نام پروژه
بازی minesweeper با میکروAVR
اجزای مدار
AVR ATmega32 – Latch 74HC373-IC4026-7seg-LCD-LED
زبان برنامه نویسی
Bascom
محتوایات پوشه
سورس کد، شماتیک مدار و فایل توضیحات سازندگان پروژه
عملکرد مدار
در این بازی 64 LED بصورت ماتریس 8*8 به هم وصل شده اند.جهت درایو سون سگمنت از دو IC4026 استفاده شده است. در این بازی توسط کلید های مکان نما می توان به نقاط مختلف ماتریس 8*8 (64 LED) رفت. اگر بر روی LED ای که مکان نما بر روی آن قرار دارد (به طور مکرر خاموش و روشن می شود) کلید Enter (کلید میان کلیدهای مکان نما)را فشار دهیم در صورتی که آن LED حاوی بمب باشد بازی پایان یافته و در غیر این صورت تعداد بمب های اطراف آن بر روی LCD نمایش داده می شود.اگر بر روی همان LED مجددا کلیک کنیم صدای بوق ممتد و نیز پیغام خطای درج شده بر روی LCD از قبلا ً انتخاب شدن آن حکایت می کند.
توضیح بیشتر
http://www.eca.ir/forum2/index.php/topic,8081.0.html :nerd:
بازی minesweeper با میکروAVR
اجزای مدار
AVR ATmega32 – Latch 74HC373-IC4026-7seg-LCD-LED
زبان برنامه نویسی
Bascom
محتوایات پوشه
سورس کد، شماتیک مدار و فایل توضیحات سازندگان پروژه
عملکرد مدار
در این بازی 64 LED بصورت ماتریس 8*8 به هم وصل شده اند.جهت درایو سون سگمنت از دو IC4026 استفاده شده است. در این بازی توسط کلید های مکان نما می توان به نقاط مختلف ماتریس 8*8 (64 LED) رفت. اگر بر روی LED ای که مکان نما بر روی آن قرار دارد (به طور مکرر خاموش و روشن می شود) کلید Enter (کلید میان کلیدهای مکان نما)را فشار دهیم در صورتی که آن LED حاوی بمب باشد بازی پایان یافته و در غیر این صورت تعداد بمب های اطراف آن بر روی LCD نمایش داده می شود.اگر بر روی همان LED مجددا کلیک کنیم صدای بوق ممتد و نیز پیغام خطای درج شده بر روی LCD از قبلا ً انتخاب شدن آن حکایت می کند.
توضیح بیشتر
http://www.eca.ir/forum2/index.php/topic,8081.0.html :nerd:
دیدگاه