اطلاعیه

Collapse
No announcement yet.

بررسی تخصصی موتور آلترناتور

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • Show
Clear All
new posts

    بررسی تخصصی موتور آلترناتور

    لطفاً تصویر موتور آلترناتور را بررسی علمی فرمایید.

    جدیدترین ویرایش توسط SITManagement.com; ۲۳:۱۴ ۱۳۹۵/۰۶/۲۸.

    #2
    پاسخ : بررسی تخصصی موتور آلترناتور

    یکم توضیح بدید که باید چی رو توضیح بدیم ، کلا اصلا نفهمیدیم چی میخاید و یا چی شده ، یکم شفاف سازی کنید.ممنون.
    به سمت نور خورشيد حرکت کن،تو ميتوني تابش خورشيد رو حس کني ،حتي اگه کور باشي.
    (پيش به سوي هدف)

    دیدگاه


      #3
      پاسخ : بررسی تخصصی موتور آلترناتور

      آیا مطالب زیر ، واقعیت دارند. آیا می توان موتورآلترناتور ساخت و جواب گرفت.
      __________________
      فرآیند اتوماتیک تولید الکتریسیته
      این سیستم درباره فرآیندی اتوماتیک سخن می گوید که محصولش دستگاه تولید الکتریسیته رایگان برای هر کاربردیست. یکبار و برای همیشه ، باطری ها را با الکتریسیته شهری ، شارژ می کنیم. برای شروع ، ابتدا جریان را از باطری به الکتروموتور داده و از طریق گیربکس خاص کوپل شده ، انرژی و RPM ( دور در دقیقه ) مورد نیاز آلترناتور را تامین می کنیم. کل الکتریسیته تولیدی را در تعداد مورد نیاز از باطری ها ، ذخیره سازی کرده و سپس با یک تبدیل خاص ، مازاد را به خروجی می فرستیم.
      ________________________________________________
      فرآیند اتوماتیک تولید الکتریسیته
      این سیستم درباره فرآیندی اتوماتیک سخن می گوید که محصولش دستگاه تولید الکتریسیته رایگان برای هر کاربردیست. سیستم ما دارای اجزاء ذیل می باشد:
      1) بیشتر از 7 عدد باتری: جهت ذخیره سازی الکتریسیته.
      2) مبدل ولتاژ: جهت تبدیل جریان و لتاژ برای ارسال به الکتروموتور و خروجی.
      3) آلترناتور: مبدل نیروی مکانیکی دورانی به جریان الکتریسیته.
      4) الکتروموتور: موتور الکتریکی ، مبدل نیروی الکترومغناطیس به نیروی مکانیکی دورانی.
      5) گیربکس خاص: نوع خورشیدی از گیربکس با مشخصات مورد نیاز سیستم مورد نظر بری ساخت.
      6) تایمر استراحت: جهت ایجاد وقفه های زمانی برای خاموش کردن الکتروموتور .
      7) کابل: جهت اتصالات مختلف داخلی سیستم.
      8) کلید: جهت خاموشی دستی کلی سیستم و قطع اتصالات خروجی.
      9) اسکلت: ساختمان اسکلت برای نگهداری اجزاء سیستم.
      10) مینی کولر: نوعی کولر کوچک تهویه هوا جهت خنک سازی سیستم .
      یکبار و برای همیشه ، باطری ها را با الکتریسیته شهری ، شارژ می کنیم. برای شروع ، ابتدا جریان را از باطری به الکتروموتور داده و از طریق گیربکس خاص کوپل شده ، انرژی و RPM ( دور در دقیقه ) مورد نیاز آلترناتور را تامین می کنیم. کل الکتریسیته تولیدی را در تعداد مورد نیاز از باطری ها ، ذخیره سازی کرده و سپس با یک تبدیل خاص ، مازاد را به خروجی می فرستیم.
      __________________________________________________ ______
      " فرآیند اتوماتیک تولید الکتریسیته " از یک گیربکس خورشیدی جهت انتقال نیروی دورانی الکتروموتور به ژنراتور بصورت کوپلینگ مستقیم ، استفاده شده است.
      2) ایده استفاده از گیربکس ، به خاطر این بود که تنظیماتی بنیانی صورت گیرد تا بتوانیم مازاد الکتریسیته را بدست آوریم و به خروجی بفرستیم.
      3) تنظیماتی کلی که شامل انتخاب دستگاه ها و نوع و مقدار مشخصه های آنها می شد.
      4) مثلا الکتروموتور n اسب و m کیلووات و x دور در دقیقه . ژنراتور n کیلوولت آمپر و mکیلووات و x دور در دقیقه . باطری ها n تعداد m ولت آمپر .
      5) درواقع توسط گیربکس خورشیدی ( که هم تبدیل گشتاور خوبی دارد و هم نیروی خروجی بهینه تری دارد و هم دوام خیلی بالا ) ، امکان تعیین تنظیمات بهتر ، بخوبی فراهم شد و ما توانستیم خروجی کاربردی ای را جهت استفاده در مصارف گوناگون ، داشته باشیم.
      6) مصارف معمولی ( خانه ها و مغازه ها و رستوران ها و هتل ها ) و مصارف صنعتی ( در کشاورزی و کارخانجات و نیروگاه های کوچک و متوسط و بزرگ).

      دیدگاه


        #4
        پاسخ : بررسی تخصصی موتور آلترناتور

        نه داداش همچین چیزی نمیشه ، خودتو درگیر این مسائل نکن.
        حالا بخاطر چی!!!!
        ببینید ما میگیم راندمان موتور (حالا هر موتور) 97 درصد هست ، یا میگیم راندمان هیچ موتوری صد در صد نیست ، این یعنی چی؟؟!!!! یعنی اینکه موتور تلفات داره ، یعنی یه مقدار انرژ ی تلف میشه تا به خروجی برسه، تو کجای موتور تلف میشه؟!! تو سیم پیچ های موتور که مقاومت الکتریکی داره ، تو هسته موتور جریان گردابی و هیسترزیس میآره ، و نهایتا از 100 درصد انرژی ورودی ، در خروجی به ما 97 درصد اون انرژی رو میده.
        و همین طور یه ژنراتور هم تلفات داره تا انرژی صددرصد مکانیکی که میگیره رو تبدیل به انرژی الکتریکی کنه.
        خوب همین تلفات باعث این میشه که کل کار مشکل پیدا کنه ، یعنی موتور رو اگه با باتری که شروع کننده چرخه ی عکس بالا هست ، بهش صد در صد انرژش الکتریکی رو بدیم ، اون به ما 97 درصد انرژی مکانیکی رو میده ، و ما این 97 درصد انرژی مکانیکی رو میدیم به ژنراتور ، و ژنراتور از 97 درصد انرژی مکانیکی دریافتی ، به ما 94 درصد انرژی الکتریکی رو میده ، و ما این 94 درصد انرژی الکتریکی رو میدیم به موتور و موتور از این 94 درصد انرژی الکتریکی ، به ما 91 درصد انرژی مکانیکی رو میده و ما این 91 درصد انرژی مکانیکی رو میدیم به ژنراتور و ژنراتور به ما 88 درصد انرژی الکتریکی رو میده و ما این 88 درصد انرژی الکتریکی رو میدیم به موتور و ... . این داستان ادامه پیدا میکنه تا انرژی دریافتی و انرژی تبدیلی کم و کم تر میشه تا اینکه هردو خاموش میشن.حالا با باتری میتونیم این چرخه رو یکم طولانی تر کنیم ، در نهایت اون باتری هم خالی میشه. خیالت راحت.

        خوب چه کاریه ما بیایم اینقدر بپیجونیم مسئله رو ، میآیم موتور رو میزنیم به باتری تا برامون بچرخه و در نهایت تموم بشه و شارژش کنیم که این روش ارزونتر برامون میاوفته.
        یا از باتری استفاده میکنیم جایی که نیاز به انرژی الکتریکی داریم و این برامون ارزونتر میاوفته.

        در نهایت طبق قانون نیوتون انرژی از شکلی به شکل دیگه تبدیل میشه ، انرژی نه خود به خود به وجود میآد نه تموم میشه. بازم یعنی خود به خود نمیتونی برق دائمی بسازی ، باید تبدیل کنی یه انرژی و به انرژی دیگه.همیشه هم تلفات خواهیم داشت.

        ) ایده استفاده از گیربکس ، به خاطر این بود که تنظیماتی بنیانی صورت گیرد تا بتوانیم مازاد الکتریسیته را بدست آوریم و به خروجی بفرستیم.
        مطمعنا الان این سوال تو ذهن اومده که خوب ما اومدیم گیربکس و بزرگ کردیم ، پس اون 97 درصد راندمان و بردیم بالا (بخاطر اصطکاک هیچوقت 100 درصد نخواهد شد) خوب تا اینجا درست ، ولی به ازای همین مقدار اضافه کردن گیربکس که همون بارموتور محسوب میشه، شما باید انرژی بیشتر بهش بدید ، پس برگشتیم سر جای اولمون.

        موفق باشید.
        جدیدترین ویرایش توسط hosseinam; ۲۳:۵۸ ۱۳۹۵/۰۶/۲۸.
        به سمت نور خورشيد حرکت کن،تو ميتوني تابش خورشيد رو حس کني ،حتي اگه کور باشي.
        (پيش به سوي هدف)

        دیدگاه


          #5
          پاسخ : بررسی تخصصی موتور آلترناتور

          قانون پایستگی رو میدونم ولی تعجب بنده از اینه که اداره ثبت اختراع هم ثبت کرده . چند نمونه در زیر قرار می دم. لطفاٌ بررسی فرمایید. ممنون
          کد:
          http://ip.ssaa.ir/Patent/SearchResult.aspx?DecNo=389070326&RN=67815

          _____________________
          کد:
          http://ip.ssaa.ir/Patent/SearchResult.aspx?DecNo=38707435&RN=53697

          _____________________
          کد:
          http://ip.ssaa.ir/Patent/SearchResult.aspx?DecNo=38702307&RN=52112

          دیدگاه


            #6
            پاسخ : بررسی تخصصی موتور آلترناتور

            عکس اول که هیچی.
            عکس دوم که توضیحشو گفتم .که امکان پذیر نیست.
            عکس سوم هم میآد از آب انرژی میگیره و تبدیل به الکتریسیته میکنه.توضیحاتی که دادن و خوب بخونی موتوجه میشی.

            رفتم لینک هایی که گذاشتی رو دیدم ، اونایی که این طرح هارو گذاشتن ، آدم هایی بودن که هیچوقت عملی نکردن ، فقط در حد تئوری طرحشونو پیشنهاد دادن تا شاید تایید شه و بسازنش.
            اون مخترع عکس اولی میخواست با یه موتور 12 ولت بیاد یه ژنراتور رو بچرخونه و برق 220 ولت بگیره
            زیاد خودتو درگیر این مسائل نکن.اگه همچین چیزی بود خیلی وقت ها ساخته میشد.
            به سمت نور خورشيد حرکت کن،تو ميتوني تابش خورشيد رو حس کني ،حتي اگه کور باشي.
            (پيش به سوي هدف)

            دیدگاه


              #7
              پاسخ : بررسی تخصصی موتور آلترناتور

              درسته . متوجهم.
              یعنی تو اداره ثبت اختراع ، یه مشت بی سواد جمع شدن ؟
              متاسفم برای این ادارات بی مصرف و غیر کاربردی.

              دیدگاه


                #8
                پاسخ : بررسی تخصصی موتور آلترناتور

                نوشته اصلی توسط SITManagement.com نمایش پست ها
                درسته . متوجهم.
                یعنی تو اداره ثبت اختراع ، یه مشت بی سواد جمع شدن ؟
                متاسفم برای این ادارات بی مصرف و غیر کاربردی.
                حالا بی سوادی اونا که هیچ
                ولی من احساس می کنم توی ایران مرزی بین حق امتیاز یا ثبت اختراع مشخص نیست !
                مثلا همین شرکت اپل، هر ماه کلی چیز ثبت امتیاز می کنه، تا چند سال آینده کسی نتونه استفاده بکنه ، البته فکر کنم تا چند سال مهلت تکمیل دارند و بعد از اون از اعتبار ساقط میشه
                فکر می کنم اینجور چیزا هم ثبت امتیاز میشه تا مثلا اگر اختراع شد مال طرف باشه !

                دیدگاه


                  #9
                  پاسخ : بررسی تخصصی موتور آلترناتور

                  اینرسی راه حل مشکل !!!


                  Generator Autonom...mp4


                  Free Energy Generator 100% Self Runing , From P...

                  دیدگاه


                    #10
                    پاسخ : بررسی تخصصی موتور آلترناتور

                    همه اینها فقط یک دروغ هستند
                    اثبات شد:
                    کد PHP:
                    https://www.youtube.com/watch?v=QBFHn5bLy7Q 
                    جدیدترین ویرایش توسط AutoP; ۱۳:۳۹ ۱۳۹۶/۰۲/۱۲.

                    دیدگاه


                      #11
                      پاسخ : بررسی تخصصی موتور آلترناتور

                      با سلام :
                      کاربر گرامی، چندین سال است که محققان برای بدست آوردن چنین انرژی هایی تلاش می کنند، اما به نتیجه نرسیده اند، چون اگر ما 100 وات توان مصرف کنیم و با چرخاندن یک موتور یک ژنراتور را بگردانیم و ژنراتور بخواهد برای ما برق تولید کند، حد اکثر توان تولیدی این ژنراتور در بهترین شرایط به 80 وات نخواهدر رسید. ( در بهترین و ایدا آل ترین شرایط هرگز از 20 درصد بالاتر نرفته است). به همین خاطر از این کار صرف نظر و به سراغ انرژی بادی و خورشیدی روی آوردند.
                      اما در مورد ثبت اختراع:
                      اختراع به وسیله ای گفته می شود که در گذشته وجود نداشته، اما با ساخت آن تحولی در علم ایجاد کرده است. ماننده ساخت لامپ روشنایی، ساخت هواپیما و ...
                      ابداع :
                      به وسیله گفته می شود که در گذشته اختراع شده، اما با بهینه سازی آن آن اختراع کارآمد تر شده است.
                      علم را در آزمایشگاه باید یاد گرفت نه در دانشگاه
                      نابغه بودن 99 درصد با پشتکار و یک درصد با الهام است. (ادیسون)

                      دیدگاه


                        #12
                        پاسخ : بررسی تخصصی موتور آلترناتور

                        جهت درک عمق فیزیک کار باید گفت که: هر بار الکتریکی دارای مقدار 1x واحد نیرو است تا ژنراتور را بچرخاند تا مقدار 1x بار الکتریکی تولید کند. در مقابل ، آن 1x بار الکتریکی تولیدی ، دارای مقاومت ایجادی به اندازه ی 1x می باشد. بدون در نظر گرفتن تلفات ، هر زمان که باری بخواهد نیرویش را اعمال کند ، بار تولیدی در مقابلش مقاومت اصطکاکی مساوی ای را اعمال خواهد نمود. پس باید جهت ارسال مقداری به خروجی ، باید 2x نیرو اعمال شود تا 1x خنثی شده و 1x دیگر به خروجی برسد. حال اگر اصطکاک را حساب بیاوریم ، باید به هر 1x واحد جرم سیستم نیز ، 2x دیگر نیرو اعمال شود که 1x واحد برای اعمال نیرو و حرکت و 1x واحد برای تلفات خواهد بود. مجموعاً 4x نیروی واحدبار الکتریکی نیاز است تا تنها 1x واحدبار الکتریکی به خروجی برسد. اگر دیزل ژنراتور بود ، باید 4 اسب دیزل موتور را برای ژنراتور با توان 0.75 KW قرار دهیم تا بتواند آن را بچرخواند .

                        اما در مورد FlyWheel نیز باید گفت که: سیستمی به مانند سد آب است که تا زمان سرعت گرفتن ، انرژی را در آن ذخیره می کنیم و سپس استفاده می کنیم. هرچند که درکنار استفاده از آن انرژی ذخیره شده ، مقداری نیز انرژی را با الکتروموتور اعمال می کنیم ولی ، مقدار آب درحال خروج از سد ، بیشتر از آب ورودی است و این مسئله کار را بجایی می رساند که آب سد تمام شده و کل فرآیند به بن بست می رسد.

                        تحقیقاً به نظر می رسد که فیلم های موجود در "یوتیوب" در این رابطه همگی "Fake" هستند. این فیلم ها اکثراً از کشورهای شرق و فقیر و مقداری نیز از اروپا و آمریکا آپلود شده اند که بیشتر جنبه کلاهبرداری و خیال بافی داشته است.
                        جدیدترین ویرایش توسط AutoP; ۰۴:۴۵ ۱۳۹۶/۰۲/۱۵.

                        دیدگاه


                          #13
                          پاسخ : بررسی تخصصی موتور آلترناتور

                          همه اینها فقط یک دروغ هستند
                          اثبات شد:
                          کد PHP:
                          https://www.youtube.com/watch?v=QBFHn5bLy7Q 
                          جدیدترین ویرایش توسط AutoP; ۱۳:۴۰ ۱۳۹۶/۰۲/۱۲.

                          دیدگاه

                          لطفا صبر کنید...
                          X