اطلاعیه

Collapse
No announcement yet.

bios لپ تاپ

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • Show
Clear All
new posts

    bios لپ تاپ

    سلام
    برادرم داشته لپ تاپش رو پدیت می کرده (sony vaio سری f13 ) ، پدیت بایاس اومده ، برنامش رو که دانلود کرده ، کامپیوتر ریست شده که پدیت بایوس رو نصب کنه ، دیده صدای فن زیاد شده ، ترسیده ، بزور خاموشش کرده
    حالا اصلا بالا نمیاد ، فقط روشن میشه و هیچ اتفاقی نمیوفته :cry2:
    خودمم همین لپ تاپ رو دارم ، منم پدیت کردم ( درستش همبنه که در هنگام پدیت صدای فن زیاد میشه )
    حالا براش چی کار کنم ، نمایندگی اصلیش کجاست ؟

    #2
    پاسخ : bios لپ تاپ

    نوشته اصلی توسط aryanaar
    سلام
    برادرم داشته لپ تاپش رو پدیت می کرده (sony vaio سری f13 ) ، پدیت بایاس اومده ، برنامش رو که دانلود کرده ، کامپیوتر ریست شده که پدیت بایوس رو نصب کنه ، دیده صدای فن زیاد شده ، ترسیده ، بزور خاموشش کرده
    حالا اصلا بالا نمیاد ، فقط روشن میشه و هیچ اتفاقی نمیوفته :cry2:
    خودمم همین لپ تاپ رو دارم ، منم پدیت کردم ( درستش همبنه که در هنگام پدیت صدای فن زیاد میشه )
    حالا براش چی کار کنم ، نمایندگی اصلیش کجاست ؟
    سلام خوب معلومه که بالا نمیاد چون پدیت بایوس نصفه کاره مونده ببر نمایندگی آیسی بایوس رو در میارن با کامپیوتر بایوس میریزن توش
    AV Maziton 100
    Render By Artlantis Studio
    [img width=346 height=100]http://maziyar123.persiangig.com/View.jpg[/img]

    دیدگاه


      #3
      پاسخ : bios لپ تاپ

      ممنونم از راهنماییتون :wow: از نگرانی درم آوردین
      نمایندگی اصلی لپ تاپ سونی کجاست ؟

      دیدگاه


        #4
        پاسخ : bios لپ تاپ

        نوشته اصلی توسط aryanaar
        ممنونم از راهنماییتون :wow: از نگرانی درم آوردین
        نمایندگی اصلی لپ تاپ سونی کجاست ؟
        نمیدونم ولی تو برگه گارانتی لب تاپتون هست اگه گارانتی دار گرفتین :mrgreen:
        AV Maziton 100
        Render By Artlantis Studio
        [img width=346 height=100]http://maziyar123.persiangig.com/View.jpg[/img]

        دیدگاه


          #5
          پاسخ : bios لپ تاپ

          گارانتیش از این الکیاش بود
          گارانتی اصلی سونی ، ایران رهجو هست :agree:

          دیدگاه


            #6
            پاسخ : bios لپ تاپ

            نوشته اصلی توسط aryanaar
            گارانتیش از این الکیاش بود
            گارانتی اصلی سونی ، ایران رهجو هست :agree:
            سلام

            فکر کنم اگه ایران رهجو ببری ازت قبول نمیکنن و میگن اگه از گارانتی ما میگرفتی قبول میکردیم

            ولی ببر احتمالا هزینه بشتری میگیرن ببری ضرر نداره :agree:
            AV Maziton 100
            Render By Artlantis Studio
            [img width=346 height=100]http://maziyar123.persiangig.com/View.jpg[/img]

            دیدگاه


              #7
              پاسخ : bios لپ تاپ

              بردم ، الان تماس گرفته میگه ، هفنصدو هفت هزار و چهارصد تومان :cry2:
              گفتم ، نمیخوام ، میام میگیرمش

              دیدگاه


                #8
                پاسخ : bios لپ تاپ

                نوشته اصلی توسط aryanaar
                بردم ، الان تماس گرفته میگه ، هفنصدو هفت هزار و چهارصد تومان :cry2:
                گفتم ، نمیخوام ، میام میگیرمش
                هفتصد هزار تومن
                خب یه لپ تاپ دیگه بخرین ارزونتر در میاد
                گذشته از این اگه یه لپ تاپ هم مدل اون دارین بایوس هر دو رو با هیتر باز کنین ببرین یه جایی که آی سی پروگرام میکنن از سالمه رو خرابه کپی کنند شاید هم فایل هگز بایوسش تو اینترنت باشه

                دیدگاه


                  #9
                  پاسخ : bios لپ تاپ

                  اگر روشن میشه و هیچ تصویری نمیده، حتی لوگوی اول بوت رو، متاسفانه برنامه بایوس کامل پدیت نشده. تنها راه حلش تعویض مادربورد و یا دمونتاژ بایوس و تعویضش با یک بایوس سالم هست، اون قیمتی هم که دادن حتما قیمت مادربورد هست و نه تعمییر برد قبلی. اکثر بایوسهای لپتاپهای جدید پکیج بی جی ای دارن و ارزش تعویض ندارند، چون دمونتاژ اونها مساویست با صدمه حرارتی به بقیه قطعات اس ام دی که در کنارش هستند. :sad:
                  اسمایل، تومورو ویل بی وُرس

                  دیدگاه


                    #10
                    پاسخ : bios لپ تاپ

                    یک شنبه میرم بگیرمش ، خودم بازش می کنم ، ببینم توش چی داره
                    شاید بشه بایوسش رو در آورد و اگه شد یه بایوس ، از دوبی یا ... سفارش بدم بیارن بزارم روش :cry2:

                    دیدگاه


                      #11
                      پاسخ : bios لپ تاپ

                      رفتم تو سایت سونی و باهاشون چت انلاین کردم !
                      این گفتگوی ماست ( البته من که زبان اجنوی بلد نیستم ... )
                      10:18 AM Connecting...
                      10:18 AM Connected. A support representative will be with you shortly.
                      10:19 AM Support session established with Brianna - (C3HL).
                      10:19 AM Brianna - (C3HL):
                      Hi. Welcome to Sony Online Support. My name is Brianna. Please allow me a moment to review your concern.
                      10:20 AM Brianna - (C3HL):
                      Thank you for waiting. I'm sorry that the computer is not booting to Windows. I'll be glad to assist you with this.
                      10:21 AM Brianna - (C3HL):
                      I understand that the computer is not booting to Windows Operating System; is that correct?
                      10:21 AM Customer:
                      yes
                      10:22 AM Brianna - (C3HL):
                      Thanks for the confirmation.
                      10:22 AM Brianna - (C3HL):
                      Please confirm if you performed the system recovery in the computer.
                      10:23 AM Customer:
                      the system will not boot
                      10:24 AM Brianna - (C3HL):
                      Thanks for all the above information.
                      10:25 AM Brianna - (C3HL):
                      I'm really sorry that the motherboard of the computer is damaged.
                      10:25 AM Brianna - (C3HL):
                      Please let me know the country of purchase of the computer.
                      10:26 AM Brianna - (C3HL):
                      I didn't receive a response; are we still connected?
                      10:27 AM Customer:
                      yes , i purchase the computer from iran
                      10:27 AM Brianna - (C3HL):
                      Thanks for the additional information.
                      10:28 AM Brianna - (C3HL):
                      In this case, I suggest you to contact the place of purchase of the computer to initiate service.
                      10:28 AM Brianna - (C3HL):
                      They will be more than glad to assist you with initiating the service for the computer.
                      10:29 AM Customer:
                      Thank you for help
                      10:30 AM Brianna - (C3HL):
                      You are most welcome.
                      10:30 AM Brianna - (C3HL):
                      It's been my pleasure to assist such an amiable customer like you.
                      10:30 AM Brianna - (C3HL):
                      Good-bye and thank you for contacting Sony Online Support.

                      If you would like to be the first to know about our latest products and receive exclusive offers, please sign up for our newsletter.
                      10:30 AM Brianna - (C3HL) has sent a link: http://www.sonystyle.com/webapp/wcs/stores/servlet/SYNewsletterOptInView?storeId=10151&catalogId= 10551&langId=-1&XID=M:cs_email
                      10:30 AM Brianna - (C3HL) would like you to complete a brief Customer Survey. Open Customer Survey
                      10:30 AM Brianna - (C3HL) has ended the session.

                      دیدگاه


                        #12
                        پاسخ : bios لپ تاپ

                        گرفتمش ، بازش کردم ، دارم برسیش میکنم :angry:

                        دیدگاه

                        لطفا صبر کنید...
                        X