سلام
کسی میتونه به سوالم جواب بده؟
تو موتورهای وات بالا مثلا110کیلو وات به بالا اگر در حین کار موتور بجای دکمه استپ فرمان موتور بخاییم کلید قسمت قدرت موتور رو قطع کنیم بخاطر ولتاژ القایی رتور این ولتاژ هنگام قطع موتور توسط کلید قدرت باعث اتش گرفتن و چه بسا برق گرفتگی بشه
حالا سولم من اینه که چرا زمانی که دکمه استپ فرمان موتور رو میزنیم ای ولتاژ القایی سر کنتاکتورها نمیاد و باعث خرابی اونج نمیشه
کسی میتونه به سوالم جواب بده؟
تو موتورهای وات بالا مثلا110کیلو وات به بالا اگر در حین کار موتور بجای دکمه استپ فرمان موتور بخاییم کلید قسمت قدرت موتور رو قطع کنیم بخاطر ولتاژ القایی رتور این ولتاژ هنگام قطع موتور توسط کلید قدرت باعث اتش گرفتن و چه بسا برق گرفتگی بشه
حالا سولم من اینه که چرا زمانی که دکمه استپ فرمان موتور رو میزنیم ای ولتاژ القایی سر کنتاکتورها نمیاد و باعث خرابی اونج نمیشه
دیدگاه