اطلاعیه

Collapse
No announcement yet.

مشکل با راه اندازی داکت فن براشلس

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • Show
Clear All
new posts

    مشکل با راه اندازی داکت فن براشلس

    سلام
    من این داکت فن براشلس رو میخوام راه اندازی کنم


    اسپید کنترلر هم براش تهیه کردم ، طبق نوشته سایت دور کاری موتور تا 20000 و جریانش 20 آمپر هست ولی من با سروو تستر روی درایو تست میکنم دور کاری حداکثری که میده در حد فن کامپیوتره اونم بعد چند ثانیه قطع میکنه ، وقتی ولوم رو رو دور خیلی خیلی پایین میزارم یکنواخت کار میکنه ، به منبع تغذیه شک کردم ، از باتری ماشین استفاده کردم ، تاثیری نداشت ، فیلم و عکسش رو هم پیوست میکنم ، در ترتیب سیم های خروجی از درایو به موتور مطمئن نیستم چون اولین بار هست با موتور براشلس کار میکنم و راهنما یا نوشته ای هم رو سیمهای خروجی اسپیدکنترلر وجود نداره ، چند نفر از دوستان مشکل رو از ضعف کنترلر میدونن ، یکی از دوستان هم به کالیبره نبودن اسپید کنترلر درایو اشاره کردن ولی با روشی که گفتن نتونستم کالیبره کنم ، لطفا فیلم پیوستی رو ببینین ، ممنون میشم راهنمایی کنین

    لینک فیلم : 6 مگ
    آپلود عکس، فایل، آهنگ و فیلم رایگان و با لینک مستقیم و ماندگاری دائمی و سرعت بالا در آپلود سنتر عکس و فایل یو آپلود


    ductfan-film

    #2
    پاسخ : مشکل با راه اندازی داکت فن براشلس

    نوشته اصلی توسط AliMech نمایش پست ها
    سلام
    من این داکت فن براشلس رو میخوام راه اندازی کنم
    [...]

    اسپید کنترلر هم براش تهیه کردم ، طبق نوشته سایت دور کاری موتور تا 20000 و جریانش 20 آمپر هست ولی من با سروو تستر روی درایو تست میکنم دور کاری حداکثری که میده در حد فن کامپیوتره اونم بعد چند ثانیه قطع میکنه ، وقتی ولوم رو رو دور خیلی خیلی پایین میزارم یکنواخت کار میکنه ، به منبع تغذیه شک کردم ، از باتری ماشین استفاده کردم ، تاثیری نداشت ، فیلم و عکسش رو هم پیوست میکنم ، در ترتیب سیم های خروجی از درایو به موتور مطمئن نیستم چون اولین بار هست با موتور براشلس کار میکنم و راهنما یا نوشته ای هم رو سیمهای خروجی اسپیدکنترلر وجود نداره ، چند نفر از دوستان مشکل رو از ضعف کنترلر میدونن ، یکی از دوستان هم به کالیبره نبودن اسپید کنترلر درایو اشاره کردن ولی با روشی که گفتن نتونستم کالیبره کنم ، لطفا فیلم پیوستی رو ببینین ، ممنون میشم راهنمایی کنین

    لینک فیلم : 6 مگ
    آپلود عکس، فایل، آهنگ و فیلم رایگان و با لینک مستقیم و ماندگاری دائمی و سرعت بالا در آپلود سنتر عکس و فایل یو آپلود


    ductfan-film
    با سلام و درود
    1- ابتدا عملیات ESC Throttle Calibration را انجام دهید.
    با جست و جوی چنین عباراتی می توان با نحوه ی انجام عملیات ESC Throttle Calibration در مدیریتگرهای الکترونیکی سرعت موتور[1] که دارای Firmware به نام SimonK هستند، آشنا شد:
    SimonK ESC User Guide
    How to calibrate SimonK Series ESC
    How to Calibrate the Throttle Range in SimonK ESCs

    - اگر منبع تولید PWM را تغییر دادید باز هم عملیات ESC Throttle Calibration را انجام دهید زیرا ممکن است مدارهای دیگر پهنای Pulse دقیقاً منطبق با مدار قبلی را نداشته باشند.
    توضیحاتی پیرامون مشخصات موج ورودی به مدیریتگر الکترونیکی سرعت:منبع: Electronic speed control - Wikipedia
    The ESC generally accepts a nominal 50 Hz PWM servo input signal whose pulse width varies from 1 ms to 2 ms. When supplied with a 1 ms width pulse at 50 Hz, the ESC responds by turning off the motor attached to its output. A 1.5 ms pulse-width input signal drives the motor at approximately half-speed. When presented with 2.0 ms input signal, the motor runs at full speed



    2- جهت چرخش موتور باید به سمت زاویه حمله[2] ملخ متصل به آن باشد تا هوا را به درستی هدایت کند. برای تغییر جهت چرخش موتور کافی هست که جای دوتا از سیم های آن که به مدیریتگر الکترونیکی سرعت موتور[1] متصل است را تغییر دهید.



    [1]- مدیریتگر الکترونیکی سرعت => Electronic Speed Controller که به اختصار ESC هم نوشته می شود.
    [2]- زاویه حمله ==> Angle of attack

    دیدگاه


      #3
      پاسخ : مشکل با راه اندازی داکت فن براشلس

      الان راهنمایش کردی؟؟؟؟؟؟

      دیدگاه

      لطفا صبر کنید...
      X