اطلاعیه

Collapse
No announcement yet.

انتقاد از فروشگاه eca و درخواست راهنمایی

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • Show
Clear All
new posts

    انتقاد از فروشگاه eca و درخواست راهنمایی

    سلام خدمت دوستان عزیز.
    من یه سری قطعات از فروشگاه سایت سفارش دادم که داخل این محصولات سلف100 نانو با 330 نانو خواستم کهمحبت کردن فرستادن ولی رو این این سلف ها هیچ عدد یا شماره ای ننوشته. از کجا بدونم مقدارشون چقدره؟ کدوم کدومه؟؟ اصلا درست ارسال شده یا نه؟ ال سی متر هم ندارم.



    دلیل: ادغام دو پست برای جلوگیری از اسپم

    دوستانی که تو فروشگاه زحمت میکشن فکر این جور چیزا رو بکنید. لااقل رو بسته بندی شون بنویسید این کدومه اون کدومه. دو بسته سلف فرستادین سایزشون هیکلشون رنگشون پک شون همه چیزشون یکیه. گرونی بنزین و عوارض خروج از یه طرف شمام از یه طرف

    #2
    پاسخ : انتقاد از فروشگاه eca و درخواست راهنمایی

    سلف 330 یکم سبکتر از 100 میکرو هانری هست

    دیدگاه


      #3
      پاسخ : انتقاد از فروشگاه eca و درخواست راهنمایی

      سلام
      انتقادتون درسته و معمولا نوشته میشه رو بسته ها ولی بعضی روزا اونقدر سفارش های تکی زیاد میشه که واقعا نوشتن روی تک تک بسته ها سخت میشه و فراموش میکنن.
      البته سفارشات همیشه به صورت ردیفی بسته بندی میشن یعنی این آیتم ها زیر هم بودن و جدا جدا پرس شدن احتمالا .... و با ردیف فاکتورتون مطابقت داشته

      دیدگاه


        #4
        پاسخ : انتقاد از فروشگاه eca و درخواست راهنمایی

        حاجی وزن هر کدوم پنج گرم به زور میشه چطوری فرقشونو بدونم. ترازوی طلا فروشی اینا میخواد

        دلیل: ادغام دو پست برای جلوگیری از اسپم

        توکل بر خدا. طبق ردیف استفاده میکنم بره. ایشالا که مشکلی تو مدارم پیش نیاد. ولی لطفا شمام موقع ارسال مشخص کنید

        دیدگاه


          #5
          پاسخ : انتقاد از فروشگاه eca و درخواست راهنمایی

          نوشته اصلی توسط yamahdi1 نمایش پست ها
          حاجی وزن هر کدوم پنج گرم به زور میشه چطوری فرقشونو بدونم. ترازوی طلا فروشی اینا میخواد
          تعداد تور سلف 100 کمتر از 330 هستش . میشه فهمید کدامش سیم پیچی کمتری داره
          فکر کنم اولیه 100 باشه و پایینیه 330

          دیدگاه


            #6
            پاسخ : انتقاد از فروشگاه eca و درخواست راهنمایی

            نوشته های روش که فرق میکنه تماس بگیرید بپرسید کدوم کدومه

            دلیل: ادغام دو پست برای جلوگیری از اسپم

            بگید تصویرش هر دو رو تو تلگرام براتون ارسال کنند مقایسه کنید

            دیدگاه


              #7
              پاسخ : انتقاد از فروشگاه eca و درخواست راهنمایی

              روی سلف های بشکه ای معمولا عددی زده نمیشه
              اگر خیلی گیر کردید در سافر بعدیتون یاد آور بشید مجددا همون تعداد براتون سلف با نوشتن مقدار مجددا بدون هزینه ارسال بشه
              متشکرم

              دیدگاه


                #8
                پاسخ : انتقاد از فروشگاه eca و درخواست راهنمایی

                با اجازه مدیران منم یه انتقادی بکنم و تشکر کنم که اینقدر برای کاربران خودش ارزش قائله برطرف کردن مشکلات هم یه جورایی جزو همینه
                عاغا واقعا روی اعصابه خرید از شما . یعنی تو مدتی که از شما دو بار خرید داشتم مثلا یه تعداد کالا رو میخریدی یه سری هم که موجود نبود صبر مکنی موجود بشه و سفارشو ثبت کنی ولی وقتی اون کالا موجود میشه یکی دیگه ناموجود میشه ! اثن یه وضی به قرعان جون من یه لیست ثبت قبل از خرید تدارک ببینید که کالاهایی که واسه خرید ثبت میشن نگه داشته شن یا اینکه برای کلاهای ناموجود هم دکمه خریدو بزارید که مثلا من سفارشمو انجام بدم و ثبت کنم هزینشم بپردازم هر وقت همه قطعات تکمیل شد بفرستن .
                این مورد دوم برای خودتون هم خیلی بهتره و هزینه کمتری داره برای کاربر هم عالیه به هر حال بهتر از این وضعیته دو ماه باید صبر کنی تا سفارشت اوکی شه یه بار این موجود نیست یه بار اون ....
                اگه برای کاربرایی که مشتریتونن هزینه بسته بنندی رو در نظر نگیرید فقط پست باشه تا یه خرید کوچیک هم که میخایم به صرفه باشه دیگه خیلی عالیه
                در آخر بسیار ممنون از محیط علمی بسیار مفیدی که ایجاد کردین

                دیدگاه


                  #9
                  پاسخ : انتقاد از فروشگاه eca و درخواست راهنمایی

                  با سلام خدمت دست اندرکاران سایت خوب ECA
                  اولا تشکر میکنم از شما به خاطر تامین اجناس با قیمت مناسب
                  اما گله ای دارم در 2 زمینه:
                  1- اول بحث کامنت ها هستش که ما معمولا بر اساس کامنت ها در مورد خرید یا عدم خرید قطعه ای تصمیم میگیریم (کیفیت - نحوه عملکرد - کارایی - ....) منتها بارها اتفاق افتاده که کامنت های انتقادی در مورد قطعه تایید نشده و این من رو ناراحت میکنه.
                  2- دوم خرابی ها قطعات زیاد شده، هرچند امکان مرجوع کالا وجود دارد ولی بعضی مواقع به دلیل هزینه پستی و یا از لحاظ زمانی نمیشه قطعه رو برگشت بدیم و این موضوع یکی دیگر از دلایل دلخوری های بنده هستش. البته میدونم وجود خرابی در قطعات یک امر طبیعی هستش منتها جدیدا احساس میکنم بیشتر شده.
                  امیدوارم با دید مثبت به این انتقاد بنده نگاه کنید.
                  ما ECA رو دوست داریم و از مشتریان دائمی سایت هستیم.
                  با تشکر
                  AGHYOOL

                  دیدگاه

                  لطفا صبر کنید...
                  X