اطلاعیه

Collapse
No announcement yet.

مطلبی در مورد نرم افزار CRM میخواهم

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • Show
Clear All
new posts

    مطلبی در مورد نرم افزار CRM میخواهم

    سلام دوستان
    من مطلبی در مورد نرم افزار CRM می خواستم
    در مورد این نرم افزار ها فقط این میدونم که
    این نرم افزار ها فقط توسط شرکت ها به موسسه هاارائه میشه
    در كودكي مي خواستم جهان را عوض كنم ، جوان كه شدم مي خواستم كشورم را عوض كنم ، به ميانسالي كه رسيدم مي خواستم شهرم را عوض كنم ، اكنون كه به پيري رسيدم فهميدم كه اگر خودم را عوض مي كردم شايد مي توانستم جهان را عوض كنم

    #2
    پاسخ : مطلبی در مورد نرم افزار CRM میخواهم

    کسی بلد نیستش :sad:
    در كودكي مي خواستم جهان را عوض كنم ، جوان كه شدم مي خواستم كشورم را عوض كنم ، به ميانسالي كه رسيدم مي خواستم شهرم را عوض كنم ، اكنون كه به پيري رسيدم فهميدم كه اگر خودم را عوض مي كردم شايد مي توانستم جهان را عوض كنم

    دیدگاه


      #3
      پاسخ : مطلبی در مورد نرم افزار CRM میخواهم

      نوشته اصلی توسط محمد رزازیان
      کسی بلد نیستش :sad:
      تا جایی که من میدونم CRM، به "نرم افزارهای ارتباط با مشتری" اتلاق میشه و ارتباطی به "نرم افزارهای آنالیز و شبیه ساز" نداره! :smile:
      لطفا سوالتون رو در بخش مرتبط بپرسید، با تشکر
      There is nothing so practical as a good theory. — Kurt Lewin, 1951

      دیدگاه


        #4
        پاسخ : مطلبی در مورد نرم افزار CRM میخواهم

        نوشته اصلی توسط رضا سپاس یار


        تا جایی که من میدونم CRM، به "نرم افزارهای ارتباط با مشتری" اتلاق میشه و ارتباطی به "نرم افزارهای آنالیز و شبیه ساز" نداره! :smile:
        لطفا سوالتون رو در بخش مرتبط بپرسید، با تشکر
        سلام
        اگه میشه بگویید در کدوم بخش
        تشکر
        در كودكي مي خواستم جهان را عوض كنم ، جوان كه شدم مي خواستم كشورم را عوض كنم ، به ميانسالي كه رسيدم مي خواستم شهرم را عوض كنم ، اكنون كه به پيري رسيدم فهميدم كه اگر خودم را عوض مي كردم شايد مي توانستم جهان را عوض كنم

        دیدگاه


          #5
          پاسخ : مطلبی در مورد نرم افزار CRM میخواهم

          http://www.tolueco.com/Tolue/article.asp?Ln=FA&Page=147

          There is nothing so practical as a good theory. — Kurt Lewin, 1951

          دیدگاه


            #6
            پاسخ : مطلبی در مورد نرم افزار CRM میخواهم

            سلام
            من یه سری مطالب در مورد crm پیدا کردم
            گفتم شاید به دردتون بخوره

            تعریف CRM ( مدیریت ارتباط با مشتریان )


            CRM برگرفته از عبارت Customer Relationship Management بوده و در ایران با نام مدیریت ارتباط با مشتری شناخته می شود. با بهره گیری از CRM، ارتباط مشتریان با سازمان و نیازمندی های آنها مورد بررسی و تجزیه و تحلیل اصولی قرار می گیرد.CRM درواقع فرایندی است جهت گردآوری و یکپارچه سازی اطلاعات به منظور بهره برداری موثر و هدفدار از آنها . این اطلاعات می تواند در رابطه با مشتریان، فروش، بازاریابی موثر، حساسیت و یا نیازهای بازار باشد.

            CRM بخشی از استراتژی یک سازمان جهت شناسایی مشتریان، راضی نگهداشتن آنها و تبدیل آنها به مشتری دائمی می باشد. همچنین CRM در راستای مدیریت ارتباطات مشتری با سازمان و بمنظور به حداکثر رساندن ارزش هر مشتری، سازمان را یاری می نماید.

            ارتباطات مشتریان با سازمان از طرق مختلف، از جمله وب، تلفن، مراکز فروش، توزیع کنندگان و شبکه های همکار صورت می پذیرد. وظیفه اصلی CRM نسهیل در برقراری ارتباط مشتری با سازمان ( به هر صورتی که مشتری تمایل دارد ) بدون محدودیت زمانی ، مکانی و ملیتی می باشد به نحوی که مشتری احساس نماید، با سازمان واحدی در تماس می باشد که وی را می شناسد، برای وی ارزش قائل است و نیازهای او را به سرعت و با آسانترین روش ارتباطی مرتفع می نماید.

            CRM نوعی استراتژی بازاریابی است که هدف آن صرفاً به بالابردن معاملات که در حقیقت بالا بردن سوددهی بطور مقطعی می باشد، محدود نمی گردد بلکه CRM سعی دارد به دیدگاهی منحصر بفرد ویکپارچه از مشتری و یک راه حل مشتری مدارانه دست یابد که باعث بالا رفتن رضایت مشتری و افزایش سود شرکت در بلندمدت می باشد. CRM استراتژی کسب و کاری است جهت بهینه سازی سوددهی، درآمد زایی و رضایت مشتری که بر اساس مبانی زیر طراحی می گردد:

            ساماندهی ارائه خدمات براساس نیازهای مشتری
            بالابردن سطح رضایت مشتریان مطابق اصول مشتری مداری
            پیاده سازی فرایندهای مشتری محور


            شکل 1- تعریف CRM

            تحقق اصول CRM در یک سازمان، تنها با بکارگیری ابزارها، تکنولوزی و روال های مناسب ممکن می باشد که این امر منجر به بالارفتن ارتباط سازمان با مشتری و در نتیجه افزایش رضایت مشتری و بالا رفتن میزان فروش می گردد. بنابراین CRM تکنولوژی محض نمی باشد بلکه اصول کلی فلسفه کسب و کار را نیز در بر می گیرد.

            CRM، سه عنصر اصلی زیر را در بالابردن درآمد سازمان بکار می گیرد:

            ارتباطات: ایجاد ارتباط موثر و مناسب میان اجزای داخلی و خارجی سازمان و مشتریان

            راندمان و بهره وری: بالابردن راندمان کاری سازمان، با بهره گیری از سیستم های تهیه پاسخ ها، نامه ها و گزارش های بصورت خودکار، ایجاد امکان دسترسی بدون محدودیت زمانی و مکانی به اطلاعات سیستم و امکان ارسال سفارشات و درخواست ها برای مشتریان، بدون نیاز به برقراری ارتباط مستقیم با افراد سازمان

            تصمیم سازی: گردآوری اطلاعات مناسب، سیستم را در ارائه گزارش های مناسب تر جهت تصمیم گیری مدیران یاری می نماید. این گزارش های بر آمار حقیقی سازمان بنا گردیده اند و دیدگاه دقیقی از وضعیت مشتریان، درخواست ها، نیازها، فروش، بازاریابی و بازار را در اختیار مدیران قرار می دهند.



            برخی از دستاوردهای کلی CRM عبارتند از :

            ارائه خط مشی های موثرتر در برقراری، حفظ و تداوم ارتباطات
            گردآوری داده های ارزشمندی مانند اطلاعات تفصیلی مشتری، تاریخچه سفارشات و خدمات ارائه شده به مشتری
            تهیه و ایجاد وضعیت و اطلاعات مربوط به مشتری، مانند مزایا و تخفیفات ویژه تعلق گرفته به مشتری و سایر موارد
            شناسایی فرصت های جدید فروش
            موضوعات مورد بحث در CRM

            مشتری (Customer)
            ارتباط (Relationship)
            مدیریت (management)


            شکل 2- موضوعات مورد بحث در (Relationship)

            · مشتری

            مشتری تنها منبع سود فعلی و رشد سازمان می باشد. البته تشخیص، جذب و حفظ یک مشتری خوب که سود زیادی برای سازمان به همراه دارد بعلت بالارفتن گاهی مشتریان و در نتیجه تغییر سطح توقع آنها و همچنین وجود رقابت تنگاتنگ، همیشه دشوار است. با بهره گیری صحیح و اصولی از فن آوری اطلاعات، تشخیص و مدیریت مشتریان به بهترین وجه امکان پذیر می گردد.

            · ارتباط

            رابطه میان یک سازمان و مشتریانش یک رابطه مداوم، دو جانبه، فعل و انفعالی و بسیار با ارزش و سودمند، می باشد. این رابطه می تواند کوتاه و یا بلند مدت، مداوم و یا گسسته، به دفعات ویا یکباره باشد. حتی اگر مشتریان نسبت به سازمان و محصولات آن نظر مثبتی داشته باشند، باز هم رفتار آنها در مورد خرید از سازمان، غیر قابل پیش بینی بوده و بستگی بسیار زیادی به شرایط و موقعیت خواهد داشت . مدیریت این رابطه بر CRM می باشد.

            · مدیریت

            CRM فعالیتی نیست که تنها در بخش بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد بلکه شامل تغییرات مداوم در مراحل، فرایندهای کاری و فرهنگ سازمانی می باشد. اطلاعات جمع آوری شده مشتریان به دانش های سازمانی مبدل می گردند که از آنها به منظور برتری یافتن بر رقبا در جهت دستیابی به موقعیت های بازار، استفاده می گردد.
            در كودكي مي خواستم جهان را عوض كنم ، جوان كه شدم مي خواستم كشورم را عوض كنم ، به ميانسالي كه رسيدم مي خواستم شهرم را عوض كنم ، اكنون كه به پيري رسيدم فهميدم كه اگر خودم را عوض مي كردم شايد مي توانستم جهان را عوض كنم

            دیدگاه

            لطفا صبر کنید...
            X