اطلاعیه

Collapse
No announcement yet.

فوری error678

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • Show
Clear All
new posts

    فوری error678

    سلام هنگام وصل شدن به اینترنت بهerror 678 برخورد می کنم دلیلش چیه و چطور می تونم رفعش کنم.

    #2
    پاسخ : فوری error678

    سلام.

    Error 678 > پاسخی وجود ندارد (There Was No Answer)

    پیغام : کامپیوتر مقصد قادر به جوابگویی نمی باشد.

    راه حل : شماره تلفن مقصد را چک نمائید. در ادامه:

    1- با یک گوشی تلفن شماره مقصد را چک کنید تا از صحت خطوط مطلع شوید.

    2- از صحت عملکرد مودم اطمینان حاصل کنید.

    3- اگر از سرویس VPN استفاده می کنید نام کامپیوتر مقصد یا IP را چک کنید.

    4- از قسمت Properties سپس General Tab اطلاعات Dial up خود را چک کنید .

    5- ممکن است Firewall موجود در مسیر اتصال علت اشکال باشد

    6- اگر شما از اتصال فراگیر(Broad Band) استفاده می کنید اطلاعات اتصال در General Tab اتصال خود را بررسی کنید.

    7- کابلهای اتصالی مودم را بررسی نمائید.

    دیدگاه


      #3
      پاسخ : فوری error678

      خیلی ممنون از پاسختون مودم من یک فکس-مودمه و فکس می تونم با اون کنم ولی به اینترنت نمی تونم وصل بشم مورد 1 را چک کردم و مشکلی نداشت مشخصات مودمم Generic 56k HCF DATA FAX MODEM و فاصله ای تقریبا 30 کیلومتری با سرور دارم سرعت هم 115.2 است اینا را گفتم چون گفتم با این موارد ممکنه در ارتباط باشه اگر راهنماییم کنید ممنون می شم. لطفا در مورد موارد 5و6 یه توضیحی بدید.

      دیدگاه


        #4
        پاسخ : فوری error678

        نوشته اصلی توسط neistan_2
        خیلی ممنون از پاسختون مودم من یک فکس-مودمه و فکس می تونم با اون کنم ولی به اینترنت نمی تونم وصل بشم مورد 1 را چک کردم و مشکلی نداشت مشخصات مودمم Generic 56k HCF DATA FAX MODEM و فاصله ای تقریبا 30 کیلومتری با سرور دارم سرعت هم 115.2 است اینا را گفتم چون گفتم با این موارد ممکنه در ارتباط باشه اگر راهنماییم کنید ممنون می شم. لطفا در مورد موارد 5و6 یه توضیحی بدید.
        مودم Dial Up قدیم بنده نیز از همین مدله. این مودم برای Dial_Up هستش و مودم شما 56k هستش. پس اون سرعت 115.2 رو که اشاره کردید و پایین صفحه میبینید احتمالا سرعت شبکه LAN شما یا اینکه سرعت مجازی توسط تنظیمات Extra Code هستش.

        اولین کاری که بهتره انجام بدید اینه که با یه کارت اینترنت دیگه یا اگه تهران هستید برای چند لحظه با شماره های شبکه هوشمند مثل 9092303131 (بدون username و password) از نبودن مشکل در سرور مطمئن بشید، اگر با این کارت جدید به اسنترنت وصل شدید 100% سرور قبلی مشکل داره.

        اگر نشد firewall ویندوز رو از اون پایین بغل ساعت (بالن قرمز همیشگی) Disable کنید (off).

        اگر نشد درایور مودم خودتون رو از او نصب کرده و کانکشن جدید بسازید.

        اگر باز هم به نتیجه ای نرسید بهتره با کارشناس همون شرکتی که به اینترنت وصل میشید تماس بگیرید تا بیشتر راهنماییتون کنن.

        دیدگاه

        لطفا صبر کنید...
        X