اطلاعیه

Collapse
No announcement yet.

دو مشکل عجیب

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • Show
Clear All
new posts

    دو مشکل عجیب

    سلام به همگی
    من با دو تامشکل مواجه شدم !!!!!!!!!!!!!!1 :cry2: :sad:کسی می تونه کمکم کنه؟
    1. yahoo messenger اصلا باز نمی شه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!چی کار کنم؟
    2. وقتی دیدن نامه های ارسال شده از آخرین ورود شما رو می زنم هیچی نمی یاره !!!!!!!!! می زنه هیچ پیغام جدیدی وجود ندارد !!!!!!!!!!!!!
    چه کنم؟
    3. وقتی تو قسمت مرکز دانلود نام کاربری و رمز ورود رو برای ورود می زنم ، می گه اشتباه وارد کردین یا همچین نام کاربری معتبر نمی باشد!!!!!!!!!!!!!چه کنم؟
    زندگی تاس خوب آوردن نیست ، تاس بد را خوب بازی کردن است

    #2
    پاسخ : دو مشکل عجیب

    سلام :

    نرم افزار yahoo messebger را از ویندوز پاک کنید و دوباره نصب کنید. شاید مشکلتون بر طرف بشه.
    موفق باشید.
    http://www.ecapic.ir/image/ECA-091005091909.gif

    دیدگاه


      #3
      پاسخ : دو مشکل عجیب

      نوشته اصلی توسط MARAL_7133
      سلام به همگی
      من با دو تامشکل مواجه شدم !!!!!!!!!!!!!!1 :cry2: :sad:کسی می تونه کمکم کنه؟
      1. yahoo messenger اصلا باز نمی شه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!چی کار کنم؟
      2. وقتی دیدن نامه های ارسال شده از آخرین ورود شما رو می زنم هیچی نمی یاره !!!!!!!!! می زنه هیچ پیغام جدیدی وجود ندارد !!!!!!!!!!!!!
      چه کنم؟
      3. وقتی تو قسمت مرکز دانلود نام کاربری و رمز ورود رو برای ورود می زنم ، می گه اشتباه وارد کردین یا همچین نام کاربری معتبر نمی باشد!!!!!!!!!!!!!چه کنم؟
      سلام.
      1- اگر ID و pass رو درست وارد کرده باشید به خاطر سرعت پایین شبکتونه (چون yahoo messenger نمیتونه تو مدت زمان تعریف شده package دیتا رو Recieve کنه.)
      برای مطمئن شدن، وقتی این مشکل پیش میاد از Start >Run > cmd.exe را باز کنید و دستور ping 4.2.2.4 -t رو بزنید در این صورت باید time=300~400 باشه. وقتی ping داره انجام میشه CTRL+C رو بزنید اگر Pocket Loss داشته باشید نتتون مشکل داره. اگر هم هنگام pinging پیغام Request Timed Out رو دریافت کردید یعنی اینکه کلا ارتباط شما با ISP قطع شده و یا اینکه خود ISP مشکل پیدا کرده. و در نهایت همونطور که خانم امینی فرمودن ممکنه خود یاهو مسنجرتون مشکل پیدا کرده باشه. (اگر تا 3 ماه وارد ID تون نشید اکانت شما غیر فعال میشه... جهت اطلاع)

      2- احتمالا شما منظورتون "دیدن پاسخ های جدید به ارسالهای شما" هستش که این یعنی اینکه کسی به تاپیک ها یا پست های شما پاسخ نداده.

      3- اکانت های کاربری دانلود سنتر ECA کاملا جدای از خود ECA هستن و فقط زمانی شما میتونید با اکانت خاصی وارد اون بشید که اولا همکار دانلود سنتر باشید، ثانیا از طرف ما برای شما اکانت ساخته بشه.

      موفق باشید

      دیدگاه


        #4
        پاسخ : دو مشکل عجیب


        [/quote]

        سلام.
        1- اگر ID و pass رو درست وارد کرده باشید به خاطر سرعت پایین شبکتونه (چون yahoo messenger نمیتونه تو مدت زمان تعریف شده package دیتا رو Recieve کنه.)
        برای مطمئن شدن، وقتی این مشکل پیش میاد از Start >Run > cmd.exe را باز کنید و دستور ping 4.2.2.4 -t رو بزنید در این صورت باید time=300~400 باشه. وقتی ping داره انجام میشه CTRL+C رو بزنید اگر Pocket Loss داشته باشید نتتون مشکل داره. اگر هم هنگام pinging پیغام Request Timed Out رو دریافت کردید یعنی اینکه کلا ارتباط شما با ISP قطع شده و یا اینکه خود ISP مشکل پیدا کرده. و در نهایت همونطور که خانم امینی فرمودن ممکنه خود یاهو مسنجرتون مشکل پیدا کرده باشه. (اگر تا 3 ماه وارد ID تون نشید اکانت شما غیر فعال میشه... جهت اطلاع)

        [/quote]

        سلام کاری که گفتین رو انجام دادم پیغام زیر رو بهم داد
        ping statistics for 4.2.2.4:
        packets:sent = 15,received = 0 ,lost = 15 (100% loss),

        یعنی نتم مشکل داره؟



        - احتمالا شما منظورتون "دیدن پاسخ های جدید به ارسالهای شما" هستش که این یعنی اینکه کسی به تاپیک ها یا پست های شما پاسخ نداده.

        اینو می دونم
        جدید ترین پاسخ های ارسال شده رو می گم
        زندگی تاس خوب آوردن نیست ، تاس بد را خوب بازی کردن است

        دیدگاه


          #5
          پاسخ : دو مشکل عجیب

          سلام کاری که گفتین رو انجام دادم پیغام زیر رو بهم داد
          ping statistics for 4.2.2.4:
          packets:sent = 15,received = 0 ,lost = 15 (100% loss),

          یعنی نتم مشکل داره؟
          سلام. بله کاملا نت شما مشکل داره. کل package دیتا loss میشه یا به عبارتی شما 100% از دست دادن اطلاعات دارید. پس یا ISP که استفاده میکنید مشکل داره یا مودمتون.
          در مورد مشکل دومتون هم دسترسی رویاکانتهای ECA ندارم و باید با آقای بلورچیان مدیریت سایت صحبت کنید.

          دیدگاه

          لطفا صبر کنید...
          X