ورود به حساب ثبت نام جدید فراموشی کلمه عبور
برای ورود به حساب کاربری خود، نام کاربری و کلمه عبورتان را در زیر وارد کرده و روی «ورود به سایت» کلیک کنید.





اگر فرم ورود برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.






جهت تبلیغ در وب سایت ECA کلیک کنید.

کاربران برچسب زده شده

صفحه 1 از 5 12345 آخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 43
  1. #1
    2008/02/19
    2,296
    39

    آموزش #C از مقدماتی تا ... به زبان الکترونیک

    سلام
    هدف از ایجاد این تاپیک آموزش #C هست و اگه خدا بخواد ما هر چی بلدیم رو اینجا میگیم یه چیزی هم یاد میگیریم.
    به نظر من هر دانشجوی الکترونیک که بلده با میکرو کار کنه یکی از چیز هایی که لازم داره ارسال و یا دریافت یک سری اطلاعات از کامپیوتر به میکرو یا برعکس هست. که انشالله اینجا یاد میگیریم. :smile:
    "راستش من سابقه ی نسبتا بالایی در کار باVB6 دارم و از این تجربم استفاده کردم و #C رو تا حدودی یاد گرفتم ، خواهشم از دوستان اینه که اگه سوتی دادم دریغ نکنند و درستش رو بهم گوشزد کنند ممنون"
    سرفصل هایی که میخوام بگم اینهاست:
    {
    مقدمه
    آشنایی با محیط #C
    سینتکس C
    کار با کامپوننت های #C
    کار با پایگاه داده (سطحی)
    کار با پورت های سریال و usb و پارالل
    کار با کلاس های گرافیکی
    نوشتن یک برنامه برای تبدیل متن یا تصویر به کد هگز
    و هر سوالی که بلد باشم جواب بدم :smile:
    }
    قسمت اول:
    مقدمه:
    #C چیست:
    سی شارپ یک زبان برنامه نویسی میباشد با سینتکس (یا قوائد)برنامه نویسی زبان سی که به صورت شی گرا در اختیار کاربران ماکروسافت در مجموعه نرم افزاری برنامه نویسی Visual Studio قرار گرفته .

    برنامه نویسی شی گرا چیست:
    برنامه نویسی شی گرا به برنامه ای گفته میشود که تمامی کامپوننتهای (قطعات تشکیل دهنده مثل کلید ورودی متن و...) آن دارای یک سری خاصیت باشند برای مثال یک کلید که در داخل یک برنامه استفاده شده دارای یک اسم هست دارای یک متن نوشته شده بر روی کلید هست دارای پهنا هست دارای درازا هست و... .

    برنامه نویسی #C بر پایه و چهار چوب Framework3.5 بنا شده.
    FrameWork3.5 چیست:
    فریم فرک3.5 مجموعه کامپوننت های طراحی شده توسط ماکرو سافت می باشد که از آنها در طراحی و ساخت ویندوز استفاده شده.ابزار هایی مانند کلید های موجود در ویندوز یا ورودی های متن یا میله های لغزشی و اکثر ابزار های موجود در ویندوز در این چهار چوب تعریف شده است.
    یکی از دلایلی که ماکروسافت این چهار چوب را در اختیار کاربر های خود قرار داد شاید رقابت با زبان های برنامه نویسی شرکت های دیگر بوده.البته ماکروسافت با این کار ، ساخت برنامه را برای کاربرانش بسیار ساده و لذت بخش کرده.

    Visual Studio 2008 :
    ویژوال استدیو 2008 شامل یک سری زبانهای برنامه نویسی شامل (visual basic.net,visual Cpp,Csharpوچند زبان دیگر )میباشد که توسط ماکروسافت ارائه شده .

    حداقل سیستم مورد نیاز برای نصب Visual Studio 2008 :
    windows:Server2003/vista/XP
    CPU:1.6 for xp , 2.4 for vista
    ram:385M for xp ,768 for vista
    Graphic:super vga 1024*768
    HDD:5.4Gig
    در ضمن این نرم افزار بر روی یک DVD در بازار موجود هست.

    راهنمای نصب:
    شاید یکی از ساده ترین نصب برنامه ها نصب همین visual studio باشه ، فقط باید DVD رو داخل درایو بزاری و setup رو بزنی و بعدش چند تا next همین!

    خوب به نظر من بهتره اول برنامش رو نصب کنید که انشالله تو پست بعد بریم سر مطلب بعدی!
    -
    نظر یادتون نره :redface:
    -
  2. #2
    2008/05/31
    سمنان
    729
    19

    پاسخ : آموزش #C از مقدماتی تا ... به زبان الکترونیک

    سلام. خسته نباشيد.
    كار خوبي رو شروع كرديد.
    لطفا ادامه بديد.
    ممنون
    موفق باشيد.
  3. #3
    2007/12/09
    مشهد
    357
    0

    پاسخ : آموزش #C از مقدماتی تا ... به زبان الکترونیک

    سلام سيد
    تشكر ميكنم از آموزشي كه گذاشتي در مورد ارتياط با شبكه lan هم يك توضيح بده
  4. #4
    2008/02/19
    2,296
    39

    پاسخ : آموزش #C از مقدماتی تا ... به زبان الکترونیک

    قسمت دوم:
    آشنایی با محیط C# :

    در این فصل میخواهیم بیشتر با محیط visual studio آشنا بشیم.
    پس از نصب برنامه برنامه رو باز کنید ، اگر برای اولین بار است که برنامه رو باز میکنید پنجره ای مبتنی بر اینکه برای اولین بار است شما این برنامه رو باز میکنید نشان داده میشود.در این پنجره از شما خواسته شده است که زبان برنامه نویسی خود را انتخاب کنید ، که شما باید C# رو انتخاب کرده و تائید رو کلیک کنید . این گنجره فقط برای اولین ورود شما به نرم افزار نشان داده میشود .
    اولین محیطی که شما در visual studio میبینید پنجره start page هست:



    توضیحات مربوط به این پنجره رو داخل عکس دادم.
    برای ایجاد یک پروژه جدید بر روی Create Project کلیک کنید تا پنجره new project باز شود:



    در قسمت چپ این صفحه در قسمت project types شما زبان برنامه نویسی خود را مشخص میکنید.همونطور که داخل شکل مشخص هست ما برای شروع کار از زبان سی سارپ گزینه برنامه نویسی برای windows را انتخاب میکنیم.
    در قسمت templates شما باید انتخاب کنید که چه نوع برنامه ای میخواهید بنویسید برای مثال گزینه ی windows forms application برنامه هایی هست که در داخل محیط ویندوز اجرا میشود و یا گزینه ی console application برنامه نویسی برای محیطی شبیه داس می باشد.
    باز هم برای شروع کار گزینه windows forms application را انتخاب کنید و در قسمت پائین پنجره در قسمت name ، نام پروژه خود را نوشته و در قسمت location هم محل ذخیره شدن برنامه را نوشته و در پایان کلید okرا کلیک کنید.
    با کلیک کردن بر روی ok پروژه جدید باز میشه :



    برای اجرا کردن برنامه بر روی کلید اجرا یا کلید میانبر F5کلیک کنید تا برنامه اجرا شود.
    شما تنها صفحه ای که مشاهده میکنید فقط فرم طراحی شماست.حال برای توقف برنامه کلید Stop رو کلیک کنید تا دوباره وارد محیط برنامه نویسی شوید.
    تنظیمات و مشخصات فرم:
    همانطور که گفته شد و توضیحاتی که در باره ی زبان شی گرا زده شد ، هر شی داخل C# دارای یک سری خصوصیت می باشد.برای دیدن این خصوصیات بر روی فرم یک بار کلیک کنید تا در قسمت Peropertise مشخصات فرم نشان داده شود.حال به برسی بعضی از این مشخصات یا خصوصیات میپردازیم:





    Name: این خصوصیت نام فرم ما را مشخص میکند . ما در برنامه نویسی نام هر شی را میشناسیم.
    Backcolor: این خصوصیت رنگ پس زمینه فرم را مشخص میکند.
    BackgroundImage: با استفاده از این خاصیت میتوان یک عکس رو به عنوان پس زمینه فرم قرار داد.
    Cursor: میتوان با استفاده از این خاصیت شکل موس را بر روی صفحه عوض کرد.
    Font: این خاصیت فونت فرم را تغییر میدهد.
    FormBorderStyle: با استفاده از این خاصیت میتوان مشخص کرد که برای مثال کاربر اجازه تغییر سایز فرم را دارد یا نه.
    Icon: با این خاصیت آیکن فرم که در کنار نام فرم نمایش داده میشود را عوض کرد.
    Location: محل قرار گرفتن فرم در لحظه اول اجرا برنامه (برای استفاده از این خاصیت باید خاصیت StartPosition بر روی تنظیم شود).
    Locked: در صورت فعال شدن این گزینه کاربر نمیتواند از این فرم استفاده کند(فرم غیر فعال میشود).
    MaximizeBox: کلید کوچک نمایی بالای صفحه را حذف میکند.
    MaximumSize: کلید بزرگ نمایی بالای فرم را حذف میکند.
    Opacity: با این خاصیت میتوان درصد شفافیت صفحه رو تنظیم کرد.
    RightToLeft: فعال یا غیر فعال کردن راست چین.
    ShowIcon: اجازه نشان دادن آیکن بالای فرم را میدهد.
    ShowInTaskbar: با این گزینه میتوان انتخاب کرد که برنامه در تسک منو نمایش داده شود یا خیر.
    Size: با این گزینه میتوان اندازه صفحه را به طور دقیق تنظیم کرد(میتوانید با درگ کردن بر روی هاشیه های فرم نیز این کار را به صورت دستی انجام بدید.)
    StartPosition: مکان اولیه ی اجرای برنامه . برای مثال اگر بر روی گزینه ی CenterScreen تنظیم شود با اجرای برنامه فرم در وسط مانیتور قرار میگیرد.
    Text: با این خاصیت میتوان نوشته کنار آیکن برنامه رو تغییر داد.
    TransparencyKey: اینو خودتون تحقیق کنید چیزه جالبیه!
    WindowState: با استفاده از این خاصیت مشخص میشود که با اجرای برنامه فرم به صورت ماکزیموم ، مینیموم یا عادی باز شود.
    برای امروز کافیه.
    اگه خدا بخواد فردا دارم میرم مشهد یه هفته دیگه میام و بقیش رو ادامه میدم.
    موفق باشید
    یا علی
  5. #5
    2008/11/27
    نيشابور
    261
    2

    پاسخ : آموزش #C از مقدماتي تا ... به زبان الکترونيک

    سلام سيد اميدوارم اين اموزش را تا جايي که گفتيد(قول داديد ادامه بديد) :applause:

    منتظريم
  6. #6
    2008/04/05
    تهران
    1,096
    18

    پاسخ : آموزش #C از مقدماتی تا ... به زبان الکترونیک

    منم با پایی برهنه میام تو بحث :mrgreen:

    امروز میخوایم از تایمرها صحبت کنیم. دوستان خوب net. برای رفاه حال شما برنامه نویسان اومده یه ابزار به نام تایمر گذاشته که مثل تایمر میکرو اینتراپت هم داره. پس امروز هم با اینتراپتها آشنا میشیم و هم با تایمر. البته visual studio من 2005 هستش. ولی توفیقی نداره.


    آشنایی با Event ها:
    در زبان net. مباحث جدیدی مثل delegate , event ,... بنا دشه که میتونید برای آشنایی کامل با آنها به لینک زیر مراجعه کنید. هر چند نیاز چندانی به دانستن این مطالب نخواهید داشت

    مهمان عزیز شما حق دیدن لینک ها را ندارید

    عضویت



    حالا اگه بخوایم بگیم این event ها رو چطور استفاده کنیم باید به همون پنجره properties برید و در بالا ی پنجره عکس یه جرقه رو میبینید که با کلیک روی اون event های تعریف شده برای object شما لیست میشود. مثلا برای یه دکمه (Button) :

    مهمان عزیز شما حق دیدن لینک ها را ندارید

    عضویت



    همونطور که میبینید این سازندگان net. هر چی که به فکرشون میرسیده event اضافه کردن. هر event میتونه چند تابع با فرمت خاص رو تو خودش ذخیره کنه تا در موقع اتفاق افتادن همشون رو فراخوانی کنه. همونطور که میدونید event یعنی رویداد یا اتفاق. مثلا Click ، همنونطور که از اسمش پیداست وقتی رو این Button ما کلیک بشه این رویداد اتفاق میافته. برای اضافه کردم تابع به event ها در محیط گرافیکی کافیه تو همون پنجره properties جلوی اسم event مورد نظرتون اسم تابع جدید رو بنویسید و Enter کنید تا این تابع با نام وارد شده شما و فرمت مورد نیاز برای این event اتوماتیک ایجاد بشه.برای کسانی که خیلی دیگه حال ندارن :mrgreen:، میتونن دوبار کلیک کنن رو event تا خودش یه اسم از ترکیب اسم object و eventش بسازه. مثل همینجا که شده button1_click .
    برای اضافه کردن چندین تابع به یه event تو 2005 باید کد بنویسید که چون اینکار تا حالا اصلا لازم من نشده و احتمالا شما هم لازمتون نمیشه نمیگم.

    آشنایی با تایمر :
    خوب این تایمر رو از کجا گیر بیاریم؟ تو پنجره کامپوننت ها و ابزارها یا ToolBoxکه دوستمون گفتن.

    مهمان عزیز شما حق دیدن لینک ها را ندارید

    عضویت



    البته من الان تاپیک رو نگاه کردم، هنوز از ابزارها و کامپوننت ها صحبت نشده. خوب چیز پیچیده ای نیست. روی هر کدوم خواستید کلیک میکنید و میاید روی فرمتون دوباره کلیکش میکنید تا به برنامه اضافه بشه.

    پس بیاید یه پروژه جوندار بسازیم :mrgreen:، یه شمارنده که با دو تا دکمه On و Off بشه.

    مهمان عزیز شما حق دیدن لینک ها را ندارید

    عضویت


    ابتدا دو تا دکمه مثل شکل زیر میزاریم تو Form و بعدش اسمشون رو اینطوری عوض میکنیم. 1. پنجره properties رو میاریم و 2. روشون کلیک میکنیم تا پنجره براشون فعال بشه. بعد میریم و میبینیم تو پنجره اینها هستش :
    -Text : که نوشته روی دکمه هست. برای یکی بزارید On و برای یکی بزارید Off . فارس هم میشه نوشت.
    - Font , ForeColor,... که با هرکدوم یکم بازی کنید یاد میگیرید.
    - Name که اسم Object یا Component شما تو کد نویسی هستش و خیلی مهمه. تو برنامه با این نام به این Object دسترسی دارید.

    حالا پس از تغییر Text و اسم Object که من برای دکمه On اسم ON_BTN و برای دکمه off اسم OFF_BTN را انتخاب کردم، میریم سراغ یه Lable .
    Lable ها خیلی ساده هستند و تو همون پنجره ToolBox میتونید پیداش کنید. فقط یه نوشته هستش و هیچی دیگه نیست.

    مهمان عزیز شما حق دیدن لینک ها را ندارید

    عضویت



    اسم Lable مون رو هم میزاریم مثلا OutText که زیاد هم بی ریط نباشه.

    حالا نویت به تایمر رسید. تایمر یه Component هستش. یعنی چی؟ یعنی ظاهر گرافیکی نداره و فقط یه کاری انجام میده و تو محیط گرافیکی هم اون پایین با یه آیکن نشون داده میشه. ولی تو اجرای برنامه شکل ظاهری نداره، همین بقیه چیزاش عین بقیه است.

    مهمان عزیز شما حق دیدن لینک ها را ندارید

    عضویت



    خوب برای تایمر هم اگه به Propertiesش برید چیزایی هستش :
    - Enabled : متغییر نوع bool که فعال یا غیر فعال بودن تایمر رو تعیین میکنه.
    - Interval : فاصله بین Overflow های تایمر رو تیین میکنه. بر حسب میلی ثانیه.
    - بقیه شون مهم نیسن.
    به قسمت events مربوط به تایمر برید .فقط یه event وجود دارد. Tick که همون Overflow خودمون تو میکروکنترلر هستش. اسم تابع رو بنویسید و اگه حال ندارید که دوبار کلیک کنید.
    دیگه اسم تایمر رو عوض نکردم و گذاشتم همون Timer1 موندش.

    حالا بریم تو برنامه :
    به خاطر event هایی که ساختیم و من همشون رو با دوبار کلیک ساختم 3 تا تابع اضافه شده که از اسم هرکدوم معلومه چیه و چکار میکنه :


    کد:
    using System;
    using System.Collections.Generic;
    using System.ComponentModel;
    using System.Data;
    using System.Drawing;
    using System.Text;
    using System.Windows.Forms;
    
    namespace ECA_TimerExample
    {
      public partial class Form1 : Form
      {
        public Form1()
        {
          InitializeComponent();
        }
    
        private void ON_BTN_Click(object sender, EventArgs e)
        {
    
        }
    
        private void OFF_BNT_Click(object sender, EventArgs e)
        {
    
        }
    
        private void timer1_Tick(object sender, EventArgs e)
        {
    
        }
      }
    }

    میمونه تابع Form1() که Constructor کلاس هستش. حالا من ساده و بی سوادی بگم. اولین تابعی هست که تو Form اجرا میشه و داخلش تابع InitializeComponent() صدا میشه که اون تابع در واقع کارهایی رو که شما تو محیط طراحی گرافیکی میکردید رو انجام میده. یعنی شما میتونستید که با کد نویسی تمام کارهایی که الان به طور راحت و گرافیکی کردید هم بکنید. ولی طراحی Visual studio اون محیط گرافیکی ساختن، که اون محیط کارهای شما رو کد میکنه و تو یه تابع مینویسیه که اسمش همون InitializeComponent() هستش و مسلما باید قبل از هر کاری اجرا بشه، وگرنه همه چی بهم میریزه.

    بریم سراغ بحث خودمون.

    حالا قراره با زدن دکمه On تایمر روشن بشه. حالا باید یه چیزی رو بگم. تمام آیتم های داخل پنجره Properties تو محیط کد قابل برنامه نویسی هستن. چطوری ؟ اسم Object رو بنویسید و جلوش یه نقطه بزارید :

    مهمان عزیز شما حق دیدن لینک ها را ندارید

    عضویت



    دیدید چه باحاله

    حالا کد رو برای دو تا دکمه On و off مینویسیم :


    کد:
        private void ON_BTN_Click(object sender, EventArgs e)
        {
          timer1.Enabled = true;
        }
    
        private void OFF_BNT_Click(object sender, EventArgs e)
        {
          timer1.Enabled = false;
        }

    راستی یادم رفت در مورد انواع متغییرها صحبت کنم. تو #C چند نوع نتغییر پرکاربردش اینها هستند :
    - int که یه عدد صحیحه
    - char که یه کاراکتره. ولی برای ذخیره utf ها دیگه مثل ++C یه بایتیش نکردن.
    - string که در واقع یه ارایه از char ها هست و جملات رو تو خودش ذخیره میکنه. همون نوشته های روی دکمه ها هم از این نوع بودن که تو پنجره Properties تغییرشون میدادید. . ولی کلی کارها رو تو #C راحت کرده انصافا.
    - bool که صفر و یکه و کلی باحاله و قابلیت And ,Or xor هم داره. و با Ture و Flase مقدار دهی میشه و بس.
    - ... حالا دیگه بسه.

    یه چیز دیگه اینکه تمام متغیرها و کلاس ها و ... در net. درواقع از کلاس object مشتق شدن که توش تابعی به نام ToString() داره که بازم از چیزای باحال هستش. شما برای تبدیل مقدار یه متغییر به String و نمایش اون خیلی راحتید .

    حالا باید تو برنامه یه متغییر برای شمارش شدن بزاریم دیگه. پس یه متغییر global از نوع int و به نام cc تعیرف میکنیم و تو هر بار Tick شدن تایمر یکی بهش اضافه میکنیم و بعدش با تبدیل اون به string اون رو تو Text مربوط به Lable مون که نامش رو outText گذاشته بودیم میریزیم:

    کد:
    using System;
    using System.Collections.Generic;
    using System.ComponentModel;
    using System.Data;
    using System.Drawing;
    using System.Text;
    using System.Windows.Forms;
    
    namespace ECA_TimerExample
    {
      public partial class Form1 : Form
      {
        public Form1()
        {
          InitializeComponent();
        }
    
        int cc = 0;
    
        private void ON_BTN_Click(object sender, EventArgs e)
        {
          timer1.Enabled = true;
        }
    
        private void OFF_BNT_Click(object sender, EventArgs e)
        {
          timer1.Enabled = false;
        }
    
        private void timer1_Tick(object sender, EventArgs e)
        {
          cc = cc + 1;
          OutText.Text = cc.ToString();
        }
      }
    }

    قصه ما به سر رسید. دکمه به شکل play رو بزنید و یا F5 رو بزنید و یا Debug/Start debugging رو بزنید تا برنامه کامپایل و اجرا بشه.

    فايل هاي پيوست شده فايل هاي پيوست شده
    بت در بغل و به سجده پیشانی ما کافر زده خنده بر مسلمانی ما
    اسلام به ذات خود ندارد عیبی هر عیب که هست در این مسلمانی ماست
  7. #7
    2008/09/28
    346
    0

    پاسخ : آموزش #C از مقدماتی تا ... به زبان الکترونیک

    با سلام خدمت جناب آقای سید مهدی
    واقعا بابت بحث جالبی که شروع کردید ممنونم فقط یه سوالی داشتم که البته شاید اینجا مناسب نباشه که مطرح کنم ولی در هر صورت پوزش میخوام
    من زبان c رو زیاد مسط نیستم و میخوام c# کار کنم به نظر شما باید چیکار کنم ؟
    میشه لطفا راهنمائی بفرمائید
    یه پیشنهاد دیگه هم داشتم این بود که اگر دوستان موافق باشند به طور گروهی آموزش رو شروع کنیم و پیش بریم مثل گروهی که برای آموزش آرم تشکیل شد
    باز هم بابت وقتی که گذاشتید واقعا ممنونم
    موفق باشید

    مهمان عزیز شما حق دیدن لینک ها را ندارید

    عضویت

  8. #8
    2008/05/31
    سمنان
    729
    19

    پاسخ : آموزش #C از مقدماتی تا ... به زبان الکترونیک

    سلام.
    من هستم.
    اكه خواستيد كروه تشكيل بديد، ميتونيد رو كمك من حساب كنيد.
    من C#‎ بلد نيستم. ولي C رو خوب بلدم و باهاش زياد كار كردم. ميتونم تو اين مسير كمكتون كنم.
    يا حق.
  9. #9
    2008/04/05
    تهران
    1,096
    18

    پاسخ : آموزش #C از مقدماتی تا ... به زبان الکترونیک

    سلام
    من این کتابها رو چند سال پیش پیدا کرده بودم.
    سه کتاب اول به نام های:
    C Sharp article (Persian).pdf
    C# Persian.pdf
    CSharp (Persian).pdf

    مهمان عزیز شما حق دیدن لینک ها را ندارید

    عضویت




    و کتاب دیگر که 950 صفحه است :

    مهمان عزیز شما حق دیدن لینک ها را ندارید

    عضویت


    مهمان عزیز شما حق دیدن لینک ها را ندارید

    عضویت


    بت در بغل و به سجده پیشانی ما کافر زده خنده بر مسلمانی ما
    اسلام به ذات خود ندارد عیبی هر عیب که هست در این مسلمانی ماست
  10. #10
    2008/04/05
    تهران
    1,096
    18

    پاسخ : آموزش #C از مقدماتی تا ... به زبان الکترونیک

    سلام
    تو سرور سایت گذاشتم. بزودی میره تو دانلود سنتر.
    فايل هاي پيوست شده فايل هاي پيوست شده
    بت در بغل و به سجده پیشانی ما کافر زده خنده بر مسلمانی ما
    اسلام به ذات خود ندارد عیبی هر عیب که هست در این مسلمانی ماست
صفحه 1 از 5 12345 آخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 43

موضوعات مشابه

  1. آموزش مقدماتی برنامه نویسی شبکه عصبی با متلب
    توسط cooolman_ahv در انجمن هوش مصنوعی و شبکه های عصبی
    پاسخ: 52
    آخرين نوشته: 2018/07/28, 17:49
  2. آموزش مقدماتی AVR با کامپایلر AVR STUDIO
    توسط نوین تراشه البرز در انجمن میکروکنترلرهای AVR
    پاسخ: 38
    آخرين نوشته: 2017/05/31, 11:11
  3. سری اول از آموزش کار با برد raspberry pi2 (مقدماتی)
    توسط msm73 در انجمن خانواده Raspberry Pi
    پاسخ: 8
    آخرين نوشته: 2016/02/01, 21:54
  4. فیلم زبان اصلی avr در سطح مقدماتی
    توسط sma در انجمن میکروکنترلرهای AVR
    پاسخ: 4
    آخرين نوشته: 2015/01/17, 15:09
  5. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2012/03/11, 16:56

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •