:nice:به تازگی گوگل سرویس جدید را در جیآمیل به راه انداخته است به نام Buzz، این سرویس ابزاری برای ارتباط شما و افرادی است که با آنها ایمیل رد و بدل میآکنید. این سرویس سبکی کاملا شبیه فرندفید دارد، به عبارت دیگر شما میآتوانید:
- هر چیزی به نظرتان میآرسد، بنویسید و عکس و لینک هم به آن اضافه کنید.
- این نوشته را، دوستان شما میآبینند،، آنها میآتوانند با «لایک» زدن، به نوشته شما اظهار علاقه کنند یا کامنتی برای آن بگذارند.
- شما میآتوانید نوشته را عمومی کنید تا همه آن را ببینند، یا خصوصی private کنید، تا فقط دوستان شما بتوانند آن را ببینند.
- شما میآتوانید، نوشتهآهای توییتر و وبلاگ، ویدئوهای یوتیوب، عکسآهای پیکاسا و مطالب به اشتراک گذاشته شده گوگل ریدر را وارد «باز» خود کنید تا دیگران آنها را ببینند.
پنج قابلیت کلیدی این محصول عبارتست از:
•پیگیری خودکار: این ویژگی کاربر را قادرمی سازد تا اطلاعات مربوط به کسانی را که اغلب با آن ها در ارتباط است را دنبال کند.
•به اشتراک گذاری سریع و آسان: به اشتراک گذاری تصاویر به صورت مستقیم و یا از طریق سایت هایی همچون Flickr
•به اشتراک گذاری عمومی و خصوصی
•اتصال به صندوق دریافت: با این ویژگی بجای دریافت پست های الکترونیکی هشدار دهنده، هر هشداری در صندوق پستی ثبت خواهد شد.
•فیلتر بر اساس علایق کاربر: سرویس Buzz با تشخیص موارد علاقه ی کاربر نسبت به نمایش و یا مخفی کردن اطلاعات اقدام می کند.
آنچه در ابتدا به نظر می آید ابزاری مناسب برای به اشتراک گذاری اطلاعات است، اما بی شک آنچه در ذهن خلاقانه Google می گذرد فراتر از سرویسی اینچنین است و شاید رشد روزافزون شبکه های اجتماعی همچون Facebook و Twitter باعث شده تا این شرکت جای خالی خود را در این عرصه بیش از پیش حس کرده و برای فتح قله ای دیگر آماده شود.
- هر چیزی به نظرتان میآرسد، بنویسید و عکس و لینک هم به آن اضافه کنید.
- این نوشته را، دوستان شما میآبینند،، آنها میآتوانند با «لایک» زدن، به نوشته شما اظهار علاقه کنند یا کامنتی برای آن بگذارند.
- شما میآتوانید نوشته را عمومی کنید تا همه آن را ببینند، یا خصوصی private کنید، تا فقط دوستان شما بتوانند آن را ببینند.
- شما میآتوانید، نوشتهآهای توییتر و وبلاگ، ویدئوهای یوتیوب، عکسآهای پیکاسا و مطالب به اشتراک گذاشته شده گوگل ریدر را وارد «باز» خود کنید تا دیگران آنها را ببینند.
پنج قابلیت کلیدی این محصول عبارتست از:
•پیگیری خودکار: این ویژگی کاربر را قادرمی سازد تا اطلاعات مربوط به کسانی را که اغلب با آن ها در ارتباط است را دنبال کند.
•به اشتراک گذاری سریع و آسان: به اشتراک گذاری تصاویر به صورت مستقیم و یا از طریق سایت هایی همچون Flickr
•به اشتراک گذاری عمومی و خصوصی
•اتصال به صندوق دریافت: با این ویژگی بجای دریافت پست های الکترونیکی هشدار دهنده، هر هشداری در صندوق پستی ثبت خواهد شد.
•فیلتر بر اساس علایق کاربر: سرویس Buzz با تشخیص موارد علاقه ی کاربر نسبت به نمایش و یا مخفی کردن اطلاعات اقدام می کند.
آنچه در ابتدا به نظر می آید ابزاری مناسب برای به اشتراک گذاری اطلاعات است، اما بی شک آنچه در ذهن خلاقانه Google می گذرد فراتر از سرویسی اینچنین است و شاید رشد روزافزون شبکه های اجتماعی همچون Facebook و Twitter باعث شده تا این شرکت جای خالی خود را در این عرصه بیش از پیش حس کرده و برای فتح قله ای دیگر آماده شود.