اطلاعیه

Collapse
No announcement yet.

من چند تا سوال دارم؟

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • Show
Clear All
new posts

    من چند تا سوال دارم؟

    سلام دوستان عزیز
    من چند تا سوال دارم از شما می خوام به هرکدوم که میتونید پاسخ بدید!
    1-به چه دلیل ترانسهای که بیش از دو سیم پیچ دارند احتمال سوختن سیم پیچ ها وجود دارد؟(چرا فقط یکی از سیم پیچ ها به منبع وصل میشود؟)
    2-آزمایش بی باری چه موقع از طرف اولیه و چه موقع از طرف ثانویه انجام میشود؟
    3-چرا در حالت کلی برای هسته هرگاه ولتاژ دوسر سیم ها در حالت ترانسفورماتوری و اتوترانسفورماتوری با هم برابر باشد تلفات آهنی با هم برابر خواهد بود؟
    4-چرا اگر از میله های موازی مورب در رتور قفسه ای استفاده نشود رتور حرکت نخواهد کرد و باعث سوختن موتور میشود؟
    5-علت اینکه در رتور سیم پیچی شده اگر سیم پیچ ها را به صورت مثلثی وصل کنیم قدرت موتور 66% کاهش می یابد؟
    6-به چه دلیل هر فاصله هوایی کمتر باشد قدرت موتور بیشتر میشود؟
    7-چرا در سیستمهای مغناطیسی با فاصله هوایی تلفات آهنی در حد صفر است؟

    #2
    پاسخ : من چند تا سوال دارم؟

    ای شیطون !!!!
    آزمایشگاه ماشین داری و می خوای با یه سوال تو ecaکل جواباتو بگیری؟
    برو کتاب p.c.sen رو بخون جواب همه سوالات توش هست
    ولی خوب باید جواب سوال رو داد
    در مورد سوال اول : در سمت خروجی اگه چند تا سیم پیچ داره چون زمانی که شما از چند سیم استفاده می کنین کل جریان مدار(مجموع جریان های خروجی) از سیم پیچ اول (پایینی) عبور میکنه و احتمال سوختن هست البته میشه طوری محسبات رو انجام داد که بشه از همه خروجی ها به طور همزمان استفاده کرد
    اگر در قسمت ورودی چند تا سیم پیچ داره باید دید چه ولتاژی رو میخوای تبدیل کنی بسته به ولتاژ یکی رو انتخاب می کنی
    سوال دوم :آزمایش بی باری رو در طرف فشار قوی یا HVانجام میدیم اگر ترانس افزاینده بود در طرف ثانویه و اگر ترانس کاهنده بود در طرف اولیه آزمایش رو انجام میدیم
    بقیه سوال ها هم باشه برای یعد
    هر کدوم رو نفهمیدی بگو با شکل بیشتر توضیح بدم
    راستی چه رشته ای می خونی (چه مقطعی)؟
    برای انسان های بزرگ،بن بستی وجود ندارد،چون بر این باورند که:
    یا راهی خواهم یافت ، یا راهی خواهم ساخت...

    دیدگاه

    لطفا صبر کنید...
    X