ورود به حساب ثبت نام جدید فراموشی کلمه عبور
برای ورود به حساب کاربری خود، نام کاربری و کلمه عبورتان را در زیر وارد کرده و روی «ورود به سایت» کلیک کنید.





اگر فرم ورود برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.






جهت تبلیغ در وب سایت ECA کلیک کنید.

کاربران برچسب زده شده

صفحه 2 از 2 نخست 12
نمایش نتایج: از 11 به 14 از 14
  1. #11
    2008/07/08
    بابلسر
    3,746
    58

    پاسخ : محدود کردن جریان 60آمپر DC

    دمت دایی جان
    درست فکر کردی. بارها خیلی حساسترن تا باطری ماشین.
    اما دایی امیر داره غم باطری رو می خوره که باید خیالش ازش راحت باشه.
    با عرض پوزش خدمت دایی های عزیزم تا اطلاع ثانوی به اینترنت دسترسی ندارم.
  2. #12
    2011/03/08
    تهران
    781
    8

    پاسخ : محدود کردن جریان 60آمپر DC

    بنظر من ابتدا با یه منبع تغذیه که جریان کمتری میده بارتو روشن کن ، ببین کی به کیه ( عملکرد و جریان مصرفیشو ببین )
    اگه روشن نشد با یه ترانس جریان بالاتر امتحان کن ( البته برای شما که از مصرف کننده ای که داری بی اطلاعی )
    نهایتا هم یه فیوز کافیه یا یه مدار فیوز الکترونیک ( برای اینکه هی نیاز به تعویض فیوز سوخته نداشته باشی )
    خلاص...
    ریوستا دیگه نمیخواد!
  3. #13
    2014/05/03
    108
    2

    پاسخ : محدود کردن جریان 60آمپر DC

    سلام
    ببخشید چطور می تونم جریان رو محدود کنم.باتری من 14.8 لیتیوم انیون 2 امپر ساعت هست.من می خوام که ی بخش از مدارم 50 میلی امپر بکشه و ی قسمت دیگرش 150 میلی امپر چطور باید جریان رو محدود کنم.
  4. #14
    2010/05/28
    350
    83

    پاسخ : محدود کردن جریان 60آمپر DC

    درود بر شما،

    پیش از هر چیز توجه کنید که باتری خودرو «60 آمپرساعت» است و نه «60 آمپر».

    باتری خودرو هنگام استارت زدن به موتور تا 700 آمپر جریان تولید می کند.

    بنابراین، اگر مقاومت مصرف کننده ی شما مثلاً 0.1 اهم باشد، باتری 120 آمپر جریان از آن خواهد گذراند و هیچ مشکلی هم برای باتری در تامین این آمپراژ وجود نخواهد داشت.

    اگر مصرف کننده را معرفی کنید، شاید بتوان راه حل آسان و ارزانی برای مقصود شما ارایه کرد.

    پیروز باشید

    پ.ن.: مواظب باشید هنگام کار با باتری خودرو آن را اتصال کوتاه نکنید. ممکن است باعث صدمات جبران ناپذیر شود. در این مورد اینجا را ببینید:

    http://etesalkootah.blog.ir/1394/04/07/Car_Battery_and_Dynamo_Test
    و
    http://etesalkootah.blog.ir/1394/04/07/Batteries

    پیروز باشید
صفحه 2 از 2 نخست 12
نمایش نتایج: از 11 به 14 از 14

موضوعات مشابه

  1. محدود کردن جریان با ترانزیستور
    توسط ehsan_es در انجمن مفاهیم پایه برق و الکترونیک
    پاسخ: 6
    آخرين نوشته: 2016/08/13, 15:06
  2. سویچینگ 32 ولت با محدود کننده جریان و محافظ اتصال کوتاه و اضافه جریان
    توسط mrpmmm در انجمن مدارهای آنالوگ و مدارهای مجتمع
    پاسخ: 3
    آخرين نوشته: 2014/11/26, 12:10
  3. رگولاتور سوییچینگ با قابلیت محدود کردن جریان
    توسط amir_mhdi در انجمن مدارهای آنالوگ و مدارهای مجتمع
    پاسخ: 8
    آخرين نوشته: 2014/03/31, 10:25
  4. مشکل در کار با NTC برای محدود کردن ضربه جریان اولیه
    توسط sina_javan در انجمن مدارهای آنالوگ و مدارهای مجتمع
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: 2013/05/30, 18:41
  5. محدود کردن جریان هجومی ترانسفورماتور به وسیله کنترل سوئیچینگ
    توسط فرشاد اکرمی در انجمن ترانسفورماتورها و ماشين هاي الکتريکي
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2007/01/14, 00:50

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •