ورود به حساب ثبت نام جدید فراموشی کلمه عبور
برای ورود به حساب کاربری خود، نام کاربری و کلمه عبورتان را در زیر وارد کرده و روی «ورود به سایت» کلیک کنید.





اگر فرم ورود برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.






جهت تبلیغ در وب سایت ECA کلیک کنید.

کاربران برچسب زده شده

صفحه 1 از 2 12 آخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 12
  1. #1
    2009/08/20
    526
    7

    راهنمایی برای به دست آوردن فیوز بی متال و...

    سلام
    دوستان ما یک جدول داریم که اگه موتور رو به صورت مستقیم راه اندازی کنیم با توجه به آن جریان کنتاکتور -بی متال-وفیوز رو به دست می آوریم
    جدول:http://parhamfar.persiangig.com/1.bmp?ssitoken_1325865438443_
    اما سوال من اینه که محاسبات این جدول چه جوریه؟اگه خودم بخوام به صورت دستی فیوز -بی متال -و جریان کنتاکتور رو حساب کنم چه جوریه؟
    دوم اینکه تو این جدول نگفته موتور رو می خواهیم ستاره وصل کنیم یا مثلث به صورت مستقیم راه اندازی کنیم ؟مگه جریان در دوحالت فرق نمی کنه؟
    هرگاه زندگی را جهنم دیدی, سعی کن پخته بیرون آیی, سوختن رو همه بلدند
  2. #2
    2009/08/20
    526
    7

    پاسخ : راهنمایی برای به دست آوردن فیوز بی متال و...

    کسی از اساتید نیست راهنمایی کنه؟
    هرگاه زندگی را جهنم دیدی, سعی کن پخته بیرون آیی, سوختن رو همه بلدند
  3. #3
    2011/07/13
    484
    4

    پاسخ : راهنمایی برای به دست آوردن فیوز بی متال و...

    نقل قول نوشته اصلی توسط hamid256
    سلام
    دوستان ما یک جدول داریم که اگه موتور رو به صورت مستقیم راه اندازی کنیم با توجه به آن جریان کنتاکتور -بی متال-وفیوز رو به دست می آوریم
    جدول:http://parhamfar.persiangig.com/1.bmp?ssitoken_1325865438443_
    اما سوال من اینه که محاسبات این جدول چه جوریه؟اگه خودم بخوام به صورت دستی فیوز -بی متال -و جریان کنتاکتور رو حساب کنم چه جوریه؟
    دوم اینکه تو این جدول نگفته موتور رو می خواهیم ستاره وصل کنیم یا مثلث به صورت مستقیم راه اندازی کنیم ؟مگه جریان در دوحالت فرق نمی کنه؟
    سوال دومو که خودتون جواب دادین oo: :mrgreen: بله این جدول برای موتور هایی مورد استفاده قرار میگیره که به صورت مستقیم به شبکه متصل میشن

    معمولا به صورت تجربی جریان فیوز و بی متال و کنتاکتور انتخاب میشه و از روش محاسباتی اطلاعی ندارم .
    از سختی نترس! این سختی هاست که جایگاه و مقام انسان را بالا میبرد...
  4. #4
    2009/08/20
    526
    7

    پاسخ : راهنمایی برای به دست آوردن فیوز بی متال و...

    نقل قول نوشته اصلی توسط shahin2222
    سوال دومو که خودتون جواب دادین oo: :mrgreen: بله این جدول برای موتور هایی مورد استفاده قرار میگیره که به صورت مستقیم به شبکه متصل میشن

    معمولا به صورت تجربی جریان فیوز و بی متال و کنتاکتور انتخاب میشه و از روش محاسباتی اطلاعی ندارم .
    دوست عزیز منظورم این بود که ما میتونیم در تخته کلم موتور ، موتور رو به صورت مثلث ویا ستاره ببندیم دار این حالت می شه راه اندازی مستقیم ستاره و راه اندازی مستقیم مثلث...
    هرگاه زندگی را جهنم دیدی, سعی کن پخته بیرون آیی, سوختن رو همه بلدند
  5. #5
    2007/02/18
    مشهد
    2,400
    147

    پاسخ : راهنمایی برای به دست آوردن فیوز بی متال و...

    نقل قول نوشته اصلی توسط hamid256
    سلام
    دوستان ما یک جدول داریم که اگه موتور رو به صورت مستقیم راه اندازی کنیم با توجه به آن جریان کنتاکتور -بی متال-وفیوز رو به دست می آوریم
    جدول:http://parhamfar.persiangig.com/1.bmp?ssitoken_1325865438443_
    اما سوال من اینه که محاسبات این جدول چه جوریه؟اگه خودم بخوام به صورت دستی فیوز -بی متال -و جریان کنتاکتور رو حساب کنم چه جوریه؟
    دوم اینکه تو این جدول نگفته موتور رو می خواهیم ستاره وصل کنیم یا مثلث به صورت مستقیم راه اندازی کنیم ؟مگه جریان در دوحالت فرق نمی کنه؟
    جدول انتخابی نشریه 110 فعلن مبنای محاسباتی ه
    در صورتی که در بعضی از موارد در رنج های پایین و تکفاز اعداد این جدول اشتباه ه
    بهترین راه ممکنه استفاده از اتومات حرارتی بجای فیوز و بیمتال در تمامی رنج هاست و ان قطعه علاوه بر این کار جریان راه اندازی موتور رو هم ساپورت می کنه چه بصورت ستاره مثلث و یا چه به صورت مستقیم ( حدود 15 برابر جریان نامی ) که تنها فیوز های تیپ d و کلید های اتومات این قابلین رو دارن و در کل برای شما ارزون تر در میاد

    اما جواب اینجایت که مبنای محاسبات

    برای تکفاز
    P=U*I*COS.a
    برای سه فاز
    P= 3^1/2 * U*I*COS.a
    که باز هم در موتور های مختلف میزان COS.a متغیر ه و بستگی به شرایط مختلف داره و برای بدست آوردن عدد دقیق باید به پلاک موتور رجوع کنی
    در هر موتور با بالا رفتن توان میزان ضریب قدرت اون هم بالا میره
    در موتور های تکفاز با خازن دایم کار ضریب توان بسیار بالاست

    معمولن برای انتخاب بیمتال در راه اندازی مستقیم اون رو برابر جریان نامی موتور می گیرن و در راه امدازی ستاره مثلث 0.577 برابر جریان نامی موتور در نظر می گیرن

    رنج فیوز هم کاملن بستگی به نوع بار و ممان اینرسی و تایم راه اندازی و ... داره و بر اساس اون باید بتونی فیوز مناسب رو انتخاب کنی

    من یادمه توی راه اندازی یه دستگاه نورد با موتور 75 کیلو وات تایم راه اندازی به صورت ستاره مثلث حدود 47 ثانیه بود در صورتی که در خیلی از موتور ها ایتن زمان کمتر از 1 ثانیه است


    هر زمان تونستید مطلبی رو به مادربزرگتون بفهمونید یعنی اینکه اون مطلب رو درست فهمیدید البرت انیشتن

    اگه مردم می دونستن زمان چقدر با ارزشه دیگه هیچ وقت کفش بند دار نمی خریدن البرت انیشتن
  6. #6
    2010/05/02
    ایتالیا-تهران(خیلی قدیما نوشهر)
    1,483
    21

    پاسخ : راهنمایی برای به دست آوردن فیوز بی متال و...

    سلام آقای باقرانی خوبید؟دلمون تنگ شد برات و همش یاد شما می افتادم.چندبارم اسم شما رو آوردم که کجایید.کجا بودین حالا؟
    جانم به فدای ائمه اطهار
    می دونستم تحمل مرگ اعضای خانواده خیلی سخته ولی نه تا این حد،ایکاش پدرم بیشتر می موند.روحش شاد.
  7. #7
    2007/02/18
    مشهد
    2,400
    147

    پاسخ : راهنمایی برای به دست آوردن فیوز بی متال و...

    نقل قول نوشته اصلی توسط ahmadpashaei
    سلام آقای باقرانی خوبید؟دلمون تنگ شد برات و همش یاد شما می افتادم.چندبارم اسم شما رو آوردم که کجایید.کجا بودین حالا؟
    لطف دارین شما
    اتفاقا من هر شب دارم میام توی سایت :redface:


    هر زمان تونستید مطلبی رو به مادربزرگتون بفهمونید یعنی اینکه اون مطلب رو درست فهمیدید البرت انیشتن

    اگه مردم می دونستن زمان چقدر با ارزشه دیگه هیچ وقت کفش بند دار نمی خریدن البرت انیشتن
  8. #8
    2009/08/20
    526
    7

    پاسخ : راهنمایی برای به دست آوردن فیوز بی متال و...

    ممنون آقای باقرانی عزیز
    راستی در نشریه 110 که گفتید منظور از اندازه چیه؟
    واینکه اگه فاصله موتور تا تابلو زیاد باشه چه جوری از این جدول نشریه 110 استفاده کنیم؟
    دوست عزیز این تایم راه اندازی رو چگونه بدست می آورید؟
    جدول مربوطه نشریه 110
    http://up98.org/upload/server1/01/z/omp2xw2fpb7tk4d9kio.pdf
    هرگاه زندگی را جهنم دیدی, سعی کن پخته بیرون آیی, سوختن رو همه بلدند
  9. #9
    2007/02/18
    مشهد
    2,400
    147

    پاسخ : راهنمایی برای به دست آوردن فیوز بی متال و...

    نقل قول نوشته اصلی توسط hamid256
    ممنون آقای باقرانی عزیز
    راستی در نشریه 110 که گفتید منظور از اندازه چیه؟
    واینکه اگه فاصله موتور تا تابلو زیاد باشه چه جوری از این جدول نشریه 110 استفاده کنیم؟
    دوست عزیز این تایم راه اندازی رو چگونه بدست می آورید؟
    جدول مربوطه نشریه 110
    http://up98.org/upload/server1/01/z/omp2xw2fpb7tk4d9kio.pdf
    این اعداد برای فاصله های کوتاه ه البته تا حدود 50 متر مشکلی نداره و برای ضافه تر شدن فاصله از محاسبات افت ولتاژ استفاده کنید

    تایم راه اندازی رو نمیتونی بدست بیاری و باید در عمل ببینی موتور توی چه زمانی راه اندازی میشه و یه چیز تجربی ه



    هر زمان تونستید مطلبی رو به مادربزرگتون بفهمونید یعنی اینکه اون مطلب رو درست فهمیدید البرت انیشتن

    اگه مردم می دونستن زمان چقدر با ارزشه دیگه هیچ وقت کفش بند دار نمی خریدن البرت انیشتن
  10. #10
    2009/08/20
    526
    7

    پاسخ : راهنمایی برای به دست آوردن فیوز بی متال و...

    نقل قول نوشته اصلی توسط سعید باقرانی
    این اعداد برای فاصله های کوتاه ه البته تا حدود 50 متر مشکلی نداره و برای ضافه تر شدن فاصله از محاسبات افت ولتاژ استفاده کنید

    تایم راه اندازی رو نمیتونی بدست بیاری و باید در عمل ببینی موتور توی چه زمانی راه اندازی میشه و یه چیز تجربی ه

    آقای باقرانی عزیز معنی اندازه و جریان اسمی چیه؟




    هرگاه زندگی را جهنم دیدی, سعی کن پخته بیرون آیی, سوختن رو همه بلدند
صفحه 1 از 2 12 آخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 12

موضوعات مشابه

  1. پاسخ: 7
    آخرين نوشته: 2016/02/10, 22:57
  2. راهنمایی در بدست آوردن تصویر از فاز و اندازه
    توسط vahidreza1 در انجمن پردازش تصوير
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: 2014/01/18, 12:22
  3. راهنمایی در مورد فیوز بیتهای lock bits در میکروکنترلرهای AVR
    توسط maysam.azizi در انجمن میکروکنترلرهای AVR
    پاسخ: 4
    آخرين نوشته: 2013/07/02, 12:02
  4. راهنمایی برای فیوز بیت
    توسط Ealireza در انجمن میکروکنترلرهای AVR
    پاسخ: 11
    آخرين نوشته: 2009/10/03, 19:19
  5. انتخاب نوع کنتاکتور و فیوز و بی متال
    توسط MILISHIA در انجمن سيستم هاي قدرت
    پاسخ: 7
    آخرين نوشته: 2008/01/24, 16:30

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •