اطلاعیه

Collapse
No announcement yet.

مشکل با پارازیت و پسزن در خودرو

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • Show
Clear All
new posts

    مشکل با پارازیت و پسزن در خودرو

    سلام دوستان.جدیدا یک مدار با میکرو ساختم که پالس ارسالی از ECU به انژکتور رو اندازه گیری میکنه .این عمل بوسیله قطع و وصل منفی انژکتور انجام میشه و مثبت دائما وصله.مشکلی که بهش برخوردم اینه که با ولتاژ پسزن انژکتور بعد از قطع ولتاژش چه کنم؟چون انژکتور هم یک سیم پیچ داره و مطمئنا پسزن زیادی تولید میکنه.میترسم با قرار دادن دیود بصورت معکوس بین دوخط مثبت و منفی به ECU صدمه بزنم.بجز پسزن پارازیت شدید این خط هم برام مشکل درست کرده و مستاصل شدم :angry:.واریستور و خازن و دیود سری هم جواب نداده.تا حالا 4 مرتبه آیسیهای مدارم رو سوزونده. بنظر شما فیلتری هست که این ولتاژهای اضافی رو از خط منفی حذف کنه؟شما چه تکنیکی پیشنهاد میکنید؟ :sad:متشکرم

    #2
    پاسخ : مشکل با پارازیت و پسزن در خودرو

    یک دیود سری بذار بعد یک دیود موازی بعد سیگنال رو بده به مدارت
    تنها موردي كه همه آدما يقين دارن خدا در حقش زیاد لطف کرده
    داشتن عقله زيادتر از دیگر آدم ها است

    دیدگاه

    لطفا صبر کنید...
    X