سلام دوستان.جدیدا یک مدار با میکرو ساختم که پالس ارسالی از ECU به انژکتور رو اندازه گیری میکنه .این عمل بوسیله قطع و وصل منفی انژکتور انجام میشه و مثبت دائما وصله.مشکلی که بهش برخوردم اینه که با ولتاژ پسزن انژکتور بعد از قطع ولتاژش چه کنم؟چون انژکتور هم یک سیم پیچ داره و مطمئنا پسزن زیادی تولید میکنه.میترسم با قرار دادن دیود بصورت معکوس بین دوخط مثبت و منفی به ECU صدمه بزنم.بجز پسزن پارازیت شدید این خط هم برام مشکل درست کرده و مستاصل شدم :angry:.واریستور و خازن و دیود سری هم جواب نداده.تا حالا 4 مرتبه آیسیهای مدارم رو سوزونده. بنظر شما فیلتری هست که این ولتاژهای اضافی رو از خط منفی حذف کنه؟شما چه تکنیکی پیشنهاد میکنید؟ :sad:متشکرم
اطلاعیه
Collapse
No announcement yet.
مشکل با پارازیت و پسزن در خودرو
Collapse
X
دیدگاه