اطلاعیه

Collapse
No announcement yet.

کلیپ های جالب و صد البته علمی

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • Show
Clear All
new posts

    کلیپ های جالب و صد البته علمی

    لطفا کلیپ های جالب و و و و علمی تون رو در اینجا قرار بدید

    فکر کنم تاپیک خوبی بشه
    بر محمد و آل محمد صلوات
    "اللهم صل علی محمد و آل محمد"
    آموزش نرم افزار ADS و HFSS
    طراحی اسیلاتور / طراحیPower Amp / تقویت کننده2طبقه/ طراحیLNA آموزش تصویری HFSS

    #2
    پاسخ : intel

    تاسیسات ادوات نیمه هادی / شرکت AMD

    online &download

    http://www.aparat.com/v/eef490f6eab3a53f5b27faba349c444844162
    بر محمد و آل محمد صلوات
    "اللهم صل علی محمد و آل محمد"
    آموزش نرم افزار ADS و HFSS
    طراحی اسیلاتور / طراحیPower Amp / تقویت کننده2طبقه/ طراحیLNA آموزش تصویری HFSS

    دیدگاه


      #3
      پاسخ : intel

      تاسیسات ادوات نیمه هادی / شرکت اینتل / فناوری 45 نانومتر

      online &download

      http://www.aparat.com/v/eef490f6eab3a53f5b27faba349c444844162
      بر محمد و آل محمد صلوات
      "اللهم صل علی محمد و آل محمد"
      آموزش نرم افزار ADS و HFSS
      طراحی اسیلاتور / طراحیPower Amp / تقویت کننده2طبقه/ طراحیLNA آموزش تصویری HFSS

      دیدگاه


        #4
        پاسخ : intel

        شاید برای شما هم سوال باشه که ماهواره چطوری تو مدارش باقی میمونه وبه زمین سقوط نمیکنه یا از مدار خارج نمیشه این فیلم چگونگی تعادل ماهواره در مدار رو توضیح میده

        online &download

        http://www.aparat.com/v/882760d95d14d3ca2fb9c73adcc209e1179210
        بر محمد و آل محمد صلوات
        "اللهم صل علی محمد و آل محمد"
        آموزش نرم افزار ADS و HFSS
        طراحی اسیلاتور / طراحیPower Amp / تقویت کننده2طبقه/ طراحیLNA آموزش تصویری HFSS

        دیدگاه


          #5
          پاسخ : intel

          یه کلیپ جالب از intel


          online & download

          http://www.aparat.com/v/cd9e2eb2b60b0dd028925073c40482eb169432
          بر محمد و آل محمد صلوات
          "اللهم صل علی محمد و آل محمد"
          آموزش نرم افزار ADS و HFSS
          طراحی اسیلاتور / طراحیPower Amp / تقویت کننده2طبقه/ طراحیLNA آموزش تصویری HFSS

          دیدگاه


            #6
            پاسخ : کلیپ های جالب و صد البته علمی

            سیستم تعلیق اتومبیل های آینده-خیلی خیلی جالب و متفاوت

            http://www.aparat.com/v/8e4550918237000874d23b71eff8621d172924
            بر محمد و آل محمد صلوات
            "اللهم صل علی محمد و آل محمد"
            آموزش نرم افزار ADS و HFSS
            طراحی اسیلاتور / طراحیPower Amp / تقویت کننده2طبقه/ طراحیLNA آموزش تصویری HFSS

            دیدگاه


              #7
              پاسخ : کلیپ های جالب و صد البته علمی

              نوشته اصلی توسط جوجو2011
              سیستم تعلیق اتومبیل های آینده-خیلی خیلی جالب و متفاوت

              http://www.aparat.com/v/8e4550918237000874d23b71eff8621d172924
              این مال ماشین های اینده نیست ....
              زانتیا (البته نه مدلی که در ایران هست ...) داری سیستم تعلیق اکتیو هست که البته تقریبا میشه گفت نصف قیمت ماشین مال همین سیستم هست ...

              دیدگاه


                #8
                پاسخ : کلیپ های جالب و صد البته علمی

                نوشته اصلی توسط علی علی پور ریکنده
                این مال ماشین های اینده نیست ....
                زانتیا (البته نه مدلی که در ایران هست ...) داری سیستم تعلیق اکتیو هست که البته تقریبا میشه گفت نصف قیمت ماشین مال همین سیستم هست ...
                نه عزیز
                اونی که شما میگید یه مطلب دیگه ای
                تا بحال هیچ ماشینی _ حتی کمپانی های بزرگ مثل ب ام و , بنز و ... _ با این سیستم ساخته نشده و هنوز که هنوزه این در حد آزمایش است
                به مدل ماشین نگاه نکنید که قدیمیه
                بر محمد و آل محمد صلوات
                "اللهم صل علی محمد و آل محمد"
                آموزش نرم افزار ADS و HFSS
                طراحی اسیلاتور / طراحیPower Amp / تقویت کننده2طبقه/ طراحیLNA آموزش تصویری HFSS

                دیدگاه


                  #9
                  پاسخ : کلیپ های جالب و صد البته علمی

                  عزیز دل شما چیزی در مورد سیستم تعلیق هیدرواکتیو میدونید؟
                  کی گفته این کمپانی ها از این سیستم تعلیق استفاده نمیکنن؟

                  دیدگاه


                    #10
                    پاسخ : کلیپ های جالب و صد البته علمی

                    تیوری این نوع جبرانسازی از قبل وجود داشته است و مربوط به سال های پیش است_گرایش کنترله همانطور که میدونید_ ولی چگونگی به کار گرفتن آن از اهمیت خاصی برخوردار است
                    در نسل های جدید از سیستم مغناطیسی استفاده می شود چیزی مشابه قطار های مغناطیسی

                    اگه شما مطلب خاصی دارید خوشحال می شم بدونم
                    بر محمد و آل محمد صلوات
                    "اللهم صل علی محمد و آل محمد"
                    آموزش نرم افزار ADS و HFSS
                    طراحی اسیلاتور / طراحیPower Amp / تقویت کننده2طبقه/ طراحیLNA آموزش تصویری HFSS

                    دیدگاه


                      #11
                      پاسخ : کلیپ های جالب و صد البته علمی

                      راستی این تاپیک چه ربطی به مدار های الکترونیکی فرکانس بالا داشت؟!؟!!؟؟ oo: oo: oo:
                      در ضمن
                      این لینک از ویکی در مورد سیستم تعلیق اکتیو
                      http://en.wikipedia.org/wiki/Active_suspension
                      اینم سرچ گوگل
                      https://www.google.com/#hl=en&safe=off&output=search&sclient= psy-ab&q=active+suspension+video&oq=active+sus pension+video&aq=f&aqi=g-v1g-j1&aql=1&gs_nf=1&gs_l=hp.3..0i15j0i18. 86.2477.1.2731.11.11.0.0.0.2.953.3736.4-3j1j2.6.0.cqn%2Crate_low%3D0-006%2Crate_high%3D0-006%2Cmin_length%3D2.1.QmKjIS7tVUk&pbx=1&f p=1&cad=b&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.o sb
                      اون ماشین تو فیلم هم لکسوس ls400 هست که دارای سیستم تعلیق بادی هست ولی از نوع غیر اکتیوش .. که این شرکت اومده فقط اکتیوش کرده ...
                      در ضمن زانتیا رو هم که باب مثال عرض کردم میتونید توی همون لینک ویکی پیدا کنید ....
                      اساس کار این سیستم ها اینه که وقتی مانع رو در زیر هر چرخ تشخیص داد فشار روغن یا گاز مربوط به تعلیق اون چرخ رو کاهش یا افزایش میده ......
                      اون پرش اخر فیلم هم به این صورت هست که پمپ تامین کننده فشار به صورت ممتد یه مدتی کار میکنه و فشار مخرن ذخیره رو بالا میبره و یکدفه این فشار رو به پیستون تعلیق چرخ ها منتقل میکنند که البته کار خیلی غیر اصولی هست و به همه ی اجزای سیستم فشار زیادی وارد میشه و مطمئنا در ماشین هایی که این شرکت به مشتری تحویل میده امکان همچین کاری رو قرار نمیده ....
                      با تشکر

                      دیدگاه

                      لطفا صبر کنید...
                      X