شاید برای شما هم سوال باشه که ماهواره چطوری تو مدارش باقی میمونه وبه زمین سقوط نمیکنه یا از مدار خارج نمیشه این فیلم چگونگی تعادل ماهواره در مدار رو توضیح میده
این مال ماشین های اینده نیست ....
زانتیا (البته نه مدلی که در ایران هست ...) داری سیستم تعلیق اکتیو هست که البته تقریبا میشه گفت نصف قیمت ماشین مال همین سیستم هست ...
این مال ماشین های اینده نیست ....
زانتیا (البته نه مدلی که در ایران هست ...) داری سیستم تعلیق اکتیو هست که البته تقریبا میشه گفت نصف قیمت ماشین مال همین سیستم هست ...
نه عزیز
اونی که شما میگید یه مطلب دیگه ای
تا بحال هیچ ماشینی _ حتی کمپانی های بزرگ مثل ب ام و , بنز و ... _ با این سیستم ساخته نشده و هنوز که هنوزه این در حد آزمایش است
به مدل ماشین نگاه نکنید که قدیمیه
بر محمد و آل محمد صلوات
"اللهم صل علی محمد و آل محمد"
تیوری این نوع جبرانسازی از قبل وجود داشته است و مربوط به سال های پیش است_گرایش کنترله همانطور که میدونید_ ولی چگونگی به کار گرفتن آن از اهمیت خاصی برخوردار است
در نسل های جدید از سیستم مغناطیسی استفاده می شود چیزی مشابه قطار های مغناطیسی
اگه شما مطلب خاصی دارید خوشحال می شم بدونم
بر محمد و آل محمد صلوات
"اللهم صل علی محمد و آل محمد"
راستی این تاپیک چه ربطی به مدار های الکترونیکی فرکانس بالا داشت؟!؟!!؟؟ oo: oo: oo:
در ضمن
این لینک از ویکی در مورد سیستم تعلیق اکتیو
http://en.wikipedia.org/wiki/Active_suspension
اینم سرچ گوگل
https://www.google.com/#hl=en&safe=off&output=search&sclient= psy-ab&q=active+suspension+video&oq=active+sus pension+video&aq=f&aqi=g-v1g-j1&aql=1&gs_nf=1&gs_l=hp.3..0i15j0i18. 86.2477.1.2731.11.11.0.0.0.2.953.3736.4-3j1j2.6.0.cqn%2Crate_low%3D0-006%2Crate_high%3D0-006%2Cmin_length%3D2.1.QmKjIS7tVUk&pbx=1&f p=1&cad=b&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.o sb
اون ماشین تو فیلم هم لکسوس ls400 هست که دارای سیستم تعلیق بادی هست ولی از نوع غیر اکتیوش .. که این شرکت اومده فقط اکتیوش کرده ...
در ضمن زانتیا رو هم که باب مثال عرض کردم میتونید توی همون لینک ویکی پیدا کنید ....
اساس کار این سیستم ها اینه که وقتی مانع رو در زیر هر چرخ تشخیص داد فشار روغن یا گاز مربوط به تعلیق اون چرخ رو کاهش یا افزایش میده ......
اون پرش اخر فیلم هم به این صورت هست که پمپ تامین کننده فشار به صورت ممتد یه مدتی کار میکنه و فشار مخرن ذخیره رو بالا میبره و یکدفه این فشار رو به پیستون تعلیق چرخ ها منتقل میکنند که البته کار خیلی غیر اصولی هست و به همه ی اجزای سیستم فشار زیادی وارد میشه و مطمئنا در ماشین هایی که این شرکت به مشتری تحویل میده امکان همچین کاری رو قرار نمیده ....
با تشکر
دیدگاه