[quote=seda...]
واسه نوشتن چنین ماتریسی آیا باید اعداد را به باینری تبدیل کنم :
[H=[0 25 13 1; 9 12 90 14;2 6 8 0
[/quote]
سلام،
نه نیازی نیست، تو لینک پایین یک بلاک تعریف شده که زاویه رو به عنوان ایندکس میگیره و Cos اون رو بر میگردونه که همه Integer هستن.
اونجا یک آرایه یک بعدی هست، اگر به آرایه چند بعدی نیاز دارین، کافیه که Type ها رو اضافه کنید، یعنی Type1 از نوع آرایه ای از Integer،
Type2 از نوع آرایه ای از Type1 و تا تعداد ابعادی که لازم دارین این کار رو ادامه بدید و متغییر آخر رو از نوع آخر تعریف کنید. http://www.eca.ir/forum2/index.php?t...0645#msg310645
دیدگاه