هر چند بحث در مورد کمپرسورهای ماشین و 220خیلی به این تاپیک مربوط نیست(البته به عنوانش هم بی ربط نیست :mrgreen

چندتا نکته که به نظرم میرسه:
1-کلا از فکر راه اندازی کمپرسور کولر ماشین برید بیرون 1-توان مورد نیاز بسیار بالا (نسبت به کمپرسور 220)و اصلا با موتور کولر آبی راه نمی افته .............از همه مهمتر قیمت بالای اونه فکر کنم الان پرایدش حداقل 300قیمت داره چون 206بالای500است.
2-کمپرسور 220ولتی با خاموش و روشن شدن متناوب هیچج مشکلی نداره اون تناوبی که خرابش می کنه در حد چند ثانیه است که خوب میشه ترموستات را طوری تنظیم کرد که بین هرON,OFFحداقل چند دقیقه فاصله بیوفته
3-سیم پیچی مجدد کمپرس220و تبدیل به DCشدنی نیست چون ساختار موتورACاست.
4-کوپل کردن یک موتور DCروی یک کمپرسور یخچال شدنی است اما به این راحتی ها هم نیست و اصلا به درد سرش نمی ارزد (اگر یک بار یدونه کمپرسور یخچال را ببرید به این نتیجه می رسید)
5-این موتورهای براش لس هواپیما مدل حتی شما اگر موفق به نصبش روی کمپرس بشوید فکر نکنم دوام لازم را داشته باشه چون به سرعت داغ میشه و می سوزه.
6-حالا یک چیزی بگم آقا مسعود کلا منو بندازه بیرون و بحث دوباره منحرف بشه

:twisted:
یک سری یخچال قدیم بود که با شعله نفت کار می کرد .یک سری کولر گازی هم درست شده خورشیدیه و با گرمای خورشید حداقل 30درصد مصرف برقش کم میشه حالا تو ماشین ما یک انباره اگزوز داریم با دمای بالا میشه با پی بردن به ساختار اون کولرهای گازی ها مصرف کولر ماشین یا یخچال ماشین را کم کرد (البته این فقط جرقه ای برای بحث تئوریه یکی نیاد بگه حالا چی طوری یخچالو به اگزوز وصل کنیم)
مهمان عزیز شما حق دیدن لینک ها را ندارید
عضویت