ورود به حساب ثبت نام جدید فراموشی کلمه عبور
برای ورود به حساب کاربری خود، نام کاربری و کلمه عبورتان را در زیر وارد کرده و روی «ورود به سایت» کلیک کنید.





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





کاربران برچسب زده شده

صفحه 1 از 4 1234 آخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 34
  1. #1
    2012/08/11
    36
    0

    مشکل در برق ماشين ( تبديل خود به خودي 12 ولت به 14 ولت )

    دوستان يه مشکلي دارم
    دارم يه ماشين رو بازسازي ميکنم و خيلي دقيق همه چيزو برسي ميکنم . مولتي متر در حالت ماشين خاموش (12/8 ولت ) و در حالت روشن( 14/6 ولت ) رو نشون ميده
    مشکل اينه که يه سري قطعه توي ماشين داره به کار ميره که نهاياتا اين ولتاژ بايد 2/ ولت تقيير داشته باشه وگرنه به سيستم آسيب ميرسه!!!
    چي کارش کنم که هميشه 12/6 ولت بده ؟؟؟
  2. #2
    2006/12/02
    بندرانزلی
    2,478
    55

    پاسخ : مشکل در برق ماشين ( تبديل خود به خودي 12 ولت به 14 ولت )

    زمانی که ماشین روشن بشه باتری رو شارژ میآ*کنه و برای شارژ باتری هم ولتاژی در حدود 14 ولت لازمه

    مهمان عزیز شما حق دیدن لینک ها را ندارید

    عضویت


  3. #3
    Mahdi_Vaziri
    Guest

    پاسخ : مشکل در برق ماشين ( تبديل خود به خودي 12 ولت به 14 ولت )

    خب این ولتاژا که گفتی طبیعیه. همه ماشینای سالم هم اینجوری هستن.
  4. #4
    2009/09/12
    اردبيل
    2,509
    130

    پاسخ : مشکل در برق ماشين ( تبديل خود به خودي 12 ولت به 14 ولت )

    خوب با قطعه اي به اسم رگلاتور اين کار رو بکن
    7812
    [move][img width=133 height=100]http://bargiri.persiangig.com/aks/0.306310001356499787_taknaz_ir.gif[/img][/move]
  5. #5
    2012/03/06
    1,628
    29

    پاسخ : مشکل در برق ماشين ( تبديل خود به خودي 12 ولت به 14 ولت )

    نقل قول نوشته اصلی توسط faryspeed
    دوستان يه مشکلي دارم
    دارم يه ماشين رو بازسازي ميکنم و خيلي دقيق همه چيزو برسي ميکنم . مولتي متر در حالت ماشين خاموش (12/8 ولت ) و در حالت روشن( 14/6 ولت ) رو نشون ميده
    مشکل اينه که يه سري قطعه توي ماشين داره به کار ميره که نهاياتا اين ولتاژ بايد 2/ ولت تقيير داشته باشه وگرنه به سيستم آسيب ميرسه!!!
    چي کارش کنم که هميشه 12/6 ولت بده ؟؟؟
    دست رو دلم نزار که یه عمره حسرت بازسزیو با خودم دارم :cry2:


    چه قطعه هایی اینقدر حساسن؟
    معمولا همشون تا 18 ولت جواب میدن هااااا ؟!

    تو سایتی چیزی اگه براش تاپیک زدی پخ کن برام.
    زکات علم نشر آن است
    بیشتر با من اشنا بشین :
    http://www.eca.ir/forum2/index.php?topic=1721.375
    ساخت منبع تغذیه ازمایشگاهی :
    http://www.eca.ir/forum2/index.php?topic=110170.0
  6. #6
    2012/08/11
    36
    0

    پاسخ : مشکل در برق ماشين ( تبديل خود به خودي 12 ولت به 14 ولت )

    آقاي رضايي اون قطعات که اينو نميفهمن و خيلي راحت ميسوزن يا داغ ميشن

    ----------------------------------------

    آقاي رحيمي هم فاميل عزيز مرسي بابت راهنمايي ولي يه مشکل کوچولو هست من از اين رگولاتور 7812 قبلا استفاده کردم مشکلش اينه که فقط 498 ميلي آمپ جريان ميده که خيلي کمه - توي يه سايت بستن به تعداد دلخواه و به صورت موازي رو پيشنهاد داده بود که هر کدام /5 آمپر جريان ميده ولي مشکلش اينه که گرم ميکنه و توي ماشين اصلا نميشه گرما رو کنترل کرد

    ----------------------------------------------

    آقا بهنام بازسازي چه ماشيني بگو شايد راهکار به صرفه اونو بلد بودم

    قطعات حساس يه سري کيت هستن و تعداد بسيار زيادي ال اي دي و چندتا دستگاه خونگي که اگه ترانسشو بردارم از 12 ولت استفاده ميکنن فقط مشکل آمپر هست
    از لحاظ برق ماشين مشکلي ندارم چون ماشين 2 تا باتري داره و يکي از باتري ها فقط براي اين لوازمه و از دينام جدا شارژ ميشه
  7. #7
    2010/11/15
    اصفهان
    1,681
    81

    پاسخ : مشکل در برق ماشين ( تبديل خود به خودي 12 ولت به 14 ولت )

    من رشته ام مکانیک خودرو هست و این ولتاژ حدود 14 ولت طبیعی هست و مشکلی نیست
    --------------------------- --------------------------
  8. #8
    2012/08/11
    36
    0

    پاسخ : مشکل در برق ماشين ( تبديل خود به خودي 12 ولت به 14 ولت )

    نقل قول نوشته اصلی توسط گـــــــــــــيــــــج
    من رشته ام مکانيک خودرو هست و اين ولتاژ حدود 14 ولت طبيعي هست و مشکلي نيست
    بله اين ولتاژ طبيعي هست مخصوصا اگه ماشين از توليدات جنرال موتورز ده 70 باشه
    مشکلم باهاش متغير بودنشه
    دينام که شارژ ميکنه ولتاژ با دور موتور تا 3000 RPM متغير باتري رو شارژ ميکنه
    ولتاژ دو سر باتري از 12/6 تا 15 ميره (( وقتي دور موتور بالاي 3000 باشه ))
    تمام قطعات دينام رو هم نو بستم (( آفتامات و ذقال و بالشتک و خورشيدي ))
    يه چيزي ميخوام که ولتاژ هرچي که هست هميشه ولتاژ ثابت بهم بده
  9. #9
    2006/12/02
    بندرانزلی
    2,478
    55

    پاسخ : مشکل در برق ماشين ( تبديل خود به خودي 12 ولت به 14 ولت )

    میآ*تونید رگولاتور قابلمهآ*ای استفاده کنید.اگه بازم جریان میآ*خواید یه ترانزیستور قابلمهآ*ای هم بهش اضافه کنید.
    فکر کنم تا 3 آمپر رو تامین میآ*کنه.

    مهمان عزیز شما حق دیدن لینک ها را ندارید

    عضویت


  10. #10
    2012/08/11
    36
    0

    پاسخ : مشکل در برق ماشين ( تبديل خود به خودي 12 ولت به 14 ولت )

    دوستان يه سوال ديگه هم دارم
    ميخوام چند جاي ماشين ال اي دي کار کنم از جمله پشت کيلومتر - ولي ميخوام کنترل ميزان نور دهيشو داشته باشم
    از چه ولومي استفاده کنم ؟؟؟
    http://iran-micro.com/index.php/cPath/278_95
    توي مدار هر 4 تا ال اي دي به هم سري ميشه با يه مقاومت 220 اهم ولي نورش برا پشت کيلومتر توي روز خوبه و برا شب خيلي زياده
    با اين مدل نصب کردن چطوري از ولوم استفاده کنم ؟؟
صفحه 1 از 4 1234 آخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 34

موضوعات مشابه

  1. مشکل در ماشين حساب
    توسط tamjid در انجمن میکروکنترلرهای AVR
    پاسخ: 4
    آخرين نوشته: 2014/05/06, 21:07
  2. مشکل در نوشتن برنامه ماشين حساب ساده
    توسط zahra-65 در انجمن میکروکنترلرهای AVR
    پاسخ: 3
    آخرين نوشته: 2013/07/03, 09:20
  3. پاسخ: 74
    آخرين نوشته: 2013/04/27, 14:05
  4. مشکل من در ماشين حساب
    توسط ehsan2774 در انجمن میکروکنترلرهای AVR
    پاسخ: 5
    آخرين نوشته: 2013/04/18, 09:47
  5. تبديل بوق ماشين 12 به 24
    توسط rameshk در انجمن مدارهای آنالوگ و مدارهای مجتمع
    پاسخ: 13
    آخرين نوشته: 2011/12/22, 13:33

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •