اطلاعیه

Collapse
No announcement yet.

کمک ترانسفور ماتور

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • Show
Clear All
new posts

    کمک ترانسفور ماتور

    با سلام چند خدمت .......... این سوالاتو اگه کسی بلده حتما جواب بده نیا. دارم :cry: :question: :cry: :rolleyes: 1-ورودی یک ترانسفور ماتور به منبع ولتاژمستقیم متصل شده است خروجی آن جند ولت است!چرا؟ ن2-عوامل موثر در مقدار ولتاژ القایی ثانویه ترانسفور ماتور را بیان کنید؟ 3-چگونه چریان اولیه با افزایش بار ترانسفور ماتور بیشتر می شود؟ 4-در چه شرایطی از جریان بی باری در برابر جریا واقعی ترانسفور ماتور صرفنظرر می شود؟ 5-تفاوتهای عمده اتوترانسفورماتور و بتانسیومتر ؟ 6-مزایای ترانسفور ماتور های روغنی با مخزن بسته نسبت به ترانسفور ماتور های روغنی با مخزن انبساط؟ 7-چگونه دمای ترانسفور ماتور نوع خشک کنترل می شود؟ 8-عوامل موثر در انتخاب بوشینگ ترانسفور ماتور؟ 9-مقایسه ی رله فشار ناگهانی با رله بوخهلتس؟

    #2
    پاسخ : کمک ترانسفور ماتور

    یه لطفی می کنی میری یه کتاب ماشین پیدا می کنی همشو اون تو نوشته اگه جایی اشکال بود در خدمتم :read:
    هیچی نشد نداره

    دیدگاه


      #3
      پاسخ : کمک ترانسفور ماتور

      سلام تو ماشین گشتم نیست

      دیدگاه


        #4
        پاسخ : کمک ترانسفور ماتور

        1. صفر ولت چون دی سی از ترانس القا نمی شه
        2. فرکانس ولتاژ ورودی / تعداد دور سیم پیچها / مشخصات هسته
        3. با افزایش بار جریان ثانویه افزایش می یابه و بنابه رابطه جریانها در ترانس جریان اویه هم افزایش می یابه
        4. زمانی که جریان بی باری خیلی کمتر از جریان بارداری ترانس باشه
        5. یه دنیا تفاوت دارن اصلا" ربطی به هم ندارن :angry: :angry: :angry:
        بقیه ر هم بلد نیستم

        دیدگاه

        لطفا صبر کنید...
        X