باید هر دو رو تو یه سطح بالاتر (یعنی entity دیگه) instantiate کنی (تولیدشون کنی با فراخوانی) و تو اون entity ، پورت ها رو با سیم به هم وصل کنی (تو vhdl فکنم با signal بود)
باید هر دو رو تو یه سطح بالاتر (یعنی entity دیگه) instantiate کنی (تولیدشون کنی با فراخوانی) و تو اون entity ، پورت ها رو با سیم به هم وصل کنی (تو vhdl فکنم با signal بود)
ابنجا رو ببین :
http://www.ics.uci.edu/~jmoorkan/vhdlref/compinst.html
نحوه instantiate کردن تو vhdl رو گفته
و این
coel.ecgf.uakron.edu/grover/web/ee263/labs/Lab03.pdf
که یه جمع کننده 4 بیتی رو با 4 تا fulladder درست کرده. تو این کد میتونی ببینی سیگنال های carry از هر fulladder به یکی دیگه وصل شدن
ابنجا رو ببین :
http://www.ics.uci.edu/~jmoorkan/vhdlref/compinst.html
نحوه instantiate کردن تو vhdl رو گفته
و این
coel.ecgf.uakron.edu/grover/web/ee263/labs/Lab03.pdf
که یه جمع کننده 4 بیتی رو با 4 تا fulladder درست کرده. تو این کد میتونی ببینی سیگنال های carry از هر fulladder به یکی دیگه وصل شدن
اینها نحوه کپی گرفتن از یک قطعه یا همون component
ایشون منظورش اینه 2 تا entity داشته باشه تو یک برنامه
شایدم منظورش همین بوده ولی بد رسونده :read:
خدا گفت : به جهنم ببریدش، او برگشت و با تعجب به خدا نگاه کرد. خدا گفت : به بهشت ببریدش. فرشتگان پرسیدند: چرا؟! خدا گفت : او هنوز به من امیدوار است...
نه اینجوری نیست
فکر می کنم منظور ایشون 2 entity در برنامس
سلام
اول منظورم این بود که تو برنامه دوتا entity مجزا داشته باشم
ولی باکمی تغییر تو ساختارش دیگه نیازی به اون نبود
البته با فرمایشات شما از component هم استفاده کردم ... که مشکم برطرف شد
تشکر
دیدگاه