اطلاعیه

Collapse
No announcement yet.

موتور کولر ابی

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • Show
Clear All
new posts

    موتور کولر ابی

    سلام خدمت اساتید
    علت جرقه زدن موتور کولر هنگام روشن شدن چیه؟

    #2
    پاسخ : موتور کولر ابی

    سلام
    موتور های بدون خازن یک سیم پیچ راه انداز دارند که در زمان راه اندازی وصل است بعد از دور گرفتن موتور, کلاچ بر اثر نیروی گریز از مرکز عمل کرده و سیم پیچ راه انداز را از مدار خارج میکند.
    جرقه هم در زمان قطع و وصل پلاتین مربوط به سیم پیچ راه انداز بوجود میاد

    دیدگاه


      #3
      پاسخ : موتور کولر ابی

      احتمالا اون جرقه رو شما بعد از قطع شدن استارت موتور میبینید

      دیدگاه


        #4
        پاسخ : موتور کولر ابی

        ایا این جرقه برای موتور خطر داره؟اگه داره چطور رفع میشه؟

        دیدگاه


          #5
          پاسخ : موتور کولر ابی

          نوشته اصلی توسط mdf123
          ایا این جرقه برای موتور خطر داره؟اگه داره چطور رفع میشه؟
          اگه موتور عادی کار میکنه جرقه برای موتور خطری نداره طبیعیه همه موتور های کولر هنگام روشن شدن جرقه میزنند.

          دیدگاه


            #6
            پاسخ : موتور کولر ابی

            سلام.
            میشه بفرمایید موتورای کولر آبی چرا انقدر مثل چی مسوزه؟؟؟؟؟
            از پارسال تا الان 3 تا موتور ما سوزوندیم.حالا کلا در روز 2-3 ساعت هم بیشتر استفاده نمیکنیم. سه تا موتور عوض کردیم.الانم موندیم تو گرما .این سومی رو بستیم بعد از 3 روز سوخت. دیگه میترسم درستش کنم .یعنی مطمئنم باز خراب میشه.اشکال کجاس.واحد های دیگه دارن ولی دیرتر میسوزه براشون.میتونه اشکال از سیم کشی ساختمون باشه؟

            دیدگاه


              #7
              پاسخ : موتور کولر ابی

              احیانا تسمه سفت نیست
              عاشقان را سر شوریده به پیکر عجب است

              دیدگاه


                #8
                پاسخ : موتور کولر ابی

                شما یه موتور مرغوب بخرید .موتورتون مارکش چیه؟ به نظر من موتورژن عالیه . همه چی تقلبی شده تو بعضی از موتورها به جای استفاده از سیم مسی از سیم آلومینیومی استفاده کردن اونایی که سوختن یه تستی بکنید یکم از یه قیمت سیم پیچ خراش بدین ببینید مسی هست یا آلومییومی .
                معلوليت محدوديت نيست

                آنکس که عاجز از خلق لحظه هاست، معلول است. نه من...روح بلند آدمیت فراتر از هر معلولیتی است.

                دیدگاه


                  #9
                  پاسخ : موتور کولر ابی

                  سلام
                  همونطور که دوستمون گفت تسمه نباید سفت باشه به جزء تسمه بلبرینگ ها رو هم چک کنین خیلی سفت نباشه.
                  اتصالات کلید کولر و ترمینال داخل کولر رو هم چک کنین ببینین شل نیستن علاوه بر این ولتاژ رو هم با ولت متر اندازه بگیرین(در هر دو حالت روشن وخاموش بودن موتور) نباید خیلی از 220 کمتر باشه در بعضی از مناطق به دلیل زیاد شدن ساختمانها و افزایش بار میبینیم که در تابستان ولتاژ افت میکنه که گاهاً باعث سوختن موتور میشود.
                  مجوی درستی عهد زین جهان سست نهاد که این عجوزه عروس هزار داماد است

                  دیدگاه


                    #10
                    پاسخ : موتور کولر ابی

                    چطور باید فهمید که تسمه سفت نیست؟

                    دیدگاه


                      #11
                      پاسخ : موتور کولر ابی

                      دوطرف تسمه رو بگیر وفشار بده فاصله بین نباید از ۴آنگشت بسته بیشتر بشع :bye
                      عاشقان را سر شوریده به پیکر عجب است

                      دیدگاه


                        #12
                        پاسخ : موتور کولر ابی

                        آفتاب!!!!
                        شاید باورتون نشه ولی علت 50درصد از سوزش موتوراست!!!
                        سایه بون بذار با یه موتوژن :agree:

                        دیدگاه


                          #13
                          پاسخ : موتور کولر ابی

                          نوشته اصلی توسط amir mohammad 1376
                          دوطرف تسمه رو بگیر وفشار بده فاصله بین نباید از ۴آنگشت بسته بیشتر بشع :bye
                          منظورتون از قسمت پولی کوچکه؟

                          دیدگاه


                            #14
                            پاسخ : موتور کولر ابی

                            تقریباً از وسط پولی کوچیکه و پولی بزرگه. این که شما چقدر فشار به تسمه بیارید تا ببینید که به اندازه 4 انگشت فاصله داره یا نه مهمه. مثلاً اگر تسمه سفت هم باشه ، اگر شما خیلی به تسمه فشار بیاری ، فاصله به کمتر از 4 انگشت هم میرسه و ممکنه شما بگی که تسمه شله اما در واقع سفته. باید یه زور معمولی بزنی که در واقع اصلاً زور حساب نمیشه. اگر تسمه شل باشه که مشخصه . یعنی اگر نگاهش بکنی متوجه میشی که شله و موقع کار ، می لغزه روی پولی.

                            دیدگاه


                              #15
                              پاسخ : موتور کولر ابی

                              1. تسمه باید در شلترین حالت ممکن باشه یعنی انقدر شلش کن تا به بکسباد بیفته بعد یکم سفتش کن.
                              2. سایبان بزار برای کولر موتو کولر من 13 ساله داره کار میکنه هر سالم 2 بار روغنکاری میشه هنوز آخ نگفته چون تو بالکنه.

                              دیدگاه

                              لطفا صبر کنید...
                              X