اطلاعیه

Collapse
No announcement yet.

نصب فلاشر سه کاناله برای موتور سیکلت

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • Show
Clear All
new posts

    نصب فلاشر سه کاناله برای موتور سیکلت

    با احترام

    قراره واسه موتور سیکلتم ( با توجه به نداشتن فلاشر جفت راهنما ) از یه مدار فلاشر 3 کاناله با یک کلید صفر و یک استفاده کنم . مدار مذکور 12 ولت 1 آمپر هست و نقشه مدار به شرح ذیل هست که برق مثبت خروجی و ورودی آن مشترک هست .
    بنظر شما من این مدار را با رله 12 ولت 8 پایه مخابراتی ( برای هر خروجی / لامپ ) در سیستم برق موتور سیکلتم میتونم نصب کردم ؟ آیا لازمه برای هر خروجی یه رله نصب بشه ؟
    ضمنا با توجه به مشترک بوده برق خروجی و ورودی کیت فوق الذکر آیا نیاز هست مجددا مثبت را به مثبت چراغها متصل کنم ؟ یا تنها از منفی استفاده کنم ؟
    برای نصب رله 12 ولت هشت پایه من برق مثبت و منفی از باطری ( مستقیم ) بعد از کلید 0 و 1 به پایه های بوبین دادم و برای نرمال کلوز و کام و نرمان اوپن موندم کدوم رو بدم !!

    ممنون اگر راهنمایی کنید

    تصویر کیت فلاشر

    اِنّى سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَكُمْ { آقا } وَحَرْبٌ لِمَنْ حارَبَكُمْ وَ وَلِىُّ لِمَنْ والاکُمْ وَ عَدُوُّ لِمَنْ عاداکُمْ

    #2
    پاسخ : نصب فلاشر سه کاناله برای موتور سیکلت

    معمولا رو رله ها پایها رو مشخص کردن
    اگر رله شما نا مشخصه با ی کار ساده میشه فهمید
    با ی اهمتر
    اهمترو رو رنجی که بوق میزنه بزار بعد به رله در حالی که وصله دو سر اهمترو به پایه هاش بزن .ببیناون دو پایه کدومه که اهمتر بوق میزنه .که این دو پایه میشه نرمال اپن
    اگر رله 3 پایه یکی از پایه ها مشترکه بین نرمال اپن و نرمال کلوز
    حالا برق بوبین رله رو قطع کن دوباره با اهمتر چک کن ببین با کدوم دو پایه (که یکیش مشترکه) صدای بوق اهمتر در میاد
    پایه مشترکم الان دیگه میتونی بفهمی کدومه

    دیدگاه


      #3
      پاسخ : نصب فلاشر سه کاناله برای موتور سیکلت

      نوشته اصلی توسط ی نفر
      معمولا رو رله ها پایها رو مشخص کردن
      اگر رله شما نا مشخصه با ی کار ساده میشه فهمید
      با ی اهمتر
      اهمترو رو رنجی که بوق میزنه بزار بعد به رله در حالی که وصله دو سر اهمترو به پایه هاش بزن .ببیناون دو پایه کدومه که اهمتر بوق میزنه .که این دو پایه میشه نرمال اپن
      اگر رله 3 پایه یکی از پایه ها مشترکه بین نرمال اپن و نرمال کلوز
      حالا برق بوبین رله رو قطع کن دوباره با اهمتر چک کن ببین با کدوم دو پایه (که یکیش مشترکه) صدای بوق اهمتر در میاد
      پایه مشترکم الان دیگه میتونی بفهمی کدومه
      با احترام
      ممنون از راهنمایی تان

      پیرو پست اول /
      بنظر شما من این مدار را با رله 12 ولت 8 پایه مخابراتی ( برای هر خروجی / لامپ ) در سیستم برق موتور سیکلتم میتونم نصب کنم ؟ آیا لازمه برای هر خروجی یه رله نصب بشه ؟ یا نه ؟
      ضمنا با توجه به مشترک بوده برق خروجی و ورودی کیت فوق الذکر ( برق مثبت ) آیا نیاز هست مجددا مثبت را به مثبت چراغها متصل کنم ؟ یا تنها از منفی استفاده کنم ؟
      اِنّى سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَكُمْ { آقا } وَحَرْبٌ لِمَنْ حارَبَكُمْ وَ وَلِىُّ لِمَنْ والاکُمْ وَ عَدُوُّ لِمَنْ عاداکُمْ

      دیدگاه


        #4
        پاسخ : نصب فلاشر سه کاناله برای موتور سیکلت

        کسی نبود ؟
        اِنّى سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَكُمْ { آقا } وَحَرْبٌ لِمَنْ حارَبَكُمْ وَ وَلِىُّ لِمَنْ والاکُمْ وَ عَدُوُّ لِمَنْ عاداکُمْ

        دیدگاه

        لطفا صبر کنید...
        X