اطلاعیه

Collapse
No announcement yet.

انتقاد از پشتیبانی و اطلاعات فروشگاه

Collapse
این موضوع بسته شده است.
X
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • Show
Clear All
new posts

    انتقاد از پشتیبانی و اطلاعات فروشگاه

    بعضی از محصولاتی که درون فروشگاه دارید اطلاعاتی که براشون نوشته شده کافی نیست و شماره و آدرس خاصی هم ندارند که بشه دیتاشیتی چیزی براشون پیدا کرد و مطالعه کرد، یا عکسا کیفیت کافی رو ندارند که بشه از روی عکس تشخیص داد، پشتیبانی آنلاین بنا به دلایل مختلف خیلی ضعیف هست و همون جواب غیر فنی هم زوری میده، به عنوان مثال من برای اینکه بدونم از یک ال ای دی پیکسلی که در فروشگاه هست چنتا سیم اومده بیرون نیم ساعت منتظر بودم تا بخش آنلاین بگه نمیدونم!! بعد هم که میگیم از کی بپرسم یا سوالای فنی رو کی جواب میده میگن کسی این چیزارو نمیدونه!! آخه مگه میشه شما محصولی رو بیارید بعد نتونید نگاه کنید چنتا سیم بهش وصل شده؟ حالا خوبه من اطلاعات فنی خاصی هم نمیخواستم!! یا فردی رو در قسمت پشتیبانی آنلاین قرار بدید که حداقل 4تا قطعه الکترونیکی بشناسه یا یک بخش پشتیبانی فنی درست حسابی مجزا بذارید که بشه باهاش آنلاین یا تلفنی تماس برقرار کرد آدم تکلیفش رو بدونه. اگر هم هست و من اطلاع ندارم باز تقصیر پشتیبانی آنلاین خودتون هست چون من سوال کردم از کی بپرسم گفتند هیچکی نمیدونه این چیزارو!!! انگار ازش روش پیاده سازی شبکه عصبی روی پردازشگر آرم رو پرسیدم!!!
    از دیروز هم درون بخش مربوطه خود انجمن سوال گذاشتم متاسفانه کسی از دوستان هنوز جواب نداده و من توقعی از دوستان هم ندارم بلکه وظیفه فروشگاه هست که اطلاعات خوبی از محصولاتش در اختیار مشتری ها بذاره مشتری نمیتونه برای اطلاع از هر محصول توی انجمن سوال بذاره و چند روز صبر کنه به امید اینکه شاید کسی که قبلا کار کرده بیاد جواب بده و کارش راه بیوفته.
    دفعه اول و دوم هم نیست چندین مرتبه دیگه برام پیش اومده چیزی میخواستم از فروشگاه بگیرم اما به دلیل نبود اطلاعات فنی و پشتیبانی به موقع مجبور شدم از جای دیگه خرید کنم یا کارم رو به شکل دیگری انجام بدم. همچنین من به نمایندگی از خیلی دیگر از دوستان که با این مشکل مواجه هستند انتقاد کردم امیدوارم به چشم یک کاربر که یکبار کارش لنگ شده و اومده شکایت میکنه نگاه نکنید!!!
    ممنون
    از آنجا که گاهی فرصت بازخوانی پست نیست، بابت غلط های املایی و نگارشی احتمالی معذرت میخوام.
    هیچیک از پاسخ هایی که میدم را کاملا تایید نمیکنم و ممکن هست اشتباه کرده باشم، اگر من به نوشته ام مطمئن هستم شما مشکوک باشید.
    اگر در حل مشکل من کمک کردید و دکمه تشکر رو نزدم حتما فراموش کردم کوچکترین کمک شما برایم ارزشمند است!
    اگر به هر طریقی از من ناراحت شدید حتما با یک پیام خصوصی تذکر بدهید تا مشکل رو حل کنیم و رابطه ی صمیمانه، پایدار بماند.
    شاد و موفق باشید

    #2
    پاسخ : انتقاد از پشتیبانی و اطلاعات فروشگاه

    لینک تاپیک یا پست مربوط به سوالتون رو بذارید تا اگه در حد سوادم بود خودم بهتون جواب بدم.

    دیدگاه


      #3
      پاسخ : انتقاد از پشتیبانی و اطلاعات فروشگاه

      با تشکر از توجه شما همونطور که گفتم موضوع فقط این یک مورد سوال من نیست چون من در نهایت مشکلم حل میشه این مشکلی هست که قبلا هم برام پیش اومده برای دیگران هم پیش اومده و در آینده هم خواهد بود، من تقاضا دارم راهکار مناسبی برای این مسئله در نظر گرفته بشه.
      اینم لینک سوال من:
      http://www.eca.ir/forum2/index.php?topic=103575.0
      از آنجا که گاهی فرصت بازخوانی پست نیست، بابت غلط های املایی و نگارشی احتمالی معذرت میخوام.
      هیچیک از پاسخ هایی که میدم را کاملا تایید نمیکنم و ممکن هست اشتباه کرده باشم، اگر من به نوشته ام مطمئن هستم شما مشکوک باشید.
      اگر در حل مشکل من کمک کردید و دکمه تشکر رو نزدم حتما فراموش کردم کوچکترین کمک شما برایم ارزشمند است!
      اگر به هر طریقی از من ناراحت شدید حتما با یک پیام خصوصی تذکر بدهید تا مشکل رو حل کنیم و رابطه ی صمیمانه، پایدار بماند.
      شاد و موفق باشید

      دیدگاه


        #4
        پاسخ : انتقاد از پشتیبانی و اطلاعات فروشگاه

        سلام
        حقیقتش منم یه چند باری با دفتر تبریز شرکت تلفنی تماس گرفتم و خیلی بد برخورد شد باهام. نه تنها جواب سوالمو نگرفتم، بلکه دلزده هم شدم...
        تشكر نكن، صلوات بفرست:

        [img width=165 height=100]http://www.askdin.com/gallery/images/29839/1___________5.png[/img]

        دیدگاه


          #5
          پاسخ : انتقاد از پشتیبانی و اطلاعات فروشگاه

          متأسفانه تعداد افرادی که با سوال های الکی و بی محتوا سراغ بخش های پشتیبانی میرند خیلی زیاده و همین امر باعث میشه قدرت جوابگویی پاینتر بیاد
          بخش پشتیبانی رو قویتر کردیم ولی تأثیری نداشت و افراد مزاحم بیشتر شدند
          مثلاً دوست عزیز از led پیکسلی سوال پرسیدند و پشتیبانی گفته نمی دونم ! توی بازار به همین اسم فروخته میشه، حالا شما اطلاعات ریزتر می خوای! حالا ماسوای اینکه وقت کافی برای خیلی چیزها نیست، مطمئن هستم به شما گفتن نمی دونیم ! خوب دوست عزیز، وقتی این جنس داخل سایت تموم شده، چجور این مسئول پشتیبانی بره از انبار برای شما چک کنه و جواب بده که چجوریه !
          مسئول پشتیبانی به خاطر کمبود وقت دیگه 2 ساعت توضیح نمیده که چرا معلوم نیست، شما هم بدون درنظر گرفتن اینجور چیزا میاید اینجا پست میزنید سوال من رو جواب ندادند !
          می دونید روزی چند نفر فقط می پرسند پشت میکرو تایوانی که نوشتید ، اسم چی نوشته ؟ led ماتی که دارید شیشه ای هستش ؟ led اوالاتون بیضی هستند ؟ و ........
          متأسفانه فرهنگ جامعه اینه و کاریش نمیشه کرد
          ما هم اینقدر پول سرمایه نداریم فرهنگ سازی کنیم

          دیدگاه


            #6
            پاسخ : انتقاد از پشتیبانی و اطلاعات فروشگاه

            فرمایش شما متینه جناب اکرمی، اما حسن برخورد یه بحث دیگست...

            به قول شاعر:
            گر وا نمیکنی گرهی خود گره مباش / ابرو گشوده باش چو دستت گشاده نیست
            تشكر نكن، صلوات بفرست:

            [img width=165 height=100]http://www.askdin.com/gallery/images/29839/1___________5.png[/img]

            دیدگاه


              #7
              پاسخ : انتقاد از پشتیبانی و اطلاعات فروشگاه

              جناب اکرمی عزیز من حوصله بحث کردن ندارم ولی حرفاتونه رو هم در مورد جوابی که به من داده شده و حقیقت ماجرا تایید نمیکنم، من خودم میدونم پشتیبانی چی بهم جواب داده کسی که جواب داده هم قطعا میدونه و همونطور که گفتم برام مهم نیست چون مشکل من این یکبار نبوده و نیست، قبلا هم بوده و اگر اینطور ادامه داشته باشه بعدا هم خواهد بود و فقط برای من نیست دوستان دیگر هم هستند که اینجور مسایلی براشون پیش میاد، چه در فروشگاه شما و چه در فروشگاه های اینترنتی و غیر اینترنتی دیگه، کار رو باید از ریشه درست کرد، فروشندگی همین هست دیگه شما مغازه دار هرچی که باشید مشتری میاد هزارجور سوال میکنه و پرو میکنه و تست میکنه آخرش هم ممکنه خرید نکنه ولی این دلیل میشه هر مشتری اومد تو مغازه همون اول بهش بگید تو مشتری نیستی جنس همینه توضیحم نداره میخوای بخر نمیخوای نخر؟!! درسته که اینجا ایرانه ولی از سایتی که داره در راستای پیشرفت علمی و فنی کشور تلاش میکنه انتظار میره در تمامی جوانب اینگونه باشه نه فقط انجمنش، شما یک فروشگاه مثل Sparkfun رو نگاه کنید، برای تک تک چیزایی که میفروشه کلی توضیح داده، روش راه اندازشون، پروتکلاشون، نمونه کد، نمونه برنامه، نمونه شماتیک، و کلا هر چیزی که بهش مربوط بشه رو گذاشته با این وجود هر سوال بی ربطی با هر سطح دانشی که از بحش پشتیبانی بپرسید معمولا با صبر و حوصله جواب میدن. در نهایت اگرچه به مسئولین فروشگاه حق میدم به دلیل کمبود وقت و فشار کار و شاید مزاحمت و سوالای الکی حوصله نداشته باشند اما به هر حال این کار همینه، کسی به زور نگفته فروشگاه راه بندازید اگر واقعا وقت و حوصله ندارند جواب مردم رو بدن و اطلاع رسانی کنند فروشگاه راه نندازند!! آدم یا کار نمیکنه یا درست انجام میده من مشتری میخوام با خیال راحت و اطلاع کامل جنس بخرم به من ربطی نداره که شما اونجا وقت ندارید یا کارمندا حقوق نگرفتن حوصله جواب دادن ندارن یا بقیه مردم مزاحم میشن باعث میشن اعصاب شما خورد بشه درست جواب ندید و غیره.. مثل این میمونه من مغازه دار باشم چکم پاس نشه مشتری که اومد تو سر اون خالی کنم!!
              از آنجا که گاهی فرصت بازخوانی پست نیست، بابت غلط های املایی و نگارشی احتمالی معذرت میخوام.
              هیچیک از پاسخ هایی که میدم را کاملا تایید نمیکنم و ممکن هست اشتباه کرده باشم، اگر من به نوشته ام مطمئن هستم شما مشکوک باشید.
              اگر در حل مشکل من کمک کردید و دکمه تشکر رو نزدم حتما فراموش کردم کوچکترین کمک شما برایم ارزشمند است!
              اگر به هر طریقی از من ناراحت شدید حتما با یک پیام خصوصی تذکر بدهید تا مشکل رو حل کنیم و رابطه ی صمیمانه، پایدار بماند.
              شاد و موفق باشید

              دیدگاه


                #8
                پاسخ : انتقاد از پشتیبانی و اطلاعات فروشگاه

                فعلا که شب ساعت 1.50 یکی داره تو لاین ، وایبر و ... هرچی دستش اومده داره پشت سر هم pm میده که چرا میکروی atmega32 که خریدم ازتون پورتcکار نمی کنه !
                عمق فاجعه خیلی بدتر از اون چیزیه که شما فکر می کنید !

                دیدگاه


                  #9
                  پاسخ : انتقاد از پشتیبانی و اطلاعات فروشگاه

                  نوشته اصلی توسط فرشاد اکرمی
                  فعلا که شب ساعت 1.50 یکی داره تو لاین ، وایبر و ... هرچی دستش اومده داره پشت سر هم pm میده که چرا میکروی atmega32 که خریدم ازتون پورتcکار نمی کنه !
                  عمق فاجعه خیلی بدتر از اون چیزیه که شما فکر می کنید !
                  خخخخخخخخخ
                  حرفی ندارم
                  اگه این زندگی باشه , اگه این سهمم از دنیاست ; من از مردن هراسم نیست

                  دیدگاه


                    #10
                    پاسخ : انتقاد از پشتیبانی و اطلاعات فروشگاه

                    نوشته اصلی توسط فرشاد اکرمی
                    فعلا که شب ساعت 1.50 یکی داره تو لاین ، وایبر و ... هرچی دستش اومده داره پشت سر هم pm میده که چرا میکروی atmega32 که خریدم ازتون پورتcکار نمی کنه !
                    عمق فاجعه خیلی بدتر از اون چیزیه که شما فکر می کنید !
                    تشكر نكن، صلوات بفرست:

                    [img width=165 height=100]http://www.askdin.com/gallery/images/29839/1___________5.png[/img]

                    دیدگاه


                      #11
                      پاسخ : انتقاد از پشتیبانی و اطلاعات فروشگاه

                      فقط خواب آلو خواب آلو دیشب این پست رو زدم، تا قبل اینکه طرف بیاد اینجا پست بزنه پشتیبانی به من پاسخ نمیده بگم جریان چی بوده

                      دیدگاه


                        #12
                        پاسخ : انتقاد از پشتیبانی و اطلاعات فروشگاه

                        نوشته اصلی توسط فرشاد اکرمی
                        فعلا که شب ساعت 1.50 یکی داره تو لاین ، وایبر و ... هرچی دستش اومده داره پشت سر هم pm میده که چرا میکروی atmega32 که خریدم ازتون پورتcکار نمی کنه !
                        عمق فاجعه خیلی بدتر از اون چیزیه که شما فکر می کنید !

                        به نظر من که سیستم وایبر و واتس اپ و اینا باید کاملا برداشته بشه چون ساعت کاری محدودی نداره در صورتی که هر فروشگاه و پشتیبانی ساعت کاری داره، خدمات اینترنتی که نیست پشتیبانی 24 ساعته داشته باشه، همچین موردی جوابش یک جمله مودبانه هست ولی نه ساعت 1:50 شب، اگر توی ساعت کاری فروشگاه بود میشد بهش بگید مشکل شما از میکرو نیست توی قسمت avr انجمن مطرح کنید حل میشه. همین. طرف وقتی بدونه کجا مشکلش حل میشه خیلی فرق میکنه تا بهش بگن راهی نداره!! اینکه ساعت 2 شب کسی میتونه به شما پیام بده مشکل از سیستم کاری هست اون دیده وایبر هست گفته خوب 24 ساعت هستند دیگه پیام بدم، به نظر من که بردارید این سیستم رو چون اینجوری ساعت کاریتون رو عملا محدود نکردید و همه به خودشون اجازه میدن هر وقت که رسید پیام بدن. همون پشتیبانی فنی آنلاین یا تلفنی باشه 6 ساعت هم که باشه و درست جواب بده بهتر هست تا 24 ساعت به وایبر رایگان پیام بدن و اعصاب شما رو خورد کنن و کار خودشونم راه نیوفته
                        از آنجا که گاهی فرصت بازخوانی پست نیست، بابت غلط های املایی و نگارشی احتمالی معذرت میخوام.
                        هیچیک از پاسخ هایی که میدم را کاملا تایید نمیکنم و ممکن هست اشتباه کرده باشم، اگر من به نوشته ام مطمئن هستم شما مشکوک باشید.
                        اگر در حل مشکل من کمک کردید و دکمه تشکر رو نزدم حتما فراموش کردم کوچکترین کمک شما برایم ارزشمند است!
                        اگر به هر طریقی از من ناراحت شدید حتما با یک پیام خصوصی تذکر بدهید تا مشکل رو حل کنیم و رابطه ی صمیمانه، پایدار بماند.
                        شاد و موفق باشید

                        دیدگاه


                          #13
                          پاسخ : انتقاد از پشتیبانی و اطلاعات فروشگاه

                          نوشته اصلی توسط Study

                          به نظر من که سیستم وایبر و واتس اپ و اینا باید کاملا برداشته بشه چون ساعت کاری محدودی نداره در صورتی که هر فروشگاه و پشتیبانی ساعت کاری داره، خدمات اینترنتی که نیست پشتیبانی 24 ساعته داشته باشه، همچین موردی جوابش یک جمله مودبانه هست ولی نه ساعت 1:50 شب، اگر توی ساعت کاری فروشگاه بود میشد بهش بگید مشکل شما از میکرو نیست توی قسمت avr انجمن مطرح کنید حل میشه. همین. طرف وقتی بدونه کجا مشکلش حل میشه خیلی فرق میکنه تا بهش بگن راهی نداره!! اینکه ساعت 2 شب کسی میتونه به شما پیام بده مشکل از سیستم کاری هست اون دیده وایبر هست گفته خوب 24 ساعت هستند دیگه پیام بدم، به نظر من که بردارید این سیستم رو چون اینجوری ساعت کاریتون رو عملا محدود نکردید و همه به خودشون اجازه میدن هر وقت که رسید پیام بدن. همون پشتیبانی فنی آنلاین یا تلفنی باشه 6 ساعت هم که باشه و درست جواب بده بهتر هست تا 24 ساعت به وایبر رایگان پیام بدن و اعصاب شما رو خورد کنن و کار خودشونم راه نیوفته
                          سلام oo:
                          بیلمدیکلرین ده سن اورگد :mrgreen:
                          نه عزیز، لااقل بذار همین یه امکان باقی باشه :angry:
                          ضمن احترام به دوست خوبم Study بنده مخالفم با نظرتون Dislike :NO:
                          تشكر نكن، صلوات بفرست:

                          [img width=165 height=100]http://www.askdin.com/gallery/images/29839/1___________5.png[/img]

                          دیدگاه


                            #14
                            پاسخ : انتقاد از پشتیبانی و اطلاعات فروشگاه

                            محمد خان منم بدم نمیاد سیستمی باشه که هر وقت خواستم پیام بدم و جواب بدن بهم ولی واقعیت اینه که امکانش نیست، اکثریت مشتری ها وقتی میبینند مثلا وایبر هست انتظار دارند هر ساعتی پیام میدن جواب بهشون داده بشه و این مخالف هست با سیستم کاری فروشگاه، مگر اینکه خود فروشگاه به هدف پشتیبانی 24 ساعته این امکان رو قرار داده باشه که در حال حاضر اینطور نیست. اگر پشتیبانی فنی ای باشه که در ساعات کاری درست و با حوصله جواب بده و راه حل ارایه کنه نهایتش این هست شما شب میخوابی صبح که پاشدی در ساعت کاری فروشگاه سوال رو مطرح میکنی و میدونید که صبح مشکل حل میشه. من با وجود وایبر و واتس اپ در بخش پشتیبانی مشکلی ندارم، خوب هم هست اگر بتونند جوابگو باشند اما مشکل این هست که این نمونه سیستم پاسخگویی محدودیت زمانی و ساعت کار نداره که این کاملا اشتباه هست. هر فروشگاهی چه در بخش فروش و چه پشتیبانی محدودیت ساعت کاری و زمان پاسخگویی داره غیر از جاهایی که خدماتشون 24 ساعته هست و هر اشکالی در کارشون ممکن باشه ضرر بزرگی به مشتری بزنه.
                            از آنجا که گاهی فرصت بازخوانی پست نیست، بابت غلط های املایی و نگارشی احتمالی معذرت میخوام.
                            هیچیک از پاسخ هایی که میدم را کاملا تایید نمیکنم و ممکن هست اشتباه کرده باشم، اگر من به نوشته ام مطمئن هستم شما مشکوک باشید.
                            اگر در حل مشکل من کمک کردید و دکمه تشکر رو نزدم حتما فراموش کردم کوچکترین کمک شما برایم ارزشمند است!
                            اگر به هر طریقی از من ناراحت شدید حتما با یک پیام خصوصی تذکر بدهید تا مشکل رو حل کنیم و رابطه ی صمیمانه، پایدار بماند.
                            شاد و موفق باشید

                            دیدگاه


                              #15
                              پاسخ : انتقاد از پشتیبانی و اطلاعات فروشگاه

                              داخل فروشگاه دقیقاً زده شده از ساعت فلان تا فلان
                              ولی به هیچ وجه کسی بهش توجه نمی کنه !
                              کلاً متن هایی که نوشته میشه هیچ کس هیچ توجهی نمی کنه بهش !
                              میبینی شب ساعت 10 - 1 - 4 صبح ! همیشه زنگ میزنند !
                              یعنی اگر گوشی گزینه بلاک کردن رو نداشت ، آدم دیوونه میشد.
                              همیشه مجبوریم از یک ساعت تا ساعت خاصی گوشی رو بلاک کنیم و فقط به یک سری شماره های خاص جواب بدیم.
                              معمولا هم صبح که از خواب پا میشم یه 60 - 70 تایی میس کال دارم که بلوک شدند.
                              یه بار دیدم یکی نزیدیک به 50 تا میس کال زده شب ! خودم نگران شدم، صبح زنگ زدم که آقا چی شده !!!
                              کلی شاکی بود که چرا شماره گذاشتید جواب نمیدید، بعد که توجیهش کردم نصفه شب ساعت کاری نیست، حالا کارت چی بود ؟ چی بگه خوبه ؟ یک بسته مقاومت (10تایی) تو سفارشم کم بود، می خواستم سریعاً اطلاع بدم تا رسیدگی کنید !!!!!!
                              یا مثلا همین یاهو مسنجر. کاربر میاد، میگه سلام، یه بار دیگه میگه سلام، 6 تا بازز میزنه تا یکی جواب سلام بده و چاق سلامتی بکنه و بعدش سوالش رو بپرسه ! کلی متن گذاشتیم، اطلاعیه زدیم، که آقا سوالتون رو همون اولش بپرسید، منتظر جواب سلام نشید، بگو 1 نفر خوند اون متن رو ؟؟؟ همین الانم که الانه یاهومسنجر هرکدوم از پشتیبانی هارو نگاه کنی 20 تا پنجره بازه سلام میگن پشت سر هم باززز میزنن !
                              کلاً متن رو پاک کردیم ، بی خیالش شدیم
                              همین الان مشتری زنگ زده به من، فلان چیز داری ؟ میگم تو سایت هست ، قیمتش فلانه ، باز میپرسه فلان چیز رو داری ؟ باز میگم تو سایت موجودی هست، قیمتش فلانه، سایت رو چک کنید اونجا لیست قیمت و مشخصات و همه چی هست. باز یه 5 تا دیگه میپرسه، من توضیح میدم، آخرش ناراحت میشه که چرا جوابگو نیستیم، این 10 مینی هم که آین عزیز صحبت می کرد چندین بار پشت خط اومدن و رفتن! بعد گوشی موبایل رو جواب میدی، اولین چیزی که میشنوی، آقا من الان 10 بار زنگ زدم هیشکی تلفن ثابتتون جوابگو نیست ! الکی چرا شماره گذاشتید! و ....
                              یعنی بخوام بگم از این پشتیبانی میشینید زار زار به حالش گریه می کنید :biggrin:
                              خیلی سعی کردیم درست کنیم، ولی فرقی نمی کنه
                              یه جورایی دیگه عادت کردیم و فهمیدیم که کاریش نمیشه کرد

                              دیدگاه

                              لطفا صبر کنید...
                              X