سلام اگه در مورد نحوه وایرینگ و عملکرد رله پیلز اطلاعات دارین من رو در جریان بگذارید
اطلاعیه
Collapse
No announcement yet.
نحوه وایرینگ و عملکرد رله پیلز
Collapse
X
-
پاسخ : نحوه وایرینگ و عملکرد رله پیلز
سلام
رله پیلز یک رله برای ایجاد safty هستش که انواع مختلف داره که توی مدل x3 دارای 3 ورودی هستش که به این سه ورودی می تونه انواع emergency ها لیمیت سوییچ ها متصل بشه . همچنین دارای چند خروجی باز و بسته هستش . اگه اطلاعات بیشتری خواستید در خدمتیم
انجمن LABVIEW
http://www.eca.ir/forum2/index.php?board=279.0
اموزش ميكروكنترلرهاي AVR به زبان ساده
http://www.eca.ir/forum2/index.php/topic,7070.0.html
-
پاسخ : نحوه وایرینگ و عملکرد رله پیلز
نوشته اصلی توسط nex2004سلام
رله پیلز یک رله برای ایجاد safty هستش که انواع مختلف داره که توی مدل x3 دارای 3 ورودی هستش که به این سه ورودی می تونه انواع emergency ها لیمیت سوییچ ها متصل بشه . همچنین دارای چند خروجی باز و بسته هستش . اگه اطلاعات بیشتری خواستید در خدمتیم
سلام دوست عزیز تصویر بالا یک رله پیلز دو کاناله با سه کنتاکت نرمال باز و دو کنتاکت نرمال بسته میباشد احتمالا اگه هردو کانال فعال بشه مسیرهای نرمال باز و نرمال بسته تغییر وضعیت میدهند من میخام بدونم چرا کنتاکت ها را با هم سری کرده؟ممنون میشم اگه بگی چجوری میشه ازین پیلز استفاده کرد
دیدگاه
-
پاسخ : نحوه وایرینگ و عملکرد رله پیلز
این رله دارای دو نوع تغذیه 24 ولت دی سی و 220 ولت ac هستش .همچنین دارای 3 کانال ورودی هستش
که یک کانال اصلی ( همونی که جامپر گذاشته . منظورم s11 و s12 ) و دو تا کانال غیر اصلی هستش .
این که با هم سری کرده به این دلیل بالا بردن safty ( ایمنی) هستش البته اگه بازش کنی می بینی که دو تا رله جداگانه داره که کنتاکت هاش رو با هم سری کرده که اگه خدای ناکرده یک رله پلاتینش ذوب کرد و اتصال قطع نشد رله دیگه این کار رو انجام بده . اگه نظر من رو می خوای دو تا کانال فرعی رو جامپ کن و به جاش از اون کانال اصلی که بالا گفتم استفاده کن . البته یک ورودی ریست داره که باید به یک پوش باتن اتصال داده بشه . اگه ممکنه بگید می خواین چه کار کنید تا بیشتر بتونم کمک کنم .انجمن LABVIEW
http://www.eca.ir/forum2/index.php?board=279.0
اموزش ميكروكنترلرهاي AVR به زبان ساده
http://www.eca.ir/forum2/index.php/topic,7070.0.html
دیدگاه
-
پاسخ : نحوه وایرینگ و عملکرد رله پیلز
نوشته اصلی توسط nex2004این رله دارای دو نوع تغذیه 24 ولت دی سی و 220 ولت ac هستش .همچنین دارای 3 کانال ورودی هستش
که یک کانال اصلی ( همونی که جامپر گذاشته . منظورم s11 و s12 ) و دو تا کانال غیر اصلی هستش .
این که با هم سری کرده به این دلیل بالا بردن safty ( ایمنی) هستش البته اگه بازش کنی می بینی که دو تا رله جداگانه داره که کنتاکت هاش رو با هم سری کرده که اگه خدای ناکرده یک رله پلاتینش ذوب کرد و اتصال قطع نشد رله دیگه این کار رو انجام بده . اگه نظر من رو می خوای دو تا کانال فرعی رو جامپ کن و به جاش از اون کانال اصلی که بالا گفتم استفاده کن . البته یک ورودی ریست داره که باید به یک پوش باتن اتصال داده بشه . اگه ممکنه بگید می خواین چه کار کنید تا بیشتر بتونم کمک کنم .
البته طبق نقشه ای که من دیدم شستی های امرجنسی نرمال بسته به صورت سری بین sx1,sx2 قرار میگیرن و شستی های امرجنسی نرمال باز بین sx3,sx4 و در صورت فشردن هر یک از شستی ها رله عمل میکنه و اتصال 13و23و33 رابه 14و24و34 قطع میکنه
دیدگاه
دیدگاه