اطلاعیه

Collapse
No announcement yet.

مچ کردن توان بلندگو با امپلی بعد کراس اوور

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • Show
Clear All
new posts

    مچ کردن توان بلندگو با امپلی بعد کراس اوور

    سلام دوستان. فرض کنید یه امپلی فایر 100 وات داریم'یدونه ووفر 4 و یدونه تیوتر 4 اهم داریم :read:'یدونه کراس پسیو که بعد امپلی قرار میگیره و فرکانس مثلا 2کیلو هرتز به پایین رو میده به ووفر و بالا تر از 2 کیلو رو میده به تیوتر! :nice:حالا سوال من اینجاست که از کجا میشه توانی رو که به ووفر میرسه و توانی رو که به تیوتر میرسه رو محاسبه کرد?که یه وقت بار بیش از حد به یکیشون برسه و دود بشه ب ه هوا?آخه چنین چیزی رو تو باند ها خصوصا باند خربزه ای ماشین زیاد دیدم که یه کراس کوچولو بغل باند برا تیوتر دارند ولی توان بیش از حد امپلی تیوتر رو سوزونده ولی ووفر هنوز کار میکنه!به خاطر مچ نبودن توان تیوتر با ووفر! oo:
    ترجيه ميدهم با کفش هايم در خيابان قدم بزنم و به خدا فکر کنم تا اينکه در مسجد بشينم و به کفش هايم فکر کنم.

    #2
    پاسخ : مچ کردن توان بلندگو با امپلی بعد کراس اوور

    وجدانا کسی نیست جواب بده؟
    ترجيه ميدهم با کفش هايم در خيابان قدم بزنم و به خدا فکر کنم تا اينکه در مسجد بشينم و به کفش هايم فکر کنم.

    دیدگاه


      #3
      پاسخ : مچ کردن توان بلندگو با امپلی بعد کراس اوور

      سلام برادر
      کراس اوری که من دارم اکتیو هست
      برای هر کدام ولوم گذاشته شده برای هر کدوم 2 ولوم یکی برای فرکانسش یکی برای حجم صداش
      ولی پسیو و نمیدونم
      برای خانه ی همسایه ات هم ، چراغ آرزو کن قطعا حوالی خانه ات روشن تر خواهد شد…
      خداوندا
      به آنکه دوست می داری بالهایی برای پرواز ببخش،
      ریشه هایی برای بازگشتن،
      و دلایلی برای ماندن...

      دیدگاه


        #4
        پاسخ : مچ کردن توان بلندگو با امپلی بعد کراس اوور

        نوشته اصلی توسط majnoon5588
        سلام دوستان. فرض کنید یه امپلی فایر 100 وات داریم'یدونه ووفر 4 و یدونه تیوتر 4 اهم داریم :read:'یدونه کراس پسیو که بعد امپلی قرار میگیره و فرکانس مثلا 2کیلو هرتز به پایین رو میده به ووفر و بالا تر از 2 کیلو رو میده به تیوتر! :nice:حالا سوال من اینجاست که از کجا میشه توانی رو که به ووفر میرسه و توانی رو که به تیوتر میرسه رو محاسبه کرد?که یه وقت بار بیش از حد به یکیشون برسه و دود بشه ب ه هوا?آخه چنین چیزی رو تو باند ها خصوصا باند خربزه ای ماشین زیاد دیدم که یه کراس کوچولو بغل باند برا تیوتر دارند ولی توان بیش از حد امپلی تیوتر رو سوزونده ولی ووفر هنوز کار میکنه!به خاطر مچ نبودن توان تیوتر با ووفر! oo:
        با یک مقاومت وات بالا بعد از خازن باید جریان عبوری از تیوتر رو کنترل کنید
        موفق باشید
        زکات علم نشر آن است
        بیشتر با من اشنا بشین :
        http://www.eca.ir/forum2/index.php?topic=1721.375
        ساخت منبع تغذیه ازمایشگاهی :
        http://www.eca.ir/forum2/index.php?topic=110170.0

        دیدگاه


          #5
          پاسخ : مچ کردن توان بلندگو با امپلی بعد کراس اوور

          فکر کنم بهتره با اسکوپ توانشو پیدا کنم.
          ممنون
          ترجيه ميدهم با کفش هايم در خيابان قدم بزنم و به خدا فکر کنم تا اينکه در مسجد بشينم و به کفش هايم فکر کنم.

          دیدگاه


            #6
            پاسخ : مچ کردن توان بلندگو با امپلی بعد کراس اوور

            نوشته اصلی توسط majnoon5588
            فکر کنم بهتره با اسکوپ توانشو پیدا کنم.
            ممنون
            نیازی به این کار نیست
            همون کاری رو که گفتم انجام بدین
            یک مقاومت اجری با تیوتر سری کنید تا توان عبوری از تیوتر کاهش پیدا کنه
            زکات علم نشر آن است
            بیشتر با من اشنا بشین :
            http://www.eca.ir/forum2/index.php?topic=1721.375
            ساخت منبع تغذیه ازمایشگاهی :
            http://www.eca.ir/forum2/index.php?topic=110170.0

            دیدگاه


              #7
              پاسخ : مچ کردن توان بلندگو با امپلی بعد کراس اوور

              نوشته اصلی توسط b e h n a m نمایش پست ها
              با یک مقاومت وات بالا بعد از خازن باید جریان عبوری از تیوتر رو کنترل کنیدموفق باشید
              سلام خسته نباشین یه اسپیکرمیکرولب مدل ام ۵۶۰ دارم ساب قوی انداختم آیسی ۲۰۳۰ میسوزه ولم زیاد میکنم رفتم۲۰۵۰ انداختم گفتن میخوره ولی نشد گفتن هر ۳تا آیسی رو ۲۰۵۰ بنداز این کارو کردم نشد لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم

              دیدگاه

              لطفا صبر کنید...
              X