ورود به حساب ثبت نام جدید فراموشی کلمه عبور
برای ورود به حساب کاربری خود، نام کاربری و کلمه عبورتان را در زیر وارد کرده و روی «ورود به سایت» کلیک کنید.





اگر فرم ورود برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.






جهت تبلیغ در وب سایت ECA کلیک کنید.

کاربران برچسب زده شده

صفحه 2 از 2 نخست 12
نمایش نتایج: از 11 به 14 از 14

موضوع: تولید برق

  1. #11
    2013/09/03
    1,984
    634

    پاسخ : تولید برق

    نقل قول نوشته اصلی توسط A M I N™
    یه سوال فلسفی برام پیش اومد :mrgreen: من واقعیتش ساختار داخلی موتور استارت ماشین رو ندیدم ولی اگه کوموتاتور داشته باشه این باعث نمیشه ولتاژ تولیدی DC باشه ؟
    منظور از برق تولیدی دینام ماشین استفاده از استارت موتور نیست
    دینام ی جای دیگه با تسمه به میل لنگ موتور وصله...خروجیش هم یک یکسوساز و رگولاتور داره واسه شارژ باتری و مصارف دیگه ماشین...
    قانون سوم نیوتون میگه برای اینکه بخوای به چیزی برسی باید از یه چیزی دل بکنی...

    مهمان عزیز شما حق دیدن لینک ها را ندارید

    عضویت

  2. #12
    2016/04/19
    1
    0

    پاسخ : تولید برق

    با سلام دوستان میدانید دور دینام خودرو برای برق دادن چقدر است


    فرستاده شده از Lenovo TB3-710Iِ من با Tapatalk
  3. #13
    2017/12/26
    121
    79

    پاسخ : تولید برق

    نقل قول نوشته اصلی توسط محمود رمضانی

    مهمان عزیز شما حق دیدن لینک ها را ندارید

    عضویت

    با سلام دوستان میدانید دور دینام خودرو برای برق دادن چقدر است
    سلام
    دینام توسط تسمه به موتور متصل هست برای همین دورش با دور موتور تنظیم می شه ، البته به علت تفاوت سایز فولی موتور با فولی دینام با یک نسبت تناسب بسته به طراحی موتور ماشین دورش با دور موتور متناسب هست.
  4. #14
    2014/10/12
    تهران - تهران پارس
    2,740
    2,418

    پاسخ : تولید برق

    نقل قول نوشته اصلی توسط محمود رمضانی

    مهمان عزیز شما حق دیدن لینک ها را ندارید

    عضویت

    با سلام دوستان میدانید دور دینام خودرو برای برق دادن چقدر است
    فرستاده شده از Lenovo TB3-710Iِ من با Tapatalk
    با سلام:
    دور دینام خودرو حدودا 2 برابر دور موتور خودرو با کمی اختلاف می باشد.

    دلیل: ادغام دو پست برای جلوگیری از اسپم

    نقل قول نوشته اصلی توسط AMIN GHAFFARI

    مهمان عزیز شما حق دیدن لینک ها را ندارید

    عضویت

    یه سوال فلسفی برام پیش اومد :mrgreen: من واقعیتش ساختار داخلی موتور استارت ماشین رو ندیدم ولی اگه کوموتاتور داشته باشه این باعث نمیشه ولتاژ تولیدی DC باشه ؟
    باسلام:
    کاربر گرامی استارت ماشین یک مصرف کننده برق و دینام تولید کننده برق می باشد. ان کامیوتیتوری که در قسمت ته آرمیچر استارت وجود داردو باتریساز به آن کولکتور می گویند، در دینام خودرو های قدیمی وجود داشته بود که بدون نیاز به دیود برق را بطور مستقیم یکسو یا دیسی می کرد. ولی آلترناتور های ( دینام) خودرو های از 4 دهه به این طرف دارای کامیوتیتور نیستند و ولتاژخروجی را توسطپل دیود گرتز یا 6 دیودی یکسومی کنند. درشکل زیر نمای یک آرمیچر دینام قدیمی که از تکه های مسی زیادی تشکیل شده جهت آشنایی کاربران آپلود می گردد.

    مهمان عزیز شما حق دیدن لینک ها را ندارید

    عضویت

    علم را در آزمایشگاه باید یاد گرفت نه در دانشگاه
    نابغه بودن 99 درصد با پشتکار و یک درصد با الهام است. (ادیسون)
صفحه 2 از 2 نخست 12
نمایش نتایج: از 11 به 14 از 14

موضوعات مشابه

  1. تولید PWM
    توسط soodi در انجمن ATMEL
    پاسخ: 6
    آخرين نوشته: 2012/10/09, 20:36
  2. تولید برق
    توسط steelylove در انجمن مدارهای آنالوگ و مدارهای مجتمع
    پاسخ: 2
    آخرين نوشته: 2012/04/18, 17:31
  3. تولید موج PWM ?
    توسط majid.4206 در انجمن میکروکنترلرهای AVR
    پاسخ: 19
    آخرين نوشته: 2010/11/06, 11:46
  4. تولید PWM
    توسط masoodhashemy در انجمن مدارهای آنالوگ و مدارهای مجتمع
    پاسخ: 16
    آخرين نوشته: 2010/06/01, 20:53
  5. تولید صدا
    توسط hdnasiri در انجمن سایر مطالب مرتبط با ميکرو ها و پروسسورها
    پاسخ: 6
    آخرين نوشته: 2008/09/10, 14:01

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •