اطلاعیه

Collapse
No announcement yet.

درخواست منبع ولتاژ 13.5 ولت 25 امپر

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • Show
Clear All
new posts

    درخواست منبع ولتاژ 13.5 ولت 25 امپر

    سلام
    من ی تغذیه سویچینگ میخوام ک با ورودی برق شهر خروجی 14.5 ولت 25 امپر بده (برا استارت زدن موتور میخوام استفاده کنم)
    کسی مدرای شماتیکی یا هرچیزی داره ک کمکم کنه؟؟؟
    فقط برام مهمه ک ولتاژش طبق هیچ شرایطی زیر 14.5 ولت نیاد جریانی هم ک استارت استفاده میکنه طبق هیچ شرایطی بیشتر بیشتر 17 18 امپر نیمشه
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    #2
    پاسخ : درخواست منبع ولتاژ 13.5 ولت 25 امپر

    نوشته اصلی توسط AMIR_N
    سلام
    من ی تغذیه سویچینگ میخوام ک با ورودی برق شهر خروجی 14.5 ولت 25 امپر بده (برا استارت زدن موتور میخوام استفاده کنم)
    کسی مدرای شماتیکی یا هرچیزی داره ک کمکم کنه؟؟؟
    فقط برام مهمه ک ولتاژش طبق هیچ شرایطی زیر 14.5 ولت نیاد جریانی هم ک استارت استفاده میکنه طبق هیچ شرایطی بیشتر بیشتر 17 18 امپر نیمشه
    ممنون میشم راهنمایی کنید
    با سلام :
    شما اگر از یک باتری خودرو که فول شارژ شده باشد یعنی13.2 ولت، ( 12 ولت 60 آمپر ساعت نامی) در هنگام استارت زدن به کم تر از 11 ولت می رسد. پس چه طور انتظار دارید، با یک منبع 14.5 ولت 25 آمپر کوچک ترین افت ولتاژ نداشته باشد.
    یک خودرو در هنگام استارت زدن، از باتری جریانی بین 150 الی 500 آمپر می کشد، که این عدد را در بدنه باتری با C.C.A یا COLD CRANKING AMPER می نویسند.
    علم را در آزمایشگاه باید یاد گرفت نه در دانشگاه
    نابغه بودن 99 درصد با پشتکار و یک درصد با الهام است. (ادیسون)

    دیدگاه


      #3
      پاسخ : درخواست منبع ولتاژ 13.5 ولت 25 امپر

      نوشته اصلی توسط علی تحیری
      با سلام :
      شما اگر از یک باتری خودرو که فول شارژ شده باشد یعنی13.2 ولت، ( 12 ولت 60 آمپر ساعت نامی) در هنگام استارت زدن به کم تر از 11 ولت می رسد. پس چه طور انتظار دارید، با یک منبع 14.5 ولت 25 آمپر کوچک ترین افت ولتاژ نداشته باشد.
      یک خودرو در هنگام استارت زدن، از باتری جریانی بین 150 الی 500 آمپر می کشد، که این عدد را در بدنه باتری با C.C.A یا COLD CRANKING AMPER می نویسند.
      نه من برای استار ت موتور سنگین میخوام و جریانی ک میکشه بالا تر از 17 امپر نمیره فکر نکنم ی منبع 25 امپری با 17 18 امپر افت ولتاژ داشته باشه

      دیدگاه


        #4
        پاسخ : درخواست منبع ولتاژ 13.5 ولت 25 امپر

        به نظر من برای این جور موارد که جریان هجومی خیلی بالا داریم سوییچینگ زیاد مناسب نیست و اگر هم بسازیش هر روز خراب میشه مخصوصا موقعی که ورودیش 310 تا 330 ولته . راحت بده یه ترانس سه سر برات بپیچن با یه دیود 50 امپر فلزی، یه عمری هم برات کار میکنه

        دیدگاه


          #5
          پاسخ : درخواست منبع ولتاژ 13.5 ولت 25 امپر

          نوشته اصلی توسط AMIR_N
          نه من برای استار ت موتور سنگین میخوام و جریانی ک میکشه بالا تر از 17 امپر نمیره فکر نکنم ی منبع 25 امپری با 17 18 امپر افت ولتاژ داشته باشه
          با سلام:
          شما یک ولتمتر بصورت موازی با منبع تغذیه 14.5 ولت ببندید، سپس یک آمپر متر بصورت سری با استارت موتور متصل کنید، زمانی که به موتور استارت می زنید تغیرات ولتاژ را در آن زمان مشاهده کنید. امکان ندارد شما 17 آمپر بکشید و تغیر ولتاژ نداشته باشید. لطفا پس از آزمایش اعلام کنید.
          علم را در آزمایشگاه باید یاد گرفت نه در دانشگاه
          نابغه بودن 99 درصد با پشتکار و یک درصد با الهام است. (ادیسون)

          دیدگاه


            #6
            پاسخ : درخواست منبع ولتاژ 13.5 ولت 25 امپر

            نوشته اصلی توسط علی تحیری
            با سلام:
            شما یک ولتمتر بصورت موازی با منبع تغذیه 14.5 ولت ببندید، سپس یک آمپر متر بصورت سری با استارت موتور متصل کنید، زمانی که به موتور استارت می زنید تغیرات ولتاژ را در آن زمان مشاهده کنید. امکان ندارد شما 17 آمپر بکشید و تغیر ولتاژ نداشته باشید. لطفا پس از آزمایش اعلام کنید.
            بله درسته افت ولتاژ رو خودم هم قبول دارم
            منتها من میخوام این منبع افت نداشته باشه
            لطفا اگه شماتیکی دارین ارائه بدین

            دیدگاه

            لطفا صبر کنید...
            X