ورود به حساب ثبت نام جدید فراموشی کلمه عبور
برای ورود به حساب کاربری خود، نام کاربری و کلمه عبورتان را در زیر وارد کرده و روی «ورود به سایت» کلیک کنید.





اگر فرم ورود برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





کاربران برچسب زده شده

صفحه 1 از 2 12 آخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 14
  1. #1
    2018/02/25
    7
    0

    مشکل تفکیک نور بالا و نور پایین در خودرو

    سلام خدمت تمام دوستان
    یه مشکلی برام پیش اومده خوشحال میشم کمکم کنید
    برای خودرو تندر 90 دوتا لامپ led گرفتم پایه H4 که مطلع اید دارای سه پایه هست و من از هیچی سر در نمیارم دقیقا چرا و چطور این اتفاق پیش اومده

    و مشکلات...
    1_در حال حاضر نور بالا ندارم یعنی در کل نور پایینه و نور بالا هم میزنم هیچ تغییری ایجاد نمیشه رو لامپ های قبلی که هالوژن بود مشکلی نداره و به درستی کار میکنن و لامپ های جدید هم تست کردم کاملا درست و سالم هستن

    2_ در صفحه کیلومتر نور بالا و نور پایین با هم دیگ روشن میشن


    باید دقیقا چیکار کنم ممنون میشم اگ توضیح کاملی بدین چون پیش چند نفر بردم از باتری ساز سیم کش تا خود نمایندگی هیچکدوم نتونستن
    3_از چند نفر دوستان پرسیدم توصیه کردن از رله و دیود استفاده کنم که نمیدونم چی هستن!


    Sent from my D6503 using Tapatalk
  2. #2
    2014/10/12
    تهران - تهران پارس
    2,740
    2,387

    پاسخ : مشکل تفکیک نور بالا و نور پایین در خودرو

    با سلام:
    من آدرس لینک یک ویدیوی اموزش نصب هد لایت با پایه H4 برای نصب روی ال 90 فرستام، ولی متاسفاه الان دیدم بعنوان پست اضافی پاک شد.!!!
    علم را در آزمایشگاه باید یاد گرفت نه در دانشگاه
    نابغه بودن 99 درصد با پشتکار و یک درصد با الهام است. (ادیسون)
  3. #3
    2007/07/19
    تهران
    1,331
    101

    پاسخ : مشکل تفکیک نور بالا و نور پایین در خودرو

    سلام
    وقت بخیر
    نقل قول نوشته اصلی توسط ...Hassan...

    مهمان عزیز شما حق دیدن لینک ها را ندارید

    عضویت

    سلام خدمت تمام دوستان
    یه مشکلی برام پیش اومده خوشحال میشم کمکم کنید
    برای خودرو تندر 90 دوتا لامپ led گرفتم پایه H4 که مطلع اید دارای سه پایه هست و من از هیچی سر در نمیارم دقیقا چرا و چطور این اتفاق پیش اومده

    و مشکلات...
    1_در حال حاضر نور بالا ندارم یعنی در کل نور پایینه و نور بالا هم میزنم هیچ تغییری ایجاد نمیشه رو لامپ های قبلی که هالوژن بود مشکلی نداره و به درستی کار میکنن و لامپ های جدید هم تست کردم کاملا درست و سالم هستن

    2_ در صفحه کیلومتر نور بالا و نور پایین با هم دیگ روشن میشن

    باید دقیقا چیکار کنم ممنون میشم اگ توضیح کاملی بدین چون پیش چند نفر بردم از باتری ساز سیم کش تا خود نمایندگی هیچکدوم نتونستن
    3_از چند نفر دوستان پرسیدم توصیه کردن از رله و دیود استفاده کنم که نمیدونم چی هستن!
    صحت عملکرد لامپ های جدید رو با چه روشی تشخیص میدید؟
    و
    آیا در تست لامپ ال ای دی ، هر دو قسمت ال ای دی های LOW BEAM و HIGH BEAM روشن میشوند ؟

    در صورتیکه سوکت لامپها بصورت فابریک به لامپهای هالوژن وصل باشند یا کلا سوکتها به جایی وصل نباشند ، با روشن کردن چراغها و تعویض نور پایین /بالا روی دسته راهنما ، ایراد ( روشن شدن همزمان نور بالا و پایین در صفحه کیلومتر ) برطرف میشه ؟

    با احترام
    96/12/6
  4. #4
    2014/10/12
    تهران - تهران پارس
    2,740
    2,387

    پاسخ : مشکل تفکیک نور بالا و نور پایین در خودرو

    با سلام:
    مشکل درسوکت لامپ هدلایت است که با سوکت فابریک خودرو هماهنگی ندارد. شما می توانید از رابط سوکت فابریک به هدلایت استفاده کنید. یک سوکت لامپ دو سره که یک سرش به طرف هد لایت وصل میشود و سر دیگر سوکت به سوکت فابریک لامپ قبلی بدون تغیر دادن سیم کشی وصل می شود. در بازار هم وجود دارد. اگر نخواهید این کار را بکنید، مجبورید سر سیمهای فابریک به لامپرا قطع کنید و بصورت صحیح ببندید. در حقیقت سوکت خروجی لامپ هد لایت جای اتصال بدنه و نور بالا و پائین با سیم کشی فابریک خودرو ها فرق میکند.
    علم را در آزمایشگاه باید یاد گرفت نه در دانشگاه
    نابغه بودن 99 درصد با پشتکار و یک درصد با الهام است. (ادیسون)
  5. #5
    2018/02/25
    7
    0

    پاسخ : مشکل تفکیک نور بالا و نور پایین در خودرو

    نقل قول نوشته اصلی توسط amir_moayeri

    مهمان عزیز شما حق دیدن لینک ها را ندارید

    عضویت

    سلام
    وقت بخیر

    صحت عملکرد لامپ های جدید رو با چه روشی تشخیص میدید؟
    و
    آیا در تست لامپ ال ای دی ، هر دو قسمت ال ای دی های LOW BEAM و HIGH BEAM روشن میشوند ؟

    در صورتیکه سوکت لامپها بصورت فابریک به لامپهای هالوژن وصل باشند یا کلا سوکتها به جایی وصل نباشند ، با روشن کردن چراغها و تعویض نور پایین /بالا روی دسته راهنما ، ایراد ( روشن شدن همزمان نور بالا و پایین در صفحه کیلومتر ) برطرف میشه ؟

    با احترام
    96/12/6
    صحت عملکرد رو رفتم پیش یه باتری ساز دو تا سیم مثبت منفی از یه باتری وصل کرد به دوتا از سری وصل کرد نور پایین شد و با جابه جایی به اون یکی سری نور بالا

    و در جواب سوال آخر بله با متصل کردن لامپ های فابریکی (هالوژنی) این مشکل که همزمان روشن شدن نور بالا پایین در صفحه کیلومتر بر طرف میشه
    بدون لامپ هم تست کردم مشکلی نداره

    Sent from my D6503 using Tapatalk
  6. #6
    2018/02/25
    7
    0

    پاسخ : مشکل تفکیک نور بالا و نور پایین در خودرو

    نقل قول نوشته اصلی توسط علي تحيری

    مهمان عزیز شما حق دیدن لینک ها را ندارید

    عضویت

    با سلام:
    مشکل درسوکت لامپ هدلایت است که با سوکت فابریک خودرو هماهنگی ندارد. شما می توانید از رابط سوکت فابریک به هدلایت استفاده کنید. یک سوکت لامپ دو سره که یک سرش به طرف هد لایت وصل میشود و سر دیگر سوکت به سوکت فابریک لامپ قبلی بدون تغیر دادن سیم کشی وصل می شود. در بازار هم وجود دارد. اگر نخواهید این کار را بکنید، مجبورید سر سیمهای فابریک به لامپرا قطع کنید و بصورت صحیح ببندید. در حقیقت سوکت خروجی لامپ هد لایت جای اتصال بدنه و نور بالا و پائین با سیم کشی فابریک خودرو ها فرق میکند.
    علی جان با توجه به گفته شما یعنی یه رابط بین سوکت های هدلایت و سوکت (مادگی) ماشین باشه این مشکل بر طرف میشه؟؟
    و در آخر آیا ممکنه موقع نور بالا زدن نور پایین هم روشن باشه همزمان با هم دیگ؟!

    Sent from my D6503 using Tapatalk
  7. #7
    2014/10/12
    تهران - تهران پارس
    2,740
    2,387

    پاسخ : مشکل تفکیک نور بالا و نور پایین در خودرو

    نقل قول نوشته اصلی توسط ...Hassan...

    مهمان عزیز شما حق دیدن لینک ها را ندارید

    عضویت

    علی جان با توجه به گفته شما یعنی یه رابط بین سوکت های هدلایت و سوکت (مادگی) ماشین باشه این مشکل بر طرف میشه؟؟
    و در آخر آیا ممکنه موقع نور بالا زدن نور پایین هم روشن باشه همزمان با هم دیگ؟!
    Sent from my D6503 using Tapatalk
    با سلام:
    کاملا درست است. اگر این سیم سوکتی رابط را پیدا کنید و وصل کنید مشکل شما کاملا حل می شودو نور بلا و پائین بطور مجزا کار می کنند. البته این رابطدر بازار وجود دارد. باید کمی بگردید.
    علم را در آزمایشگاه باید یاد گرفت نه در دانشگاه
    نابغه بودن 99 درصد با پشتکار و یک درصد با الهام است. (ادیسون)
  8. #8
    2018/02/25
    7
    0

    پاسخ : مشکل تفکیک نور بالا و نور پایین در خودرو

    نقل قول نوشته اصلی توسط علي تحيری

    مهمان عزیز شما حق دیدن لینک ها را ندارید

    عضویت

    با سلام:
    کاملا درست است. اگر این سیم سوکتی رابط را پیدا کنید و وصل کنید مشکل شما کاملا حل می شودو نور بلا و پائین بطور مجزا کار می کنند. البته این رابطدر بازار وجود دارد. باید کمی بگردید.
    انشاءالله فردا امتحان میکنم نتیجه رو اعلام میکنم ممنون از شما

    Sent from my D6503 using Tapatalk
  9. #9
    2018/02/25
    7
    0

    پاسخ : مشکل تفکیک نور بالا و نور پایین در خودرو

    نقل قول نوشته اصلی توسط علي تحيری

    مهمان عزیز شما حق دیدن لینک ها را ندارید

    عضویت

    با سلام:
    کاملا درست است. اگر این سیم سوکتی رابط را پیدا کنید و وصل کنید مشکل شما کاملا حل می شودو نور بلا و پائین بطور مجزا کار می کنند. البته این رابطدر بازار وجود دارد. باید کمی بگردید.
    سلام علی آقا خوبین
    من یه رابط تهیه کردم استفاده کردم مشکل حل نشد ولی از یه روش دیگ تونستم مشکل حل کنم به این صورت که چون هدلایت ها کم مصرف بودن نسبت به لامپ های فابریکی هالوژنی ecu ماشین برق نمیداد
    و با قرار دادن یه لامپ پارک کوچک پشت سوکت این مشکل حل کردم


    و الان یه سوال دیگ داشتم خدمتتون که میشه با استفاده از رله نور بالا و نور پایین به صورت همزمان روشن کرد جهت کاربرد بیشتر و نور بیشتر و مشکلی برای سیم کشی پیش نمیاد!؟؟

    Sent from my D6503 using Tapatalk
  10. #10
    2014/10/12
    تهران - تهران پارس
    2,740
    2,387

    پاسخ : مشکل تفکیک نور بالا و نور پایین در خودرو

    نقل قول نوشته اصلی توسط ...Hassan...

    مهمان عزیز شما حق دیدن لینک ها را ندارید

    عضویت

    سلام علی آقا خوبین
    من یه رابط تهیه کردم استفاده کردم مشکل حل نشد ولی از یه روش دیگ تونستم مشکل حل کنم به این صورت که چون هدلایت ها کم مصرف بودن نسبت به لامپ های فابریکی هالوژنی ecu ماشین برق نمیداد
    و با قرار دادن یه لامپ پارک کوچک پشت سوکت این مشکل حل کردم


    و الان یه سوال دیگ داشتم خدمتتون که میشه با استفاده از رله نور بالا و نور پایین به صورت همزمان روشن کرد جهت کاربرد بیشتر و نور بیشتر و مشکلی برای سیم کشی پیش نمیاد!؟؟

    Sent from my D6503 using Tapatalk
    با سلام:
    حالا که مشکل شما حل شد، سعی نکنید لامپ نور بالا و پائین را با هم روشن کنید. چون در ای سی یو در قسمت سخت افزار جریان هر لامپ و سایر مصرف کننده ها تعریف شده است. درخودرو 206 بصورت فابریک می توانید بعداز روشن شدن نور پائین و رفتن به نور بالا هر دو لامپ روشن می شود، اما درسیم کشی فابریک این جور تعریف شده است. علت روشن نشدن لامپ هدلایت و با متصل کردن یک لامپ کوچک دیگر بصورت موازی دقیقا همان مسئله تشخیص جریان کشی توسط ای سی یو تشخیص داده می شود و اگر بخواهید هر دو لامپ با هم روشن شود امکان پذیر می باشد ولی احتمال دارد مشکل ایجاد کند.
    علم را در آزمایشگاه باید یاد گرفت نه در دانشگاه
    نابغه بودن 99 درصد با پشتکار و یک درصد با الهام است. (ادیسون)
صفحه 1 از 2 12 آخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 14

موضوعات مشابه

  1. نور بالا خودرو
    توسط saeed under line در انجمن نورپردازی و روشنایی
    پاسخ: 14
    آخرين نوشته: 2016/07/28, 15:22
  2. فرکانس بالا گذر و پایین گذر
    توسط ninis در انجمن مدارهای الکترونیکی فرکانس بالا
    پاسخ: 2
    آخرين نوشته: 2015/07/15, 19:13
  3. دوربین ماشین ویژن با رزولوشن بالا و قدرت تفکیک و حساسیت به رنگ بالا
    توسط slmnhosseinpour در انجمن پردازش سيگنال و هوش محاسباتي
    پاسخ: 5
    آخرين نوشته: 2014/04/06, 10:43
  4. محاسبه فرکانس قطع بالا و پایین
    توسط motorhead در انجمن مفاهیم پایه برق و الکترونیک
    پاسخ: 2
    آخرين نوشته: 2013/05/06, 18:17
  5. تولید فرکانس های پایین با دقت بالا
    توسط iros در انجمن مدارهاي مخابراتي
    پاسخ: 7
    آخرين نوشته: 2009/10/04, 15:48

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •