سلام
اگر باتری اتمی ماشین رو با پاور سوئیچینگ با ولتاژ 13.3 ولت دی سی شارژ کنیم و بعد از اینکه ولتاژ دو سر باتری به 13.3 ولت رسید پاور رو از باتری جدا نکنیم آیا احتمال ترکیدن باتری وجود دارد؟ احتمال آسیب دیدن باتری هست یا اینکه با ولتاژ 13.3 نمیترکه؟
اگر ولتاژ دو سر باتری اتمی 11.5 ولت باشه و باتری 60 آمپر ساعت باشه با پاور 13.3 ولت بعد چند ساعت فول شارژ میشه؟
وقتی ماشین روشن میشه ولتاژی که دینام روی دو سر باتری ایجاد میکنه 14.3 ولت هست که فکر کنم حتی اگر باتری تخلیه باشه وقتی ماشین روشن میشه ولتاژ دو سر باتری 14.3 میشه اما وقتی پاور 13.3 ولت و 10 آمپر رو به باتری وصل میکنم اگر فرضا ولتاژ دو سر باتری 11.8 باشه بعد از اتصال پاور ولتاژ به 12.2 مثلا میرسه و به ولتاژ پاور که 13.3 هست نمیرسه ولی وقتی با دینام شارژ میشه ولتاژ 14.3 میشه. چرا اینجوریه ؟ آیا آفتامات (رگلاتور) روی ولتاژ بالاتری مثلا 17 ولت ولتاژ رو تثبیت کرده که باتری تا 14.3 کاهشش میده؟
اگر باتری اتمی ماشین رو با پاور سوئیچینگ با ولتاژ 13.3 ولت دی سی شارژ کنیم و بعد از اینکه ولتاژ دو سر باتری به 13.3 ولت رسید پاور رو از باتری جدا نکنیم آیا احتمال ترکیدن باتری وجود دارد؟ احتمال آسیب دیدن باتری هست یا اینکه با ولتاژ 13.3 نمیترکه؟
اگر ولتاژ دو سر باتری اتمی 11.5 ولت باشه و باتری 60 آمپر ساعت باشه با پاور 13.3 ولت بعد چند ساعت فول شارژ میشه؟
وقتی ماشین روشن میشه ولتاژی که دینام روی دو سر باتری ایجاد میکنه 14.3 ولت هست که فکر کنم حتی اگر باتری تخلیه باشه وقتی ماشین روشن میشه ولتاژ دو سر باتری 14.3 میشه اما وقتی پاور 13.3 ولت و 10 آمپر رو به باتری وصل میکنم اگر فرضا ولتاژ دو سر باتری 11.8 باشه بعد از اتصال پاور ولتاژ به 12.2 مثلا میرسه و به ولتاژ پاور که 13.3 هست نمیرسه ولی وقتی با دینام شارژ میشه ولتاژ 14.3 میشه. چرا اینجوریه ؟ آیا آفتامات (رگلاتور) روی ولتاژ بالاتری مثلا 17 ولت ولتاژ رو تثبیت کرده که باتری تا 14.3 کاهشش میده؟
دیدگاه