سلام.
می بخشید من این تاپیک رو تازه دیدم.
من توی مرکز کنترل ترافیک اصفهان مشغول به کار بودم و مسئولیت سنسورها با بنده بود.
این سنسورها نوعی کابل هستند به نام کابل یوزلکس که زیر آسفالت اون رو به تعداد دور مشخص می پیچند.
عملکرد این سنسور اینگونه است که از خاصیت سلفی بهره می برد و مکانیزم بسیار ساده ای دارد.
هر اتوموبیلی که روی سطح آن قرار میگیرد نقش یک هسته را برای یک سلف ایجاد می کند.
تغییرات در ولتاژ خروجی توسط کنترلر پردازش شده و در زمانبندی چراغها اعمال می گردد.
امیدوارم اطلاعات مفید باشند.
مولای من
نخواهمت که بگریی ولی به گریه دعا کن که وقت رفتن ایام انتظار بیاید
در کنترل ترافیک تهران از کابل 4 رشته معمولی استفاده می شه و بجای چرخاندن چندین باره آن ، سر اول را آزاد و سر دوم سیم را به ته سیم اول و الی آخر وصل می کنند . بدین ترتیب یک سیم پیچ چهار دور را شبیه سازی می کنند.
دیدگاه