سلام دوستان
من دو روز پیش باتری نو گذاشتم روی ماشین که البته نسبتا فول شارژ بود (ولتاژش 12.49 بود) و رفتم بیرون ی نیم ساعتی مداوم هم کارکرد و مطمعنن به شارژ صد در صد رسیده بوده ، اما بعد از اون چند جای متفاوت رفتم و توقف کردم و بعد حرکت کردم
اخر کار 2 ساعت ی جا بودم بعد روشن کردم هیچ مشکلی نبود دو دقیقه رانندگی کردم ی جای دیگه برای 10 دقیقه توقف کردم بعد که روشن کردم ماشین ی صدای قیژ داد انگار دوتا اهن رو روی هم بکشیم و خب با دورموتور بالاتر صدا متفاوت تر میشد
حرکت نکردم فقط چند بار روشن خاموش کردم دیدم صدا هست، دست زدم به دینام دیدم داغه حدس زدم دینام مشکلی داره، اولش میخواستیم فیوز یا کابلی از دینام قطع کنیم و با استفاده از باتری بریم بعد گفتیم تسمه ی دینام رو ببریم و دست به سیم های ماشین نزنیم
وقتی که تسمه رو بریدیم صدا قطع شد اما توقع داشتم چراغ دینام روشن شه اما نه در حالت روشن بودن ماشین و نه در حالت باز بودن سوییچ این چراغ روشن نمیشه
به نظرتون مشکله دینام چی هست؟ ی دفعه سال 94 بلبرینگش تعویض شده
پراید 83 هست(CLC) با 120 هزار کارکرد، دینام 45 امپر
ویرایش:ی نکته هم اضافه کنم دیروز خواستم ی تست بکنم باتری رو دیدم ولتاژش اومده پایینتر چک کردم 1.7 امپر ماشین برق دزدی پیدا کرده و دینام گرمه فهمیدم برق از باتری به سمت دینام میره که بست باتری رو جدا کردم تا برای باتری مشکلی پیش نیاد و باتری رو شارژ کردم
من دو روز پیش باتری نو گذاشتم روی ماشین که البته نسبتا فول شارژ بود (ولتاژش 12.49 بود) و رفتم بیرون ی نیم ساعتی مداوم هم کارکرد و مطمعنن به شارژ صد در صد رسیده بوده ، اما بعد از اون چند جای متفاوت رفتم و توقف کردم و بعد حرکت کردم
اخر کار 2 ساعت ی جا بودم بعد روشن کردم هیچ مشکلی نبود دو دقیقه رانندگی کردم ی جای دیگه برای 10 دقیقه توقف کردم بعد که روشن کردم ماشین ی صدای قیژ داد انگار دوتا اهن رو روی هم بکشیم و خب با دورموتور بالاتر صدا متفاوت تر میشد
حرکت نکردم فقط چند بار روشن خاموش کردم دیدم صدا هست، دست زدم به دینام دیدم داغه حدس زدم دینام مشکلی داره، اولش میخواستیم فیوز یا کابلی از دینام قطع کنیم و با استفاده از باتری بریم بعد گفتیم تسمه ی دینام رو ببریم و دست به سیم های ماشین نزنیم
وقتی که تسمه رو بریدیم صدا قطع شد اما توقع داشتم چراغ دینام روشن شه اما نه در حالت روشن بودن ماشین و نه در حالت باز بودن سوییچ این چراغ روشن نمیشه
به نظرتون مشکله دینام چی هست؟ ی دفعه سال 94 بلبرینگش تعویض شده
پراید 83 هست(CLC) با 120 هزار کارکرد، دینام 45 امپر
ویرایش:ی نکته هم اضافه کنم دیروز خواستم ی تست بکنم باتری رو دیدم ولتاژش اومده پایینتر چک کردم 1.7 امپر ماشین برق دزدی پیدا کرده و دینام گرمه فهمیدم برق از باتری به سمت دینام میره که بست باتری رو جدا کردم تا برای باتری مشکلی پیش نیاد و باتری رو شارژ کردم
دیدگاه