اطلاعیه

Collapse
No announcement yet.

راه هایی برای افزایش فروش از طریق بازاریابی موبایلی

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • Show
Clear All
new posts

    راه هایی برای افزایش فروش از طریق بازاریابی موبایلی

    همزمان با بالا گرفتن استفاده از موبایل میان ایرانیان، تب خرید موبایلی نیز افزایش یافته است. تحقیقی از Salesforce نشان می دهد که خرید در موبایل از تمام رسانه های دیجیتالی از جمله دسکتاپ و تبلت پیشی گرفته است. مصرف کنندگان به سرعت در حال تغییر روش های خرید به سمت خرید موبایلی هستند در نتیجه ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید یا ios از ترند بالایی برخوردار است.


    اکنون بهترین زمان برای افزایش فروش و بازاریابی موبایلی است. ایجاد یک استراتژی فروش از طریق موبایل نه تنها برند شما را قوی می کند بلکه مشتریان وفادار و قدیمی را پس از سال ها برمی گرداند.


    چگونه می توان استراتژی بازاریابی موبایلی را بهینه سازی کرد؟ در اینجا 3 راه برای شروع نوشته ام.


    1- تجربه کاربری را بهبود دهید.
    آسان ترین راه برای کم کردن علاقه کاربران به خرید آنلاین این است که خرید را هرچه می شود سخت کنید! طبق مطالعه ای که در Formstack انجام شده است، 57 درصد افراد کسب و کاری را که برای موبایل بهینه نشده باشد را به کسی پیشنهاد نمی دهند. شما می توانید همچنان یک استراتژی فروش و بازاریابی موبایلی داشته باشید اما فکری به حال تجربه کاربری نکنید. (به نظرتان نتیجه چه می شود؟)


    با پیشرفت تکنولوژی و افراد بیشتری که تصمیم به خرید از طریق موبایل می گیرند، انتظار می رود که کسب و کارهای تجارت الکترونیکی حتما برای موبایل بهینه شده باشند. Statista می گوید که در سال 2018، تجارت الکترونیک از طریق تلفن همراه تقریبا 40 درصد از کل خرده فروشی را تشکیل می دهد. بنابراین اگر شما استراتژی تجارت موبایلی خود را بهینه سازی نکنید، تبدیل های خیلی خیلی زیادی را از دست خواهید داد.


    مصرف کنندگان تمایل ندارند با صفحات و لینک های خراب کنار بیایند. مطالعات نشان می دهد که اگر لود یک صفحه طولانی تر از 3 ثانیه طول بکشد، 53 درصد از بازدیدکنندگان آن را رها می کنند و به سایت دیگری می روند. این بدان معنی است که شما باید تک تک ثانیه ها را برای دوام بیشتر فعالیت کاربران در نظر بگیرید.


    شما می بایست تمام جنبه های استراتژی تجارت الکترونیکی موبایلی تان را برای بهتر شدن UX سایتتان تجزیه و تحلیل کنید. بررسی کنید که هر صفحه به طور یکنواخت و بدون خطا اجرا شود. اطمینان حاصل کنید که صفحه ها در برنامه های دیگر با خطا روبرو نمی شوند و یا به صفحه ای دیگر ریدایرکت نمی شود. می توانید برای کاربران سایتتان یک نظرسنجی تهیه کنید و آنها را نسبت به اشتراک گذاری تجربه خرید موبایلی شان تشویق کنید. این کار به شما در درک بهتر آنچه که می تواند بهبود یابد کمک می کند و در نیتجه آن شما مشتریان وفادار را حفظ و نرخ بازگشت سرمایه تان را افزایش می دهید.


    2- تجربه خرید را شخصی کنید.
    به گفته Salesforce، شصت و چهار درصد از خریداران معتقدند خرده فروشان واقعا آنها یا آنچه را که می خواهند نمی فهمند. بدون این اطلاعات، مشخص کردن کاربران هدف و ایجاد محصولات و خدماتی که به طور مستقیم به آن ها مربوط شود دشوار است. دانستن اینکه مصرف کنندگان به دنبال چه چیزی هستند بسیار ضروری است.


    شما می توانید با استفاده از ابزارهای گوگل تا حدی تجربه خرید را از قبل برای بازدیدکنندگان وبسایتتان شخصی سازی نمایید.


    امروزه کسب و کارهای زیادی از ربات های چت و جستجوهای خودکار برای رسیدن به استراتژی های خود استفاده می کنند تا بتوانند مخاطبشان را بهتر درک کنند.


    3- تمام جنبه های استراتژی موبایلی را تست کنید.
    شما اغلب در مورد آزمایش استراتژی بازاریابی برای وب سایت ها در دسکتاپ می شنوید، اما در مورد آزمایش محتوای موبایلی چیز زیادی گفته نمی شود.


    از آنجا که 40 درصد از کل خرده فروشی ها از طریق معاملات تلفن همراه هستند، باید قسمت های مختلف بازاریابی خود را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی بهتر است. با اجرای آزمایشی A / B در کمپین های موبایل، می بینید که برخی رنگ ها، اصطلاحات و عنوان ها بهتر از دیگران کار می کنند.


    چیزی که برای کاربران دسکتاپ کار می کند لزوما برای موبایل کار نمی کند. همه چیز در مورد بدست آوردن آنچه مخاطبان تلفن همراه شما می خواهند و سازگار کردن برند خود متناسب با منافع و انتظارات مخاطبان شما نمی باشد. این شامل یک استراتژی تلفن همراه بی نقص است.
لطفا صبر کنید...
X