ورود به حساب ثبت نام جدید فراموشی کلمه عبور
برای ورود به حساب کاربری خود، نام کاربری و کلمه عبورتان را در زیر وارد کرده و روی «ورود به سایت» کلیک کنید.





اگر فرم ورود برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.






کاربران برچسب زده شده

نمایش نتایج: از 1 به 5 از 5
  1. #1
    2021/07/24
    43
    11

    مشکل در باز کردن موتور جاروبرقی

    سلام
    من دارم موتوی یک جارو برقی رو باز می کنم احتمالا باید بلبرینگ هاش رو عوض کنم قاب فلزی روی پره رو برداشتم ولی هر کار می کنم نمیتونم پیچ پره رو باز کنم پیچ اچر ۱۲ میخوره اما من ندارم با امبر دست میپیچونم اما مشکل اینه که پیچ همراه مهره میچرخه ! با هیچ چیزی هم نتونستم سیم*پیچ رو نگه دارم
    با بکس میتونم باز کنم ؟ چیکار باید کنم ؟
  2. #2
    2011/09/13
    766
    395

    پاسخ : مشکل در باز کردن موتور جاروبرقی

    نقل قول نوشته اصلی توسط mehr32

    مهمان عزیز شما حق دیدن لینک ها را ندارید

    عضویت

    سلام
    من دارم موتوی یک جارو برقی رو باز می کنم احتمالا باید بلبرینگ هاش رو عوض کنم قاب فلزی روی پره رو برداشتم ولی هر کار می کنم نمیتونم پیچ پره رو باز کنم پیچ اچر ۱۲ میخوره اما من ندارم با امبر دست میپیچونم اما مشکل اینه که پیچ همراه مهره میچرخه ! با هیچ چیزی هم نتونستم سیم*پیچ رو نگه دارم
    با بکس میتونم باز کنم ؟ چیکار باید کنم ؟
    درود
    سر دیگرشافت موتور باید شیار داشته باشد و یا خودتان شیار ایجاد بکنید و با پیچ گوشتی تخت آنرا نگه دارید تا بتوانید پیچ روی پره را باز بکنید!!!
  3. #3
    2021/07/24
    43
    11

    پاسخ : مشکل در باز کردن موتور جاروبرقی

    شیار نداره موتور پانا سونیکه فکر کنم مونتاژ ایرانه چون روی موتور با چیزی مثل غلط گیر نوشته ٤
    سر شافت هم دقیقا هم سطح بلبرینگ است و یک مقدار هم داخله یعنی به هیچ عنوان قابل دسترسی نیست
  4. #4
    2022/05/14
    140
    239

    پاسخ : مشکل در باز کردن موتور جاروبرقی

    باید خود ایمپلر رو ثابت نگه داری ( معمولا روی ایمپلرهای این مدلی یک یا چند تا سوراخ وجود داره که روی بلوک موتور هم مقابل این سوراخ ها محل قرار دادن پین قفل وجود داره ).

    در ضمن با انبردست و آچار قفلی و اینجور چیزا مهره رو باز و بسته نمیکنن ( صرفنظر از کچل کردن سر مهره و کار غیر استاندارد این مهره ها معمولا تا لب مرز گشتاور نامی سفت میشن که در دور بالا مهره شل نشه ،خیلیاشون مهره با قفل پلاستیکی سرخود دارن که بوسیله بکس هم باید سری ها فشار قوی مشکی استفاده کنید ، انبر دست که جای خود داره )

    به راست گرد چپگرد بودن مهره هم دقت کنید ( جهت باز شدن هم جهت گردش ایمپلره )

    حین باز کردن ایمپلر خیلی مراقب باشید به ایمپلر آسیب وارد نشه ، ایمپلر های سانتریفیوژ دور بالا کاملا بالانس شده هستن یکم دفرمره بشه یا بالانسش بهم بخوره در دور نامی احتمال متلاشی شدن ایمپلر کاملا وجود داره
  5. #5
    2021/07/24
    43
    11

    پاسخ : مشکل در باز کردن موتور جاروبرقی

    ممنون نگاه می کنم ببینم پین داره یا نه نمیدونم این چرا اچر ۱۲ میخوره ؟ باید بکسش رو بگیرم
    پیچش چپ گرده تا با استارت موتور شل نشه
    چشم حواسم رو جمع می کنم
نمایش نتایج: از 1 به 5 از 5

موضوعات مشابه

  1. سیم پیچی استاتور موتور جاروبرقی
    توسط Vahiid karimi در انجمن مباحث دیگر علم الکترونیک
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2019/04/12, 14:10
  2. تشخیص نیم سوز شدن موتور جاروبرقی (یونیورسال)
    توسط ic 555 در انجمن تعمیر و نگهداری
    پاسخ: 3
    آخرين نوشته: 2016/01/14, 14:51
  3. ایجاد جرقه ی شدید در موتور یونیورسال جاروبرقی
    توسط hosseinam در انجمن ترانسفورماتورها و ماشين هاي الکتريکي
    پاسخ: 19
    آخرين نوشته: 2014/12/12, 16:15
  4. مدار کنترل سرعت موتور یونیورسال جاروبرقی
    توسط MGH-POWER86 در انجمن الكترونيك صنعتی
    پاسخ: 2
    آخرين نوشته: 2014/08/18, 03:55
  5. باز کردن موتور جاروبرقی
    توسط eca.samani در انجمن تعمیر و نگهداری
    پاسخ: 9
    آخرين نوشته: 2013/06/21, 09:34

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •