اطلاعیه

Collapse
No announcement yet.

پردازش سه بعدی موقعیت جسم در فضا

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • Show
Clear All
new posts

    پردازش سه بعدی موقعیت جسم در فضا

    سلام

    این باز های جدید رو دیدین که مثلا طرف دستش رو بلند میکنه، تو مانیتور تنیس بازه هم مثلا توپ رو میزنه.
    یا طرف دستش رو می کنه تو یک دستکش، مشتش رو که جمع میکنه، روباته هم مشتش رو جمع میکنه
    در واقع با سنسور هایی که وجود داره می تونن وضیت یک شی رو در فضا تشخیص بدن

    حالا باید منم یک همچین چیزی بسازم، به نظر میرسه اینکار باید با ژیروسکوپ و شتاب سنج انجام بگیره
    اسم انگلیسیش اینا هست
    Body Tracking system یا
    Human Interface

    یک جایی دیدم که طرف یک جعبه داشت که وقتی این جعبه رو تکون می داد یک جعبه تو مانیتور هم تکون می خورد، اینکار رو با سه تا ژیروسکوپ و سه تا شتاب سنج انجام داده بود که در محور های ایکس ایگرگ زد قرار داشتن

    ولی من هرچی فکر می کنم اصولا نمی تونم بفهمم چه اطلاعاتی لازمه تا بشه موضعیت رو تشخیص داد. شاید علتش اینه که دید درستی راجع به نحوه کار ژیروسکوب و شتاب سنج ندارم

    هر پیشنهاد، لینک و یا اطلاعاتی مورد مهرورزی قرار خواهد گرفت

    تشکر
    شهریار
    Circuit Designers Choose Different Horses For Different Courses!

    #2
    پاسخ : پردازش سه بعدی موقعیت جسم در فضا

    خب شما کافیه با جمع لحظه ای مقدار شتاب (انتگرالگیری ) موقعیت(مکان ) رو بدست بیارید ....
    و ظاهرا شتاب سنج رو توی زاویه ی خاصی اگر قرار بدی نیروی گرانش زمین به دست میاد ..
    That`s It ...I`m out of here

    دیدگاه

    لطفا صبر کنید...
    X