اطلاعیه

Collapse
No announcement yet.

اطلاعاتی در مورد هواپیمای کنترلی می خواستم.

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    پاسخ : اطلاعاتی در مورد هواپیمای کنترلی می خواستم.

    نوشته اصلی توسط ابراهیم جهاندار
    من الان تقریبا سه ساله که دارم با این برنامه تمرین میکنم و تازه بعد سه سال میتونم با هلیکپتر پرواز کنم و گواهینامه های CPL و ATP رو بگیرم !! خیلی سخته و نیاز به تجربه بسیار داره ، برای اینکه بتونی گواهی ppl رو بگیری ، حداقل باید 8 9 ماهی تمرین کنی با سسنا 172 .

    من هم همین روال رو تی کردم و یواش یواش به هواپیما های بزرگتر و سنگین مثل بوینگ 747 رسیدم . شما احتمالا نسخه X رو گرفتی که رو trial هواپیمای CRJ 900 رو داره و ماموریتشم لندینگ در فرودگاه پرنس جولینا هست ! اون خیلی سخته و برای شروع مناسب نیست !
    ای ول خلبان... :applause:
    آره همین X
    یه دفعه هم نتونستم فرود بیام!
    آخراش اعصابم خورد شد وسط آسمون دکمه ی Shut of valve رو زدم :mrgreen:

    برا شروع کدومش خوبه!! یه چند تا لینک بود 7،8گیگی!!! اونا چی هستن؟

    شرمنده آقا وحید ...تاپیک کلا منحرف شد!!!

    دیدگاه


      #32
      پاسخ : اطلاعاتی در مورد هواپیمای کنترلی می خواستم.

      شما Fs2004 رو بگیر ، CD ها ش هم تو بازار هست . 3 CD هست . و برای شروع هم فقط باید Cessna 172 بپری ، نه جت .
      فتو بلاگ من
      کاردستی ها :
      روبات شطرنج باز ( یادگار دوران جوانی )
      فارسی نویسی مستقیم در نمایشگر های گرافیکی
      کتابچه خود آموز زبان توصیف سخت افزار Verilog

      دیدگاه


        #33
        پاسخ : اطلاعاتی در مورد هواپیمای کنترلی می خواستم.

        برای بالا رفتن هردو لبه ی متحرک بال روبه پایین میاد و برای پایین اومدن برعکس. برای دور زدن هم باید عکس یکدیگه بالا و پایین بره تا هواپیما کج بشه و راحت دور بزنه.
        ببخشید مطمئنید اینطوریه؟ چون تو تصویر من چیز دیگه ای رو دیدم. دوستان راهنمایی کنن.
        کنکوری 90 ديروز،آ‌دانشجو مهندسي نرم افزار پلي تكنيك امروز!

        دیدگاه


          #34
          پاسخ : اطلاعاتی در مورد هواپیمای کنترلی می خواستم.

          ایشون برعکس گفتن، گفتم که اصولا برای بالا و پایین رفتن از الویتور استفاده میشه ( دم هواپیما ) . برای بالا رفتن ، دم هواپیما باید پایین بیاد ، و طبعا دماغه میره به سمت بالا ، پس برای پایین اورد دم، الویتور باید بالا بره .

          حالا با سرعت گرفتن و فشار هوای زیر بال ، و فلپ ها ( در الرون برعکس الویتور برای بیشتر کردن climb باید بال متحرک رو با پایین بیاد ) باعث بالا رفتن هواپیما و برعکس این موضوع یعنی پایین رفتن الویتور و بالارفتن SpeedBreak یا AirBreak دماغه رو به پایین و هواپیما شروع به Descend میکنه .
          فتو بلاگ من
          کاردستی ها :
          روبات شطرنج باز ( یادگار دوران جوانی )
          فارسی نویسی مستقیم در نمایشگر های گرافیکی
          کتابچه خود آموز زبان توصیف سخت افزار Verilog

          دیدگاه


            #35
            پاسخ : اطلاعاتی در مورد هواپیمای کنترلی می خواستم.

            ببخشید یعنی لازمه که برای هواپیمای مدل ، دم هواپیما رو هم کنترل کنیم؟ و بهتره بیشتر رو هواپیمای مدل حرف بزنیم تا به نتیجه بهتری برسیم.
            خوب هنوز من منتظرم که یکی بگه برای هواپیمای مدلی که تقریبا مشخص شد چه ویژگی هایی داشته باشه، چه سرعتی لازمه؟ اول چه سرعتی باید هواپیما داشته باشه؟ و دوم موتورمون چه سرعتی باید داشته باشه. می دونم که عوامل زیادی تو این متغیرها تاثیر داره ولی می خوام حدودی بدونم.
            ممنون می شم یکم بیشتر توضیح بدید.
            کنکوری 90 ديروز،آ‌دانشجو مهندسي نرم افزار پلي تكنيك امروز!

            دیدگاه


              #36
              پاسخ : اطلاعاتی در مورد هواپیمای کنترلی می خواستم.

              منم گفتم به شما ، من درباره هواپیمای واقعی حرف میزنم . نه مدل . توی مدل میشه اون چیزی که دوستمون گفت رو اجرا کرد .
              فتو بلاگ من
              کاردستی ها :
              روبات شطرنج باز ( یادگار دوران جوانی )
              فارسی نویسی مستقیم در نمایشگر های گرافیکی
              کتابچه خود آموز زبان توصیف سخت افزار Verilog

              دیدگاه


                #37
                پاسخ : اطلاعاتی در مورد هواپیمای کنترلی می خواستم.

                خوب اگه ممکنه در مورد هواپیمای مدل کمی ما رو راهنمایی کنید.
                ممنون.
                کنکوری 90 ديروز،آ‌دانشجو مهندسي نرم افزار پلي تكنيك امروز!

                دیدگاه


                  #38
                  پاسخ : اطلاعاتی در مورد هواپیمای کنترلی می خواستم.

                  سلام . میشه در مورد ساخت هلیکوپتر مدل منو راهنمایی کنید؟ یا یه لینک بهم پیشنهاد کنید. ممنون. :eek:

                  دیدگاه


                    #39
                    پاسخ : اطلاعاتی در مورد هواپیمای کنترلی می خواستم.

                    سلام. به نظر من بهتره از هواپیما شروع کنید . منم می خواستم هلیکوپتر بسازم ولی به دلایلی بهتره از هواپیما شروع کنم.
                    هلیکوپتر کنترلش خیلی مشکله . هزینه هات به دلیل موتور های سریعترو... زیادتر می شه.
                    ولی اگه مصممی که هلیکوپتر مدل بسازی بهتره یه تاپیک جداگونه باز کنید تا به هر کدوم بهتر توجه بشه. ممنون
                    کنکوری 90 ديروز،آ‌دانشجو مهندسي نرم افزار پلي تكنيك امروز!

                    دیدگاه

                    لطفا صبر کنید...
                    X