اطلاعیه

Collapse
No announcement yet.

مشکل ماژول لودسل . کم شدن دائم نمایشگر وزن

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • Show
Clear All
new posts

    مشکل ماژول لودسل . کم شدن دائم نمایشگر وزن

    سلام وقت همگی بخیر
    من یه سنسور لودسل ۵کیلوگرمی به همراه ماژول مبدل و یک ماژول نمایشگر مخصوص لودسل از همین فروشگاه خریدم. و طبق راهنما سیمها رو بستم و وصل کردم به باتری.
    ولی مشکل اینجاست که نمایشگر دائم در حال کم کردن وزن هستش! در هر ثانیه یکی دو گرم کم میکنه
    با اینکه درست وصل کردم و وقتی چیزی میذارم روش وزنش زیاد میشه و بر میدارم کم میشه ولی فقط همون لحظه که صفرش میکنم و وسیله رو میذارم درست نشون میده. بعد ازیکی دو ثانیه بازم شروع میکنه به کم کردن وزن
    اگه راهنماییم کنید که مشکل از کجا ممکنه باشه ممنون میشم

    #2
    درود
    لودسلها بایدبرای یک رنج خاص اندازه گیری کالیبره بشن در غیر اینصورت قرائت درستی نخواهند داشت ضمنا sampling Rate (تعداد نمونه برداری در واحد زمان) را هم باید کاهش دهید. همچنین لودسل در مقابل عوامل محیطی که ایجاد نویز میکنند بسیار حساس است معمولا برای ارتباط آنها با سایر ماژولها باید از کابل کواکسیال استفاده کرد (که متاسفانه سنسور ارائه شده در فروشگاه سایت فاقد آن است) همچنین طول کابل های ارتباطی را حتی الامکان کوتاه بگیرید. معمولا خروجی لودسل را باید بیک پل وتستون متصل کرد و با تغییر پتانسیومتر بسیار دقیق در یکی از شاخه های پل خروجی لودسل را برای بارهای مختلف کالیبره کرد ( که باز متاسفانه ماژول 24 بیت لود سل فروشگاه سایت فاقد این امکان است).

    دیدگاه


      #3
      ممنون از پاسختون یعنی من کاری نمیتونم بکنم که درست شه؟
      برای اتصالات هم از کابل ماوس استفاده کردم که روکش ضد نویز داره. ولی بازم عدد وزن مدام کم میشه
      کالیبره هم کردم با وزن گوشیم. وزنو درست نشون میده ولی فقط همون لحظه ای که صفرش میکنم. باز شروع میکنه به کم شدن

      دیدگاه


        #4
        درود
        خروجی لودسل را بیک پل وتستون متصل کنید و سعی کنید با برقراری تعادل در شاخه های پل به تنظیم دقیق و کالیبراسیون برسید. لینک زیر را ببینید اطلاعات خوبی را ارائه کرده برای اطلاعات بیشتر هم باید در نت جستجو کنید.
        استفاده مداوم از لودسل ها می تواند باعث خرابی شود. کالیبراسیون لودسل . قبل از کالیبراسیون لودسل، سیستم مکانیکی باید بررسی شود
        جدیدترین ویرایش توسط nimdar; ۱۰:۳۲ ۱۴۰۳/۰۱/۲۶.

        دیدگاه

        لطفا صبر کنید...
        X