از ظاهرش نمیشه ؛ یه موتور بود ظاهرش ۲۲۰ بود بعدا مشابهشو دیدم ۱۶۰ ولت بود
فکر نمیکنم به جز این راه راهه دیگه ای باشه. من
راه دیگه ایی نمیدونم. موتور 220 داریم 160 من
ندیدم تا بحال. چون برق خونه 220 ولت هست
کوچیک تر ها هم یا 12 هست یا کمتر.
من از روش آزمون و خطا استفاده میکنم با منبع
تغذیه بهش ولتاژ میدم تا راه بیوفته.
اگه عکسش باشه دوستان میتونن کمک کنند
دوستان عزیز همه ما بدون هیچ توقعی توی این انجمن دانسته هامون رو با هم به اشتراک میگذاریم. کمترین توقع یک لایک می باشد.
فکر نمیکنم به جز این راه راهه دیگه ای باشه. من
راه دیگه ایی نمیدونم. موتور 220 داریم 160 من
ندیدم تا بحال. چون برق خونه 220 ولت هست
کوچیک تر ها هم یا 12 هست یا کمتر.
من از روش آزمون و خطا استفاده میکنم با منبع
تغذیه بهش ولتاژ میدم تا راه بیوفته.
اگه عکسش باشه دوستان میتونن کمک کنند
مهندس جان تعدادشون کم نیست که بخوام عکس بدم ؛ بعضی هاشون صنعتی هستن و از روی دستگاه های اوراق شده باز شدن ؛ بعضی پلاک هاشون مخدوش یا کنده شده
مهم اینه که هرچی هستن آلمانی و ژاپنی و حتی آمریکایی توشون هست
موتور سه فاز ۴۲ ولت داخلشون هست
۲۴ ولت AC
یدونه ۲۴ بود پوسته موتورش هیت سینک بود و اصلا هیچی غیر از یه شافت ازش پیدا نبود ؛ بعد فهمیدیم یونیورسال بوده
اصلا به هیکل بعضیاشون نمیاد مثلا ولتاژ ۲۲۰ باشن ولی هستن
برای همینه که دنبال یه روش کلی میگردم
تست کردن ولتاژ های مختلف ممکنه بهشون آسیب بزنه
دیدگاه