اطلاعیه

Collapse
No announcement yet.

آموزش ساخت دستگاه اوزون ساز ( اوزونر )

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    پاسخ : آموزش ساخت دستگاه اوزون ساز ( اوزونر )

    سلام
    بنظرم سازندگان، ازدواج کردن و رفتن سر خونه و زندگیشون!!!
    علی مونده و حوضش!
    آهای ، کسی نبود؟ کسی نیست!
    جدیدترین ویرایش توسط Forouzan_ali; ۱۸:۴۷ ۱۳۹۷/۰۸/۲۴.

    دیدگاه


      #62
      پاسخ : آموزش ساخت دستگاه اوزون ساز ( اوزونر )

      تولید انواع ژنراتور ازن با استفاده از فناوری لیزر
      نیکولا تسلا اعلام کرد که اکسیژن تنها گازی است که انرژی الکتریکی می*گیرد و حمل می*کند، در این فرآیند اکسیژن فوق*العاده فعال می*شود و میل تخریبی با تمام مواد دیگر را دارد.
      لیست مواد خنثی به ازن بسیار کوتاه بوده و شامل
      شیشه، تفلون، ، رزین کینار (
      PVDF - پلی فلوراید)، رزین لاستیک وایتون، پلی کربنات لکزان و سیلیکون
      است. بنابراین هر ژنراتور ازن و تجهیزات جانبی باید تنها از این مواد تشکیل شوند.
      روش*های متعدد متفاوتی برای تولید ازن نوع پزشکی وجود دارد که عاری بودن از ناخالصی در آن*ها بسیار مهم است
      . انواع ژنراتور ازن سه روش متداول برای تولید ازن وجود دارد، جرقه داغ(Hot Spark)، نور فرابنفش(UV Light) و پلاسمای سرد (Cold Plasma) سه روش متداول به* منظور تولید ازون هستند که می*توان به آن اشاره کرد.

      http://iranforesight.ir/uploads/phot...B%B0_79098.jpg

      روش اول : تولید ازن به روش جرقه داغ (تخلیه کورونا) عمدتاً برای کاربردهای صنعتی به کار می*رود، اما در حال حاضر ازن حاصل از تخلیه کرونا برای مصارف شخصی نیز در دسترس قرار دارد، ازن حاصل از نور فرابنفش و پلاسمای سرد عمدتاً برای کارهای درمانی مورداستفاده قرار می*گیرند. در یک*فاصله زمانی معین پلاسمای سرد مقادیر ازن خیلی بیش*تری در مقایسه با نور فرابنفش تولید می*کند اما نمی*توان گفت که شیوه فرابنفش روش مفیدی برای تولید ازن نیست. وقتی به مقادیر کم*تری ازن به*صورت جریان مداوم نیاز باشد پرتو UV بهترین گزینه خواهد بود. نوعی ژنراتور ازن از لامپ ماوراء بنفش بعنوان منبع استفاده می کند. این ژنراتور ازن مقدار ازن بسیار کم را با پهنای باند باریک فرکانس نور ماوراء بنفش (UV) تولید می کند. این روش برای تصفیه هوا مناسب شده زیرا در آن پهنای باند، اشعه UV تنها با اکسیژن واکنش می دهد اما برای مقاصد پزشکی خیلی ضعیف است. همچنین لامپ UV با گذشت زمان فرسوده می شود و در نهایت می سوزد.

      روش دوم
      تولید ازن، تخلیه کرونا می باشد که در آن لوله ای با یک کاتد گرم یا سرد با آند فلزی احاطه شده است. گاهی به این روش کرونای سرد یا تخلیه ساکن گفته می شود. بهترین نوع آن دی الکتریک دوتایی گفته می شود، زیرا لایه شیشه ای دارد که هر جزء را از جریان گاز جدا می کند. این از ناخالصی ازن جلوگیری می کند، اما بعلت تماس جریان با فلز، این ژنراتور مستعد قوس الکتریکی و سوختن است. این طول عمر ژنراتورها را کوتاه می کند. با ورود آب به لوله، ژنراتور بلافاصله می سوزد. بعلاوه ژنراتور تخلیه کرونا، گرمای زیادی تولید می کند و برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد باید فن های خنک کننده بزرگ داشته باشد. همیشه می توان ژنراتور تخلیه کرونا را با فن خنک کننده بزرگ تشخیص داد. عدم پایداری همیشه ژنراتور ازن تخلیه کرونا بوده و اساسا دلیل عمده پزشکان برای ترک ازن درمانی در ایالات متحده در دهه چهل در برابر افزایش فشارهای سازمان غذا و دارو و انجمن پزشکی آمریکا بود. تولید کنندگان این ژنراتورها با ارائه ضمانت نامه فقط سه ساله نشان داده اند که محدودیت های خود را می دانند.

      روش سوم :
      خوشبختانه روش سومی برای تولید ازن نوع پزشکی وجود دارد. این روش پلاسمای سرد گفته می شود. در این روش از میله های شیشه ای پر شده با گازهای نجیب یا بی اثر استفاده می شود که با ولتاژ بالا تحریک می شوند. این ولتاژ با جهش بین میله ها میدان پلاسمای الکترواستاتیک تولید می نماید که اکسیژن را به ازن تبدیل می کند. از آنجا که هیچ جریان قابل توجه، هیچ قوس الکتریکی یا فرسودگی وجود ندارد، بنابراین ژنراتور برای زمان بسیار طولانی کار خواهد کرد که تنها کیفیت ترانسفورماتور آن را محدود می کند. ژنراتور پلاسما سرد اصلی توسط نیکولا تسلا در دهه ۱۹۲۰ اختراع شد و این ژنراتورها هنوز تا ۸۰ سال بعد کار می کنند. بسیاری از شرکتها مدعی داشتن ژنراتورهای پلاسمای سرد هستند، اما بررسی ها همیشه نشان می دهد از آند فلزی که ژنراتور تخلیه کرونا را وابسته به جریان و مستعد خرابی می نماید، استفاده می کنند.

      لوله شیشه ای پلاسما فایر در سال ۱۹۹۳، من و همکارم یک ژنراتور ازن تسلا متعلق به دهه ۱۹۲۰ را دیدیم که در هوا کار می کرد. با این ایده اولیه بعنوان راهنما توانستیم طرح تسلا را با استفاده از اکسیژن خالص بعنوان منبع کامل کرده و بالاترین کیفیت ژنراتور ازن پزشکی موجود را تولید کنیم. از آن زمان، بیش از ۳۰۰۰ لوله تمام شیشه ای پلاسما فایر به فروش رسیده است و هیچ یک تا به حال ناکارآمد نبوده است. مزیت این سیستم عمر طولانی ذاتی و خلوص کامل جریان خروجی O2/O3 است. هیچ نوع عنصر فلزی وجود ندارد و بنابراین هیچگونه احتمال ناخالصی یا اتصال کوتاه در لوله ها وجود ندارد. لوله ها میتواند بی وقفه و بدون فن خنک کننده کار کند، حتی با کار ۲۴ ساعت در روز همانطور که ما در ساخت ژل روغن زیتون ازنه (هدیه طبیعت) عمل می کنیم. بسیاری از رقبا ادعا می کنند که همه ژنراتورهای شیشه ای را دارند، اما ما تنها تولید کننده ژنراتورهای ازن پزشکی با لوله های شیشه ای پلاسمای سرد حقیقی هستیم. این تکنولوژی ورود اتفاقی آب بداخل لوله را بدون سوختن تحمل می کند. اگر این اتفاق رخ دهد، بسادگی اکسیژن در لوله جریان می یابد تا زمانی که لوله خشک شود. تکنولوژی پلاسمای سرد ویژگیهای ذاتی خود را دارد، یکی از این ویژگیها غلظت حداکثری (حدود ۷۰ میکروگرم بر سانتی متر مربع ug/cc) است. جالب توجه است که قویترین پاسخ سیستم ایمنی (تولید اینترلوکین ۲ و گاما اینترفرون) در غلظتهای ازن ۳۰ تا ۵۵ ug/cc رخ می دهد (استفاده از ازن در پزشکی – ریلینگ و وایباخن).

      میل طبیعی تسلا در مورد پلاسمای سرد بعنوان بهترین روش تولید ازن برای استفاده پزشکی اکنون در عصر مدرن تایید شده است. ویژگی دیگر پلاسمای سرد زمان تجمع کندتر و حساسیت آن به سرعت جریان است. ما از این حساسیت با استفاده از تنظیم کننده دقیق کلیک-توقف استفاده می کنیم تا تنظیم سرعت جریان به ۱ تا ۳۲ لیتر بر دقیقه (l/m ۱/۳۲) و رسیدن به بالاترین غلظت (مطمئن) را برای کاربران خانگی ممکن سازیم. این ویژگی کاملا با دمیدن سازگار است. با ورود و شروع به کار ژنراتور غلظت کم تولید می شود. با گذشت زمان غلظت به آرامی افزایش می یابد که سازگاری و جذب بالاترین مقدار ازن برای بدن ممکن می سازد. در عرض سه دقیقه، میدان پلاسما کاملا برقرار می شود و ژنراتور با حداکثر غلظت ازن تولید می کند و بدن قادر به جذب ازن با سرعت ورودی خواهد بود. با این روش، دمیدن مقعدی ۱۵ تا ۲۰ دقیقه و دمیدن واژینال ۱۵ تا ۴۵ دقیقه بطول می انجامد. دمیدن در گوش بمدت ۵ تا ۱۵ دقیقه کافی است. قابلیت اطمینان و پاکیزگی مسئله همیشگی تولید کنندگان ژنراتور ازن بوده است.
      ساخت ژنراتور ازن آسان و ارزان است، با این حال تولید ژنراتوری که ازن پاک تولید کرده و مادام العمر کار کند نه آسان است و نه ارزان. باور داریم که با محصولات خود به این هدف دست یافته ایم. بنابراین با اطمینان برای ژنراتور منحصر بفرد پلاسمای سرد الکترواستاتیک خود گارانتی مادام العمر ارائه می دهیم.

      گردآوری و تنظیم : دکتر سائول پرسمن ترجمه : محمد قدرتی بازنگری : وحید میرزاآقایی ( محقق و پژوهشگر ازن ) سایت تحقیقات و اطلاعات ازن
      بخش از مطالب در سایت «دبیرخانه برنامه ملی آینده نگاری علم و فناوری ریاست جمهوری» نیز به آدرس زیر درج شده است :


      دلیل: ادغام دو پست برای جلوگیری از اسپم


      دستگاه های اوزون تراپی و چگونگی تولید اوزون




      هوا شامل حدود 21 درصد اکسیژن دو اتمی (O2) است به زبانی دیگر مولکول اکسیژن دارای دو اتم اکسیژن است. و اوزون (O3) از 3 اتم اکسیژن ساخته شده و دارای یک بار الکتریکی است.
      هنگام خرید تجهیزات و دستگاه های اوزون تراپی (ازن تراپی) و استفاده از آنها بهتر است درک اولیه ای از عملکرد این دستگاه های ژنراتور اوزون داشته باشید.
      برای تولید اوزون (ازن) به دو عنصر نیاز داریم: انرژی و اکسیژن
      هنگام تولید اوزون برای اهداف درمانی، در حال حاضر شایع ترین روش برای تامین انرژی این فرآیند، استفاده از برق است.

      وقتی اکسیژن دو اتمی (O2 ، دو اتم اکسیژن بهم بسته شده، این همان نوع اکسیژنی است که در هوا قرار دارد و ما آن را تنفس می کنیم) در یک میدان الکتریکی قرار می گیرد مقداری از آن به اوزون تبدیل می شود (O3، سه اتم اکسیژن).



      در طبیعت اوزون هنگام رعد و برق ایجاد می شود. اشعه ماورای بنفش خورشید نیز می تواند انرژی لازم برای تولید اوزون از مولکول های اکسیژن را فراهم کند. اشعه ماوراء بنفش خوردشید نیز قادر است انرژی لازم برای تولید اوزون از ملکول های اکسیژن را فراهم کند. هر دو این ها در استراتوسفر (لایه اوزون) آنقدر به زمین نزدیکند که گاهی با مه اشتباه گرفته می شوند.

      ژنراتورهای اوزون (دستگاه های اوزون درمانی) چگونه کار می کنند؟
      دستگاه های اوزون شامل قسمتی هستند که از طریق آن اکسیژن جریان پیدا کرده و در معرض میدان الکتریکی قرار می گیرد که امروزه دو نوع دی الکتریک تک و دی الکتریک دوتایی موجود می باشد.

      دی الکتریک چیست؟
      دی الکتریک ماده عایقی است که جریان الکتریسیته را عبور نمی دهد. در ژنراتورهای ازن اکثر دی الکتریک های مورد استفاده شیشه و سرامیک هستند. اگر شیشه یا سرامیک بین دو الکترود قرار گیرد(دو قطعه فلز که رسانای خوبی هستند)، مانع عبور جریان الکتریسیته می شود. در عوض یک میدان الکتریکی ایجاد می شود. این میدان الکتریکی قادر است مولکول های گاز را یونیزه کند که باعث تخلیه کرونا یا پلاسما می شود


      عکس : لامپ پلاسما: گاز درون میدان الکتریکی یونیزه می شود. اثر مشابهی در داخل ژنراتور ازن ایجاد می شود

      داخل یک ژنراتور اوزون دی الکتریک تک _همانطور که از نام آن مشخص است_ تنها یک دی الکتریک یعنی یک لایه از مواد عایق وجود دارد. بنابراین اکسیژن بین یکی از الکترودها (فلز، معمولا فولاد ضد زنگ) و مواد دی الکتریک (شیشه یا سرامیک) جریان پیدا می کند.


      عکس : ژنراتور اوزون تخلیه کرونا دی الکتریک تک

      اکسیژن از طریق محفظه توخالی جریان دارد و در تماس با الکترود فولاد ضد زنگ در خارج و شیشه یا سرامیک (قسمت دی الکتریک) در داخل است. برق به هر دو الکترود (داخلی و بیرونی) داده می شود که این یک میدان الکتریکی ایجاد می کند. هنگامی که اکسیژن در میدان انرژی با تراکم بالا جریان می یابد، برخی مولکول های اکسیژن شکسته می شوند و به مولکول های اوزون تبدیل می شوند.

      نمونه هایی از ژنراتورهای اوزون تک دی الکتریکی:


      The SimplyO3’s Stratus 2.0


      Promolife’s O3Elite Single Stage.


      Promolife’s O3Elite Dual Stage.

      در داخل ژنراتور اوزون دی الکتریک دو تایی، دو عدد دی الکتریک وجود دارد، به این معنی که دو لایه مواد عایق در آن استفاده می شود که همیشه این مواد شیشه ای هستند. شیشه تنها ماده ای است که به اندازه کافی برای قالب بندی مناسب است تا در ژنراتورهای دی الکتریک دو تایی استفاده شود. بنابراین اکسیژن در بین دو لایه از جنس شیشه جریان می یابد.


      ژنراتور اوزون تخلیه کرونای دی الکتریک دو تایی
      نمونه هایی از ژنراتورهای اوزون دی الکتریک دو تایی:



      The Ozonette by SimplyO3. One of the few which use ceramic and glass as the dielectric materials.


      Longevity Resources EXT50


      Longevity Resources EXT120.

      ژنراتور اوزون پلاسمای سرد


      نوع خاصی از ژنراتورهای اوزون دی الکتریک دو تایی ژنراتور پلاسمای سرد است. به جای الکترودهای فلزی، لوله های نئون برای تولید میدان الکتریکی استفاده می شود. دو لوله نئون داخل یک لوله شیشه ای بزرگتر قرار می گیرند.
      گازهای نجیب داخل لوله شیشه ای وقتی که ولتاژ بالا به یک الکترود فلزی در انتهای لوله اعمال می شود، یونیزه می شود. دو لوله شیشه نئون که کنار هم قرار گرفته اند می توانند میدان الکتریکی ایجاد کنند که سپس مولکول های اکسیژن در حال عبور را شارژ می کنند.
      لوله شیشه ای بزرگتر بیرونی به عنوان یک دی الکتریک کار نمی کند و برای جلوگیری از آلودگی محفظه است



      ژنراتور اوزون دی الکتریک دوتایی پلاسمای سرد

      در حال حاضر تنها شرکت سازنده دستگاه های تولید اوزون پلاسمای سرد، پلاسمافایر است با مدل های آلفا و بتا که هر دو دستگاه پلاسما سرد و دی الکتریک دو تایی هستند

      نمونه ژنراتور اوزون پلاسمای سرد


      Plasmafire Alpha V cold plasma ozone generator


      Plasmafire Beta V cold plasma ozone generator


      کاربردهای اوزون در پزشکی و درمان
      درمان زخم ها(زخم های دیابتی، زخم بستر و…)
      جوانسازی پوست و زیبایی
      درمان آرتروز مفاصل و دیسک ستون فقرات
      برای درمان بیماریهای عفونی

      سئوالات بنده :
      طول لامپ*های نئون از یک حد خاصی نمی*تواند بیشتر باشد و برای روشن شدن گاز درون آنها متن*های بزرگ را تیکه تیکه می*کنند که میزان اندازه حداکثر طول قطعات نیز به قدرت ترانس بستگی دارد، پس ظاهراً یکی از عوامل مهم در کارکرد دستگاه فاصلهٔ دو الکترود فلزی از یکدیگر است، اما بزرگی سطح مقطع این لوله*ها یا به عبارتی حجم هر لوله با توجه به ولتاژ ثابت مثلاً ۱۵ کیلوولت دقیقاً چه تأثیری در کارکرد و تولید گاز اوزون دارد؟ ایا با یک دیمر می*توان میزان تولید گاز اوزون را تحت کنترل درآورد؟
      حداقل و حداکثر فاصلهٔ دو لوله شیشه*ای نئون که کنار هم قرار گرفته اند از یکدیگر چقدر باید باشد؟
      کوچکی و بزرگی این دو لوله چه از حیث قطر آنها و چه از لحاظ طول آنها، چه تأثیری در عملکرد اوزون سازی دستگاه دارد ؟
      اگر این دو لوله بجای اینکه دارای سطح مقطع گرد باشند دارای سطح مقطعی مربع یا مستطیلی باشند بهتر کار نخواهند کرد؟
      اگر یک یا هر دوی این لوله*ها به شیشهٔ بزرگتر بیرونی که به عنوان یک دی الکتریک کار نمی کند و برای جلوگیری از آلودگی محفظه است، اتصال پیدا کنند مشکلی به وجود نخواهد آمد.
      اگر در ابتدای ورودی ترانس دستگاه های ولتاژ نئون فرکانس برق را از ۵۰ هرتز برق معمولی بیشتر کنیم، چه تأثیری بر پلاسمای تولید شده خواهد داشت؟
      اگر بجای برق AC در تولید مدار های ولتاژ از برق DC استفاده کنیم مزایا و معایب آن و بهترین ولتاژ مورد استفاده چیست؟

      با تشکر از جواب اساتید
      جدیدترین ویرایش توسط Forouzan_ali; ۰۲:۱۶ ۱۳۹۷/۰۸/۲۵.

      دیدگاه


        #63
        پاسخ : آموزش ساخت دستگاه اوزون ساز ( اوزونر )



        پلاسما اوزن باعث بهبود گردش خون می شود
        Plasma Ozone Promote Local Circulation
        این کار را با افزایش دادن خاصیت جاری بودن خون به عنوان یک مایع انجام میدهد. رقیق تر بودن خون باعث افزایش امکان رسیدن آن به مویرگ*های انتهایی می شود جایی* که سلول*ها میزان بیشتری از اکسیژن را دریافت می*نمایند. بسیاری از بیماران با وضعیت*های التهابی مزمن ،گردش خون بافتی مختل دارند.

        از توانایی ازون در تحریک گردش خون برای درمان اختلالات گردش خون و ارتقاء بازسازی اعضای مختلف بدن استفاده می گردد . ازون با درمان اختلالات گردش خون محیطی بویژه در سالمندان باعث بهبود عملکرد ذهنی و جسمی آنان می گردد، همچنین در افراد مبتلا به دیابت موجب بهبود گردش خون محیطی شده و علایم نوروپاتی در اندام ها را کاهش داده و در درمان عواقبی همچون زخم های دیابتی بنحو بسیار موثری کمک می نماید.

        پلاسما اوزن قابلیت سیستم آنتی اکسیدان بدن را افزایش می دهد
        Plasma Ozone Promote Local Anti-Oxidative system
        ازون با وجود اینکه خود یک اکسیدان قوی است ولی اثر آن بر سیستم آنتی اکسیدانی حتی بیشتراز ویتامین C میباشد. بسیاری از بیماران با مشکلات مزمن کمبود قابلیت سیستم آنتی اکسیدانی دارند..

        پلاسما اوزن یک محرک میتوکندری است
        Plasma Ozone Promote Mitochondrial Metabolism
        علت اصلی* و زمینه ساز اکثر بیماریهای دژنراتیو از دیابت تا مشکلات قلبی کاهش تولید انرژی میتکوندریال است. میتوکندری درواقع موتور اصلی تمام سلول ها برای ادامه حیات است و درصورت عملکرد صحیح میتوکندری ها سلول نیز در سلامت کامل خواهد بود. پلاسما اوزن درمانی طبی مشخصاً دارای توانایی بسیار بالا در از بین بردن باکتری ها ، قارچ ها و ویروس ها می باشد.از این رو برای ضد عفونی کردن زخم ها و به همین ترتیب برای درمان بیماریهای ناشی از عوامل عفونی مانند پای دیابتی یا زخم بستر بکار برده می شود.

        عفونت های قارچی پوست Fungal Infection, Skin, Nail, Vagina
        قارچ ها در قالب یک ارتباط شبه همزیستی بر روی پوست انسان حضور دارند . قارچ های عفونت زا ، آسپرژیلوس و هیستو پلاسما اغلب بدون آنکه موجب مشکلات کلینیکی گردند در پوست سالم یافت می شوند . با این وجود تحت شرایطی مشخص ، تعادل طبیعی پوست مختل شده و همین امر موجب می شود قارچ های مصنوعی تکثیر شوند . Tineacapitis به واسطه فوران جوش های چرکی پوست و بصورت پوسته پوسته نمود پیدا می کند .Tineacruris یک التهاب پوستی قارچی همراه با خارش در ناحیه کشاله ران می باشد ، که کاربرد اوزن بصورت متوالی و موضعی حاکی از موفقیت در ریشه کن نمودن بسیاری از بیماریهای قارچی سخت و مزمن در پوست می باشد .
        سوختگی*ها Burns
        سوختگی های ناشی از حرارت به درجات یک ، دو و سه تقسیم بندی شده و درجه بندی آن نسبت به عمق آسیب دیدگی به بافت بستکی دارد . سوختگی های درجه یک سطحی بوده و شامل قرمزی ، تورم و درد می شوند . سوختگی های درجه دو روی پوست و بخشی از پوست زیرین آسیب می بیند که منجر به تاول و زخم می گردد. بهبود در این نوع سوختگی طی یک تا سه هفته حاصل شده و نهایتاً ممکن است اثر کچکی از سوختگی را از خود به جا گذارد . در سوختگی درجه سه بافت ماهیچه ایی و استخوان نیز درگیر می شوند و عفونت های ثانویه نیز در اکثر موارد به دنبال سوختگی رخ می دهند . در این مورد جراحت بافت ها چشمگیر تر بوده و در مواردی که به عفونت می انجامد کارآمد ترین راه درمان پیشنهاد اوزن درمانی موضعی می باشد ، بطوریکه دامنه ارگانیسم ها ی پاتوژنتیک در سوختگی ها بطور گسترده ای وسیع بوده و به همین دلیل اوزن درمانی بسیار ایده آل می باشد .

        ویروس های عمومی و تبعات پوستیVirus infection of Skin
        پلاسما اوزن نسبت به شمار حیرت انگیزی از خانواده ویروس ها خاصیت ویروس کشی بالاPotent Virucidal و فعالانه ایی را دارد. مستند ترین تاثیر پلاسما اوزن خاصیت خنثی کننده آن نسبت به ویروس های دارای پوشش چربی می باشد. این ها شامل گروه های ویروسیگوناگونی می شوند که برخی از آنان عبارتند از :

        1. هپاتیت B و C (Hepadnaviridae )
        2. ویروس ایدز یک و دو (the Retroviridae)


        • تبخال یک و دو ، ویروس اپستاین بار ،


        1. یاخته کلان ویروس ( theHerpesviridae)
        2. ویروس Marbury
        3. ویروس Ebola ( Filoviridae)


        • آنفولانزای A و B (Orthomyxoviridae) the Paramyxoviridae
        • (Measles, Mumps, Parainfluenza, Respiratory syncytial virus))


        1. التهاب مغز اسبی شرقی و غربی Rubella ( theCoranoviridae, the Togaviridae) and the Rhabdoviridae (Rabies)


        گرچه این ویروس ها به خاطر وابستگی به روکش چربی بیرونی خود نسبت به غیر فعال سازی اوزن اسیب پذیر هستند ، ویروس های فاقد این پوشش نیز در تعامل با اوزن با پروتئین ها ، آمینو اسید ها ، کربو هیدراتها و گلیکوپروتئین ها مورد هدف قرار می گیرند .
        ویروس های تک یاخته تبخال بطور بسیار زیادی در انسان ها گسترده اند و به دو گونه متفاوت به نام های تک تافته تبخال یک و دو شناخته شده اند . در نوع اول از طریق پوست ترک خورده و بزاق منتقل می شوند و در نوع دوم به واسطه روابط جنسی این امر تکثیر می شود .
        در زخم های تبخالی مایع انباشته شده میان پوست و روی پوست ایجاد تاول نموده و موجب شکاف در پوست می گردد و این روند باعث آزاد سازی ویروس های بیشتری در ناحیه شده و در نهایت به سادگی توسط ارگانیسم ها ی ثانویه دچار عفونت می گردند.
        زخم های تبخال بطور گسترده ایی با توجه به تجویز اوزن درمانی موضعی مورد بررسی قرار گرفته اند . بطوریکه اوزن اولاً بطور مستقیم به غیر فعال سازی ویروس های تبخال که دارای پوشش چربی تاثیرات سودمندی بر نورون های جانبی که موجب شد این ویروس ها می شوند داشته باشد .هستند می پردازد ثانیاً به عنوان یک عامل ویروس کش قوی در خصوص عفونت های ثانویه عمل می نماید . ثالثاً با افزایش فوق العاده جریان خون باعث تقویت و بهبود بافت ها می گردد. آنچه مسلم است اوزن می تواند

        پلاسما ازون درمانی
        اخیراً پژوهشگران به خواص درمانی ازون پی برده*اند. ازون*تراپی یک روش درمانی جدید است که در آن از گاز ازونی که توسط دستگاه مخصوصی از اکسیژن به دست می*آید، استفاده می*شود. غلظت ازون پزشکی توسط پزشک تعیین می*گردد که معمولاً بین ۲۰ تا ۵۰ میکروگرم در میلی*لیتر است. این نوع از ازون دارای خواص مختلفی است که از جمله آن*ها می*توان به خاصیت ضد التهاب بودن، ضد درد بودن و اثرات رژنراتیو (ترمیمی) آن اشاره کرد.

        موارد کاربرد ازون*تراپی در طب ورزشی
        ازون پزشکی می*تواند در درمان درد، التهاب و تخریب تاندون، مفصل یا دیسک*های بین*مهره*ای کمری یا گردنی موثر واقع شود. تئوری درمان با ازون این است که رادیکال*های آزاد درون ازون (اکسیژن سوم ازون) با مواد داخل دیسک واکنش می*دهد و موجب کاهش التهاب، درد و کوچک شدن فتق دیسک می*شود.
        همچنین در آرتروز مفاصل زانو و شانه و سایر مفاصل که به علت تخریب غضروف مفصلی و وارد شدن آن در فضای مفصلی منجر به ایجاد التهاب، تورم و درد می*شود، می*توان از ازون*تراپی استفاده کرد.
        در حالت معمول، جهت درمان آرتروز مفاصل از کاهش فشار و وزن روی مفصل، داروهای ضد التهابی استروئیدی و غیر استروئیدی، پلاسما اوزن درمانی کورتون و هیالاز در مفصل استفاده می*شود. همچنین در مواردی که تخریب مفصل شانه یا زانو شدید است و سن و شرایط طبی بیمار مناسب است، جراحی تعویض مفصل زانو و یا شانه پیشنهاد می*گردد.
        در مواردی که درمان دارویی موثر نیست و بیمار کاندید جراحی نیست می*توان از پلاسما اوزن درمانی ده سی*سی (۱۰ cc) گاز ازون بهره جست که با اثرات ضد التهابی، ضد دردی و ترمیمی آن باعث کاهش التهاب و درد و ترمیم مفصل می*شود.

        نتایج
        به گزارش متخصصان در سال*های اخیر بیش از ۱۴ هزار نفر از بیماران مبتلا به فتق دیسک کمر در اروپا با پلاسما اوزن درمانی ازون بهبود یافته*اند. در این روش درمانی، تحت بیهوشی موضعی، ازون به درون دیسک بیمار پلاسما اوزن درمانی می*شود. اغلب افرادی که تحت این درمان قرار گرفته*اند، بعد از ۴۸ ساعت تسکین درد را تجربه کرده*اند.

        ژنراتور اوزن و تولید انواع اوزن
        ژنراتور اوزن (اوزن ژنراتور) و تولید انواع اوزن
        عموماً هر روش و راهکاری در جهت حل مشکلات نسبت به بهینه سازی و رسیدن به نتایج مهم و ایده آل از دو مرحله ویژگی و ارائه دستور العمل باید عبور کرد.در خصوص استفاده از روش اکسیژن فعال ( ژنراتور اوزن ) در ابتدا باید در هر حوزه و صنفی با ویزگی های کاربردی اکسیژن فعال (ژنراتور اوزن) در آن خصوص آشنا شده و از اثر گذاری آن به باور برسند.
        سپس مرحله دوم که می تواند بسیار مهمترباشد.ارائه دستور العمل اجراء دقیق و کارشناسانه است.به همین منظور شناخت و آگاهی بیشتر در خصوص نوع استفاده از کاربردهای اکسیژن فعال تولید شده نسبت به دستگاههای آن بسیار مهم و در اجرای دستور العمل از اهمیت ویژه ایی برخوردار می باشد.

        اکسیژن فعال ( ژنراتور اوزن) را می توان به چهار دسته تولید جهت استفاده به شرح زیر دسته بندی نمود:
        ۱- تولید اکسیژن فعال (ژنراتور اوزن پلاسما):
        هرگاه بخواهیم محدوده خاص و کوچکتری را با اثر ضدعفونی بیشتر استفاده نمائیم. ژنراتور اوزن با تولید تمرکزی اهمیت ویژه ای پیدا می کند.در این شیوه مدار و خاوزن ژنراتور اوزن به گونه ایی طراحی می شود که میزان اتم اکسیژن در مقیاس خروجی ثابت از غلظت بیشتری برخوردار شود.بطوریکه بوی اتم تولید شده از ژنراتور اوزن تند و غلیظ می شود.امروزه در صنایع برای حذف آلودگی ها در حالتهای متفاوت از ژنراتور اوزن تمرکزی استفاده می کنند.عموماً در صنعت استفاده از ژنراتور اوزن تمرکزی با تولید اتم اکسیژن (اوزن) حجیم بوده و برخلاف درمان نیازی به ثبات غلظت و کالیبره بودن دستگاه ندارد.لذا ژنراتور اوزن تمرکزی قابلیت استفاده در درمان را نداشته و استفاده از آن بسیار خطرناک می باشد.نکته دیگر اینکه تژنراتور اوزن تمرکزی قابلیت پوشش را نداشته و کاربری آن جهت محیط و مکان بسیار پایین می باشد.

        ۲- تولید اکسیژن فعال ( ژنراتور اوزن پوششی) :
        هرگاه بخواهیم محیط و مکان های وسیع تری را پالایش و ضدعفونی نمائیم ژنراتور اوزن پوششی اهمیت ویژه ایی پیدامی کند.در این روش مدار خاوزن ژنراتور اوزن به گونه ایی طراحی می شود که حجم خروجی بالایی از اتم اکسیژن را با غلظت پایین تولید نماید.بطوریکه دارای بووی مطبوع پس از زمان رعد و برق را در محیط ایجاد میکند.چراکه تخلیه انرژی رعد و برق باعث تولید اتم اکسیژن پوششی با غلظت ۰۵/۰ ppm شده و بوی تند و تازه هوا، همان اتم اکسیژن می باشد.تولید اتم اکسیژن با این ماهیت به راحتی توسعه یافته و کار پوشش دهی در محیط را به طور فوق العاده ایی انجام می دهد.جالب اینکه در این روش نیازی به کانال کشی، تهویه هوا و فیلتر نمی باشد.

        ۳- تولید اکسیژن فعال (ژنراتور اوزن غلظتی) :
        امروزه در جامعه پزشکی و درمان بیماری ها از ژنراتور اوزن با تولید اتم اکسیژن به شکل دقیق و کالیبره استفاده می شود ، تا بتواند نسبت به درمان بیماریهای متفاوت از غلظت های متفاوت و دقیق استفاده نمایند.از آنجائیکه خاوزن ژنراتور اوزن باید ۱۵۰۰۰ جرقه در ثانیه را تحمل نماید.کنترل و ثبات غلظت در تولید اتم اکسیژن بسیار مهم بوده و اهمیت تکنولوژی پیچیده آلیاژ این خاوزن ها از طرف دیگر حائز اهمیت می باشد و عموماً قیمت ژنراتور اوزن درمانی چندین برابر صنعتی آن می باشد.البته در صنایع تولید و تکثیر حیوانات جهت کنترل، درمان و جلوگیری از مرگ و میر می توان از دستگاه های صنعتی که دارای خاوزن هایی با ماهیت مدیکال می باشند استفاده نمود.

        ۴- تولید اکسیژن فعال (ژنراتور اوزن محلولی) :
        هرگاه بخواهیم درون آب و مایعات را پالایش ، ضدعفونی ، افزایش اکسیژن و … نمائیم ژنراتور اوزن محلولی اهمیت ویژه ایی پیدا می کند.در این روش مدار وخاوزن ژنراتور اوزن به گونه ایی طراحی می شود که اتم اکسیژن را در بدنه مایعات تولید می نماید.عموماً کارشناس آب و مایعات از ژنراتور اوزن تمرکزی و پلاسما اوزن درمانی آن به آب و مایعات به شکل گاز استفاده می نمایند.اما با توجه به اینکه حل شدن اتم اکسیژن در آب به روش پلاسما اوزن درمانی گاز بسیار کند انجام می پذرید، بخش عمده ای از آن هدر می رود. بطوریکه در این تکنولوژی ورودی مدار و خاوزن دستگاه های محلولی برخلاف روش های دیگر هوا و اکسیژن نمی باشد و به صورت مایع انجام می پذیرد.لذا در صنایعی همچون پرورش ماهی از اهمیت ویژه ایی برخوردار شده و می توان علاوه بر استفاده های دیگر،اکسیژن محلول در آب را در کمتر از ۵ دقیقه به اشباع رساند.


        روش درمانی پلاسما اوزون

        روش درمانیTreatment Methodology
        این روش با ترکیبی از پلاسما اوزن درمانی ومحصولات اوزن دار و غنی از اکسیژن پر انرژی برای بازسازی بافت ها درپوست ونواحی که باکاهش اکسیژن مواجه اند و روند پیری را طی می کنند انجام می گیرد پلاسما اوزن درمانی باعث تسریع در روند بهبودی سلول های اسیب دیده می شود این درمان برای بازسازی بافت ها ی آسیب دیده، که اغلب به دلیل کمبود مزمن اکسیژن اتفاق میافتد , استفاده میشود.

        اوزون درمانی

        دلیل اینکه تعدادی ازبافت های آسیب دیده سریعترازبافت ها دیگر بهبود میابند وجود جریان خون بیشتردراین نواحی است بنابراین مهیا کردن موارد بهبودی وموادمغذی در سطح پوست میتواند باعث افزایش جریان خون و بهبودی عملکرد بافت های آسیب دیده شود .
        اگر چه این مواد مغذی که از گیاه آلورا و روغن های ارگانیک تهیه شده اند باعث افزایش هیدراته کردن پوست و افزایش جریان خون و افزایش اکسیژن رسانی بافتی شوند ، و موارد بهبودی در نواحی آسیب دیده شود. سپس این روند باعث افزایش روند بهبودی در بافت ها میشود در نهایت افزایش استیدلاکتیک در بافت های آسیب دیده باعث ایجاد درد میشود زمانیکه همه این موارد وجود داشته باشند سیستم ایمنی بدن نمی تواند به بازسازی و ترمیم بافت ها کمک کند. این روند می تواند با استفاده از پلاسما اوزن درمانی به صورت دائمی بهبود یابد .

        مکانیزم اثر پلاسما اوزن درمانی : PO3T Mechanism



        پلاسما اوزن درمانی با کمک سه مکانیسم درمانی باعث درمان میشود
        ۱- درابتدا اکسیژن فعال به بهبود بافت های آسیب دیده کمک میکند) Local Hyper oxygenation )
        ۲- دومین تاثیر پلاسما اوزن درمانی این است که اوزن یک ماده بی ثبات است وبه سرعت به اکسیژن تبدیل میشود درحین روند تبدیل، هر مولکول اکسیژن میتواند با انرژی ازاد شده در بافت ها مواد مختلفی را اکسید ) Local positron energy Release (
        تحقیقات نشان میدهد که اکسیداسیون باعث تحریک ترشح فاکتورهای رشد از سلول های ماکروفاژو ماست سل ها مانند۱ , IL- TNF-1 میشود ، لذا پلاسما اوزن درمانی به دلیل ساختاری که دارد میتواند روند فرایند های اکسیداسیون را تنظیم کند و بلافاصله اکسیژن مورد نیاز بافت ها را فراهم کند و باعث تحریک رشد بافت ها و بازسازی و توانبخشی آنها شود.
        ۳- سومین راهی که پلاسما اوزن درمانی باعث درمان می شود بهبودی بدن با استفاده ازهومیوپاتی Homeopathy (همسان درمانی)است که در وتقع با ایجاد یک التهاب ضعیف و خاص می تواند اثرات ضدالتهابی داشته باشد دراین روند ویتامین ها و موادمعدنی برای کاهش التهاب و افزایش جریان خون در بافت های آسیب دیده قبل از پلاسما اوزن درمانی به وسیله پزشک از ترکیبات مختلف ژل یا کرم یا روغن اوزنه استفاده میشود
        این کار باعث رساندن مواد مغذی سلولی و مواد رشد سلولی به بافت ها می شود و بافت ها را بازسازی میکند این درمان در مدت زمان۲ ماه و طی ۶ تا ۸ مرحله پلاسما اوزن درمانی ، انجام میشود و به صورت دائمی باعث اصلاح بافت ها ی اسیب دیده و کاهش علایمی که در مراحل اولیه درمان آشکار است، میشود.
        ۴- نکات مهم
        شما باید آرامش خودرا حفظ کنید ممکن است نقاط تحت درمان باپلاسما اوزن درمانی کمی دردناک شود اما پزشکان برای کاهش این درد از مسکن های بی حس کننده قبل و بعد از پلاسما اوزن درمانی استفاده می کنند از داروهایی مانند ناپروکسین، آسپیرین وایبوپروفن حداقل دو روز قبل از انجام پلاسما اوزن درمانی استفاده نکنید ممکن است قبل از پلاسما اوزن درمانی برای شما داروهایی مانند تایلنول، ترامادول، ویکودن، نارکو ویا داورهای دیگر تجویز شود و مصرف مکمل های روغن ماهی را دو روز قبل ازپلاسما اوزن درمانی قطع کنید. در صورتیکه به مسکن های قوی تر از تایلنول نیاز داشته باشید پزشک برای شما تجویز خواهد کرد .
        روش انجام
        این روش دردناک نیست یا با درد کمی همراه است وبیماران بلافاصله بعد از این روش با بهبودی مواجه میشوند به دلیل اینکه در بافت آسیب دیده گاز پلاسما اوزن درمانی میشود ممکن است تا یک ساعت یا حداکثر تا چند روز با تورم روی ناحیه پلاسما اوزن درمانی مواجه شوید این درمان شامل دو قسمت است در ابتدا مواد طبیعی برای مهیا کردن مواد لازم سلولها پلاسما اوزن درمانی میشود این پلاسما اوزن درمانی حاوی مواد دکس تروس ، سالین ، ویتامین B و ترکیباتی از مواد هومیوپاتی لازم است بخش دوم این درمان پلاسما اوزن درمانی گاز اوزن در نواحی آسیب دیده برای مهیا کردن اکسیژن لازم و ایجاد انرژی در بافت ها انجام میشود این روند باعث بازسازی بافت ها میشود. توصیه میکنیم که پلاسما اوزن درمانی را برای مدت زمان ۲ هفته و ۳ مرتبه برای هر ناحیه آسیب دیده انجام دهید اما دربعضی موارد بیشتر از این مقدار نیاز است سرعت پاسخگویی بدن شما به این درمان به سن،سلامتی،مدت ابتلا به بیماری واقداماتی که برای درمان انجام داده اید بستگی دارد اکثر افراد با ۳مرتبه انجام این جراحی به بهبودی دست یافته اند.
        جلسات درمانی
        برای اکثرافراد یک مرحله درمان کافی است کاهش علائم بیماری بوسیله این روش رضایت بخش است و بیمار به درمان مجدد نیازی ندارد بیماران برای تحریک بیشتر بافت برای بازسای و ترمیم مراحل دیگر پلاسما اوزن درمانی را انجام میدهند هیچ محدودیتی برای پلاسما اوزن درمانی این ماده وجود ندارد یک بیمار می تواند یک مرحله پلاسما اوزن درمانی انجام دهید و بیمار دیگر ۴ مرحله درمان باید انجام دهد باید بعد از پلاسما اوزن درمانی به بهبودی بیمارتوجه شود. درصورتیکه به ۳یا ۴مرحله درمان نیازدارید وبهبودی حاصل نشده است مواد دیگری باید قبل از انجام پلاسما اوزن درمانی مورد توجه قرارگیرد.


        پلاسما اوزون ترابی

        یعد از پلاسما اوزن درمانی
        توصیه می شود بیماران ازیک رژیم غذایی مناسب حاوی پروتئین و استراحت کافی استفاده کنند که به ریکاوری واحیا بعدازپلاسما اوزن درمانی کمک میکند بسیاری ازبیماران به اشتباه بعدا زپلاسما اوزن درمانی به سرعت به انجام تمرینات فیزیکی شدید میپرداوزند که این کار اشتباهی است وروند بهبودی وساخت کلوژن را به تاخیرمی اندازد بهتر است دو روز استراحت داشته باشند و درصورت نیاز میتوانند ۲تا ۳هفته بعدا زپلاسما اوزن درمانی بادقت کافی فعالیت های شدید و طولانی مانند ( اسکی، بسکتبال ، حاکی روی چمن و سطوح پیشرفته یوگا ) و حرکات پرشی را انجام دهند .
        بسیاری از بیماران برای کاهش التهابات تا دو روز پس از پلاسما اوزن درمانی از پدهای گرم و سپس کمپرس یخ و بالانگهداشتن برای اندام های تحتانی ( مانند پا ) استفاده میکنند همچنین برای کاهش درد و التهابات از مواد و داروهای طبیعی به غیر از ایبوپروفن، آلیو، مورتین، آسپیرین و یا داروهای ضد التهاب بدون استروئید دیگر مانند سلبرکس استفاده می کنند متخصصین برای کاهش دردهای شدید شل کننده عضلات یا داروی نارکوتیک را توصیه میکنند بیماران ممکن است از مواد طبیعی مانند پماد کاپسایسین و… استفاده کنند اما باید از مصرف روغن ماهی و مکمل های این ماده تقریبا دو هفته بعد از انجام پلاسما اوزن درمانی خودداری کنند پزشکان توصیه می کنند برای تسریع در روند بهبودی بیماران میتوانند از مکمل های غذایی خاصی در رژیم غذایی خود استفاده کنند.


        ازون درمانی

        عوارض
        عوارضی از پلاسما اوزن درمانی پلاسما اوزن درمانی گزارش نشده است ممکن است قدری سوزش در ناحیه پلاسما اوزن درمانی وجود داشته باشدویا بیمار به پلاسما اوزن درمانی پلاسما اوزن درمانی پاسخ ندهد.
        اوزن ماده ای ناپایدار است و در بدن نیمه عمری در حدود ۸ دقیقه دارد ولی باید دانست که تبدیل دو ملکول اوزن سه اتمی O3 به سه ملکول اکسیژن دو اتمی O2 انرژی معادل ۲*۶۸٫۴ Kcal آزاد می کند این انرژی نوعی انرژی پوزیترونی است می تواند اثرات بیولوژیکی زیادی ایجاد کند این توانایی منحصر به فرد پلاسما اوزن درمانی از اثر پلاسما اوزن درمانی بر غشا گلبول*های سفید منشأ می*گیرد که باعث ترشح سیتوکینها (گاما اینترفرن، اینترلوکین) از آنان می شود.
        هنگامیکه مقادیر بسیار ناچیز پلاسما اوزن درمانی به بدن وارد می گردد سیستم ایمنی بدن تحریک می گردد بدین معنی که پلاسما اوزن درمانی سیستم ایمنی بدن را باز فعال می کند.در پاسخ به این فعال سازی ، سیستم ایمنی مولکول های خاصی بنام سیتوکین را که نقش پیام رسان دارند تولید می کند. این پیام رسان ها به نوعی سایر سلول های سیستم ایمنی را آگاه ساخته و آبشاری از تغییرات مثبت را در سراسر سیستم ایمنی براه انداخته که منجر به مقاومت در برابر بیماریها و بهبود می شود . این بدین معنی است که استفاده از پلاسما اوزن درمانی طبی برای فعال سازی سیستم ایمنی افرادی که دچار کاهش یا اختلال عملکرد سیستم ایمنی بدن هستند بسیار مفید است.
        پلاسما اوزن باعث افزایش جذب اکسیژن توسط سلولها به وسیله تحریک آنزیم دیفسفوگلیسراتDPG می شود
        . دیفسفوگلیسرات مسول آزاد شدن اکسیژن از همگلوبین و جذب آن توسط سلول*ها می*باشد. در نبود یا کمبود میزان کافی* دیفسفوگلیسرات سلول*های ما دچار محرومیت از اکسیژن میشوند، مشکل شایعی که در افراد دیابتی و کسانی که بیماریهای مزمن دارند وجود دارد.



        اثرات پلاسما اوزون درمانی ( قسمت سوم )

        برای درمان عفونت های پای دیابتیDiabetic Foot Ulcer




        برای درمان عفونت های پوستی صورت (آکنه) Acne Treatment



        برای درمان لکه های پوستی Senile Depigmentation



        برای درمان بواسیر و شقاق مقعدی Hemorrhoid and Anal Fissure



        برای درمان بیماری صدف یا پسوریاسیس Psoriasis



        برای درمان جای جوش Acne Scare



        برای درمان زخم محل جراحیSurgical Scare



        برای درمان انواع التهابات لثهGingivitis


        برای درمان انواع آبسه های دندانی Periodontitis


        برای درمان ایمپلنت های با ریسک بالا High Risk Implantation


        برای درمان آسیب دیدگی ها ورزشی SPORT Soft tissue Injery



        اثرات پلاسما اوزون درمانی ( قسمت دوم )







        بهترین روش درمان آکنه و لک و مک Acne and pimples treatment



        برای درمان خستگی و چروکیده گی پوست
        Anti-Aging and Anti- Wrecking
        • [*=center]برای درمان عفونت های ویروسی زوستر ZONA Herpes Zoster Virus
          [*=center]



        برای درمان عفونت های قارچی و ویروسی دستگاه تناسلی ViraVluvovaginitis



        برای درمان عفونت های قارچی پوست و مهبل Fungal Infection, Skin, Nail, Vagina



        قارچ ها در قالب یک ارتباط شبه همزیستی بر روی پوست انسان حضور دارند . قارچ های عفونت زا ، آسپرژیلوس و هیستو پلاسما اغلب بدون آنکه موجب مشکلات کلینیکی گردند در پوست سالم یافت می شوند . با این وجود تحت شرایطی مشخص ، تعادل طبیعی پوست مختل شده و همین امر موجب می شود قارچ های مصنوعی تکثیر شوند . Tineacapitis به واسطه فوران جوش های چرکی پوست و بصورت پوسته پوسته نمود پیدا می کند .Tineacruris یک التهاب پوستی قارچی همراه با خارش در ناحیه کشاله ران می باشد ، که کاربرد اوزن بصورت متوالی و موضعی حاکی از موفقیت در ریشه کن نمودن بسیاری از بیماریهای قارچی سخت و مزمن در پوست می باشد .



        برای درمان عفونت های باکتریایی زخمهای عفونی مزمن
        Wound Aseptic Therapy Bedsore




        اثرات پلاسما اوزون درمانی ( قسمت اول )

        اثرات پلاسما اوزن درمانی: Plasma Ozone therapy effects
        مطالعات اخیر عوارض مهمی را از پلاسما اوزن درمانی گزارش نکرده اند پلاسما اوزن درمانی یک روش راحت و غیر تهاجمی است و تاثیرآن در قسمتهای مختلف بدن در حال بررسی است .



        پس از پلاسما اوزن درمانی شما می توانید انتظار بلافاصله افزایش شادابی پوست را داشته باشید همچنین با استفاده از این درمان بافت های شما بازسازی میشوند این درمان می تواند روی پیری و کم آبی پوست تاثیر بیشتری داشته باشد این درمان باعث بهبودی آسیب دیدگی های مزمن پوستی ، بازسازی سلول های پیر و صدمه دیده ایی که اغلب به دلیل جریان خون ناقص دچار اختلال اکسیژن رسانی شدهاند یا ، بهبودی جراحات ناشی از آسیب دیدگی های ورزشی و بهبودی کلی از درد مفاصل ، ماهیچه ها و عصب ها شود.
        پلاسما اوزن درمانی می تواند در زیرپوست و داخل تاندون ها و ماهیچه ها با تولید اوزن به روش پلاسما باعث کاهش شدید التهاب موضعی Local inflammation شود پاسخگویی افراد به این درمان متفاوت است اما درشرایط خاص افراد به ۳ تا ۵جلسه برای درمان نیازدارند اکثر افراد بعد از انجام این روش با کاهش التهاب بافت های نرم صدمه دیده و بهبود علایم مواجه میشوند. در ادامه مواردی که اوزن تراپی برای آنها بررسی گردیده و موفقیت آن گزارش شده است می*پردازیم .
        :
        عملکرد فوق العاده اوزن در رفع ریزش مو Plasma Ozone a new treatment for Hair loss and Fragility
        امروزه زیبایی ، حفاظت و نگهداری از موی سر یکی از دغدغه های عموم مردم می باشد . به طوری که در بیشتر مواقع افراد در جهت نگهداری و حفاظت از آن هزینه های زیادی را پرداخت می کنند و متاسفانه در پاره ایی مواقع نه تنها تاثیری ندارند بلکه به دلیل مواد شیمیایی مشکلات و عوارض دیگری را به همراه دارد .



        اما خبر خوش اینکه یکی از کاربرد های بی نظیر اکسیژن فعال ( اوزن ) استفاده آن در جهت نگهداری ، حفاظت و زیبایی مو می باشد . بطوریکه این راهکار کاملاً ارگانیک و طبیعی بوده و هیچ گونه پیامد و عوارضی ندارد .
        طق بررسی های به عمل آمده اکسیژن فعال ( اوزن ) تاثیرات بی نظیری در افزایش و ماندگاری مو داشته و می تواند به طرز فوق العاده ایی باعث رفع کامل در ریزش مو گردد



        بسیار جالب است بدانید اکسیژن فعال ( اوزن ) با ایجاد یک لایه محافظ به نام peptones بر روی مو باعث تقویت پوشش کوتیکول مو و بهبود سلامت کلی مو می شود . به ترتیبی که اکسیژن فعال ( اوزن ) با ایجاد ارتباط میان ساختار درونی هر رشته مو و رنگ شیمیایی و طبیعی آن باعث جلای مو و خوش رنگ شدن عالی آن می شود . به نحویکه امروزه آن را به عنوان عامل مهم در رنگ آمیزی مناسب مو معرفی نموده و می شناسند . با توجه به تعاریف بالا می توان اثرات اکسیژن فعال ( اوزن ) را به ترتیب زیر بیان نمود :

        1. جلوگیری بی نظیر از ریزش مو
        2. پر پشت شدن آن به دلیل افزایش ضخامت هر تار مو
        3. افزایش فوق العاده در دوام و ماندگاری مو
        4. خوش رنگ شدن و افزایش جلای طبیعی
        5. رفع کامل شوره ، حساسیت و خارش


        پلاسما اوزون درمانی PO3T
        www.HBOTmedicine.ir

        وقتی دستگاه ایمنی بیش از حد فعال است باعث ایجاد التهاب منطقه ای Local یا سیستمیک systemic (مثلا در تمام بیماریهای خود ایمنی) می گردد و اثبات شده است که استفاده از روش غیر تهاجمی پلاسما اوزنPlasma Ozone therapy باعث متعادل شدن سیستم ایمنی شده و برعکس وقتی* دستگاه ایمنی کمتر از حد معمول فعال است مثلا در سرطان های پوست یا ایدز یا عفونت*های مزمنChronic پوست Dermatitis ، پلاسما اوزن درمانی سیستم ایمنی را فعال می نماید استفاده از پلاسما یک روش کاملا موثر و غیرتهاجمی برای اکثر بیماری های پوستی است .

        در روش غیر تهاجمی پلاسما اوزن درمانی PO3T که در آن به وسیله تکنولوژی پیشرفته روز می توان با استفاده از اکسیژن هوا و اکسیژن درون بافتی In vivo با استفاده از شکل چهارم ماده که همان شکل پلاسمایی ( سوپ اجزائ اتمی ) ماده است و استفاده از پلاسمای آرگون-امونیاک اکسیژن درون بافتی را به اوزن فعال تبدیل کرد .

        پلاسما اوزن درمانی چیست و چه نقشی در درمان دارد ؟
        پلاسما اوزن درمانی ترکیب اکسیژن با یک اتم اضافی است این اتم اضافه قدرت اکسیژن را افزایش می دهد O3 در واقع یک اکسیژن قدرتمندی بنام پلاسما اوزن درمانی در اختیار تمام سلول های زایای پوست قرار می گیرد زیرا پلاسما اوزن درمانی فرم پر انرژی مولکولی از اکسیژن است این حالت از اکسیژن ناپایدار بوده و بوی خاصی دارد.. اتم اضافی در این ساختار آنرا به قوی ترین اکسید کننده و ضد عفونی کننده تبدیل کرده است. در پلاسما اوزن درمانی با متصل شدن اوزن به پروتئین های ضروری که برای تنفس سلولی حیاتی هستند به عنوان یک عامل جوان کننده عمل می نماید.
        پلاسما اوزن درمانی یا پلاسما اوزن درمانی تراپی درون زاد روشی است که بدون تزریق اوزن و به وسیله پلاسما اوزن , درمان انجام می شود و با عث افزایش جریان خون درپوست میگردد در نتیجه عاملی مهم درمهیا کردن مواد لازم برای ترمیم بافت های پوستی آسیب دیده به وسیله مواد شیمیایی می باشد و با تحریک سلولی باعث رها سازی واسط های بین سلول های فعال سیستم ایمنی مثل اینترلوکین ها و اینترفرون های واسط التهاب و ترمیم می شودو اثر اکسیژن فعال در هر مولکول اوزن O3 در واقع باعث رها سازی انرژی پوزیترونی معادل ۶۴٫۸ Kcal می گردد که به صورت اشعه کاما ازاد شده که این انرژی باعث درمان می شود..
        پلاسما اوزن درمانی مانند هر روش درمانی دیگری باید براساس معاینه بیمار انجام شود . پلاسما اوزن تراپی روش درمانی تقریبا جدید است و در ایران نیز برای بیماران استفاده می شود.

        منبع :

        اطلاعا مفیدی در باره درمان با پلاسمای سرد و نوع عملکرد دستگاه مخصوص به آن نیز در لینک زیر موجود است و البته فایل آن نیز دانلود شده است.



        دستگاه جت پلاسمای سرد اتمسفری
        جت پلاسمای سرد یک ژنراتور پلاسمای سرد است که اخیرا به طور گسترده ای در شاخه های مختلف علم به خصوص صنایع پزشکی و بیولوژیک مورد توجه قرار گرفته است. هر ساله کاربردهای مختلفی مبتنی بر پلاسمای سرد در پزشکی گسترش داده می*شود.
        جت پلاسمای سرد از یک منبع تغذیه ولتاژ و یک پروب دستی و یک کپسول گاز هلیوم یا آرگون تشکیل شده است که در ابتدا گاز در داخل پروب به جریان می*افتد سپس گاز عبوری به کمک منبع تغذیه ولتاژ بالا داخل پروب به پلاسمای سرد تبدیل می*شود. در این ژنراتور جریان به گونه ای تنظیم میشود که قابل استفاده برای تیمار بافت زنده می*باشد.

        اطلاعات نمونه*ای از ویژگیهای یک دستگاه جت پلاسمای سرد

        ویژگی
        مشخصات
        نکات
        ابعاد
        cm (ارتفاع)50*(عرض)30*(طول)60
        وزن
        40kg~
        ولتاژ ورودی
        220V AC ،50Hz ، تکفاز
        مقاومت زمین کمتر از 0.5Ω
        ولتاژ خروجی
        6-10kV
        فرکانس کاری
        20kHz
        توان
        600-1000W
        برای مواد
        فلزی و غیر فلزی
        گاز مورد استفاده
        هوا
        مدل نازل
        Model: RG
        ابعاد نازل
        (ارتفاع)30*(عرض)6/6*(طول)13
        وزن نازل
        4kg~
        پهنای موثر پردازش
        8-35mm

        بنظر میرسد با ساخت یک دستگاه جت پلاسمای سرد با یک تیز می*توان چند نشان زد! هم یک دستگاه اوزونایز هم خواهیم داشت هم می*توانیم از آن برای مقاصد صنعتی و پزشکی نیز استفاده کنیم.

        اگر کسی اطلاعاتی دارد ارائه کند.



        جدیدترین ویرایش توسط Forouzan_ali; ۰۳:۳۱ ۱۳۹۷/۰۸/۲۵.

        دیدگاه


          #64
          پاسخ : آموزش ساخت دستگاه اوزون ساز ( اوزونر )

          نوشته اصلی توسط amiraghamohamadi نمایش پست ها
          اوووه نخیر این بحث الکی شما تموم نمیشه :angry:
          نوشته اصلی توسط amiraghamohamadi نمایش پست ها
          تشکر ، فقط روغغن دی الکتریک مناسبی فک نکنم باشه
          سلام میشه یه مقاله بهم معرفی کنید که روش ساختش رو درست و دقیق و علمی توضیح داده باشه ، من یک پروژه دارم به عنوان ساخت اوزون ژنراتور جهت استفاده در دندانپزشکی

          دلیل: ادغام دو پست برای جلوگیری از اسپم

          کسی هست که بتونه کمکم کنه

          دیدگاه


            #65
            پاسخ : آموزش ساخت دستگاه اوزون ساز ( اوزونر )

            نوشته اصلی توسط amir2012new نمایش پست ها
            عَه. چقدر بحث پوچ شده. :NO:

            آقا شما اوزون ساز رو میخوای دیگه؟ هدف هم آموزش هست.

            این دیاگرام کلی هست:



            از تخله کرونا استفاده شده برای تولید اوزون. پس باید یه دی الکتریک داشته باشیم که تو شکل بنفش هست.

            شما برو یه منبع های ولتاژ AC بیاب. بعد اون رو به دو تا صفحه نزدیک به هم وصل کن. و روی یکیشون دی الکتریک بمال مثلا روغن.

            بعد از یه سمت به فن روشن کن تا باد رو هل بده بین دو تا صفحه و از اون ور در بیاره بیرون.

            حالا شما یه اوزون ژنراتور دارین.
            سلام میشه منبع رو از کوئل ماشین استفاده کنیم ؟ چون لحظه ای ولتاژ میده ازن خروجیم قابل کنترلتره

            دیدگاه


              #66
              پاسخ : آموزش ساخت دستگاه اوزون ساز ( اوزونر )

              نوشته اصلی توسط kimiya40 نمایش پست ها
              در جواب دوستمون که فرمودند که به گوگل مراجعه کن ( pencil ) باید بگم که اینجا تقریبا تنها انجمنیه که همه چیز بطور دقیق موشکافی میشه و بحث علمی از حالت تئوریکش در میاد و کسانی که تجربه نا کافی دارن از تجربه و علم سایر دوستانشون استفاده میبرن
              از آن گذشته مردم که توی همه رشته ها استادی و تخصص ندارن
              اینجا قراره تمام علوم گرد بیاد آیا این لحن شما در راهنمایی فردی صحیح هستش که با تحقیر بگید این که چیزی نیست
              خواننده موضوع اگه چیزی بلده که به درد انجمن بخوره بدلیل بی اهمیت دادن موضوع توسط شما از انجمن سرد میشه و شاید یک کلمه از اطلاعات ایشون راه بزرگی رو میتونست باز کنه
              و اگه چیزی بلد نیست بدلیل تحقیر از ادامه پرسش و حل مشکلش منصرف میشه
              از اون گذشته این شما بودید که تعرض کردید و عوض جواب علمی و منطقی بحث رو جای دیگه کشوندید حتی میتونستید لطفی بکنید و از نظر علمی اگه قرار بود سرچی در گوگل بشه که به بحث کمک کنه آدرس سایت مرتبط رو بذارید
              خلاصه این کار من هم که به شما جواب میدم اشتباهه و وقت انجمن با بحثهای خاله زنکی گرفته میشه و اعتبار علمیش میاد پایین ولی این مشکل رو خیلی ها دارن و باید تذکری داده میشد

              دوستان اگه اجازه بدید مطالبی رو راجع به اوزون به اطلاعتون برسونم البته یادآوری کنم
              اول اینکه گاز اوزون از جنس همون اکسیژن معمولیه
              در اکسیژن معمولی دو تا اتم اکسیژن چسبیده به هم هست ولی در گاز اوزون سه تا اکسیژن بهم چسبیده که با توجه به نوع پیوند خاص خودش بسیار نا پایداره و بلافاصله اتم اکسیژن اضافی کنده شده و با اتمهای بعدی تولید اکسیژن میکنن
              پس اگه ماهیت اوزون همون اکسیژنه پس سمیتش کجاست ؟ جریان از این قراره که وقتی اکسیژن بحالت اتمی در میاد که ما بهش نوزاد اتمی میگیم بقدری وحشی میشه که به هیچ چیزی رحم نمیکنه و دوست داره با همه چیز ترکیب بشه حتی اگه چیزی رو گیر نیاره که بخوردش با مولکول خودش دستو پنجه نرم میکنه و این است اصول کلی تولید و همچنین خاصیت ضد عفونی کنندگی و سفید کنندگی و بو بری و سمیت اوزون و... !
              تولید از این نظر که وقتی گاز اکسیژن هوا به نوعی شکسته بشه ( حالا بوسیله لامپ یو وی یا تخلیه الکتریکی ) و به نوزاد اتمی بدل بشه و چیزی دم دستش نباشه که باهاش ترکیب بشه به مولکول خودش حمله میکنه و مولکول دو اتمی اکسیژن میشه سه اتمی یعنی اوزون
              O2 = 2O
              نوزاد اتمی تخلیه الکتریکی مولکول اکسیژن


              2O + O2 = O3
              مولکول اوزون مولکول اکسیژن اتم اکسیژن


              O3 = O2 + O
              نوزاد اتمی (ضد عفونی کننده) مولکول اکسیژن مولکول اوزون
              و سفید کنندگی و ضد عفونی کنندگی از این جهته که مولکول اوزون بقدری ناپایداره که دوباره به اکسیژن نوزاد و مولکول اکسیژن تبدیل میشه و همین نوزاده که در مقابل مواد میکربی یا مولکولهای بودار ویا هر ماده ای که زورش برسه مولکولش رو از هم میپاشونه و اکسیدش میکنه یعنی بنوعی میسوزونه حتی اگه الیاف آهن رو کمی گرم بکنیم و وارد اوزون بکنیم با شدت بسیار بسیار زیاد میسوزه و نور و گرمای شدیدی تولید میکنه
              بنابر این میتونیم بگیم که هیچ نوع سمیتی در اکسیژن معمولی وجود نداره و سمیت گاز اوزون بدلیل خاصیت شدید اکسید کننده گی یا همون سوزاننده گیش هستش این هم حدود اگر درست در ذهنم بمونه 3/. پی پی ام هستش که دستگاههای معمول و کوچولو بزور به این مقدار تولید میرسن که در یکی از کاتالوگهای تولیدی که برا خونه بود و بروش پلاسمای سرد کار میکرد (که بازدهش هم بسیار بالاتره ) میزان تولید رو 250 میلی گرم بر ساعت نوشته بود که میزان سمیت این دستگاه باید با در نظر گرفتن حجم هوای داخل اتاق محاسبه بشه در کل این دستگاههای کوچولو میزان تولید بسیار کمی دارن
              با یک محاسبه کوچولو میتونیم به این مطلب برسیم که برای یک اتاق معمولی که هیچ راه گریزی نداشته باشه و هوا نتونه از درز پنجره و درها وارد بشه و محیط رو رقیق کنه اگه دستگاه مذکور 1 ساعت کار کنه تازه به آستانه سمیت که تحریک کوچک گلو هست میرسه پس
              این تولید اونقدرها هم که گفته میشه وحشتناک نیست اگه فواید اوزون برامون روشن بشه و بدونیم فقط با همین آب آشامیدنی کلر دار چه امراض و سرطانهایی رو وارد بدنمون میکنیم یا همین هوای تهران خودمون چقدر سم داره با کله داخل اوزون میپریم
              دقت : میزان سمیت هر ماده تاثیر گذار باید با پارامترهای زیادی از نظر میزان تماس بر حسب میلی گرم – زمان تماس – وزن فرد و... در نظر گرفته بشه
              پس در مورد مکانیسم تولید اوزون باید بگم که ما باید دنبال روشی برای شکستن مولکول اکسیژن هوا یا اکسیژن خالص در سرما با راندمان مقبول باشیم بقیه کارها خود بخود حل میشن
              در مورد روشهای تولید هم باید بگه روش لامپ یو وی روشیه دارای بازده بسیار کم هزینه دستگاهی و نگهداری بالا و عمر تجهیزات کم
              بهترین روش روش پلاسمای سرده
              و روش جرقه زنی متناوب هم راندمانش نسبت به پلاسما کمتره و الکترودهاش زود از بین میره که در کل برای اوزون محدود بکار میره
              از نظر خوراک کار دستگاهها هم در دو نوع هوا و اکسیژن خالص کار میکنن که راندمان O2 دو برابر تولید با هوا هست ولی هزینه کپسول O2 و شارژش کرونتره
              اندازه گیریش هم بر خلاف فرموده دوستمون بسیار آسونه و کالیبراسیون دقیق دستگاه رو میتونم براتون آموزش بدم
              فقط در ابتدا اصولش رو بگم که مبتنی بر اصول اکسیداسیون احیا هست که با هدایت اوزون تولیدی به داخل محلول استاندارد یدید پتاسیم و اندازه گیری میزان ید آزاد شده اندازه گیری کاملا دقیقی از ظرفیت تولید دستگاه در واحد زمان بدستمون میاد که روش آسونتر از این هم که پرتابله و هر کس در خونه میتونه انجام بده رو طراحی کردم بشرطی که با ساخت دستگاه همکاری بشه
              همچنین دستگاههای دیجیتال هم موجوده که قادرند لحظه به لحظه میزان اوزون به همراه نمودار مربوط تغییرات نسبت به زمان رو بسنجند
              سنسورهای اوزون سنج هم به قیمت بسیار کم موجوده و براحتی با میکروکنترلر میشه خوندشون
              آدرس یکی از سایتهایی که بصورت تصادفی سرچ و پیدا کردم همراه قیمتش:(با اجازه مدیریت کارم تبلیغاتی نیست بلکه جهت آشنایی دوستانه )





              اضافه شده در تاریخ :
              دوستای عزیز اگه اطلاعاتی دارن خواهشا مضایقه نکنن اهمیت ساخت و مصرف اوزون در حال حاضر برای عموم پوشیده هست ولی عزیزانی که اطلاعات دارن خواهشا همکاری بکنن
              این مطلب رو قبول دارم که عموم در پی پروسه های اعجاب برانگیز مثل پیزو الکتریک (بخارساز پیزو الکتریک) ویا چیزایی هستند که هم تعجب بیننده رو جلب کنه و هم برا خودشون آدرنالین ساز باشه ولی اینو نمیتونیم کتمان بکنیم که تعدادی از پروسه ها ولو ناشناخته اند ولی به همان اندازه با اهمیتند ولو اینکه هیجان شخص رو تطمیع نکنه
              البته خدای ناکرده سعی من در پایین آوردن اهمیت پروسه های نامبرده نیست شاید بجای خودشون حیاتی ترینن و تکنولوژی ها مکمل همن پس :
              از اساتید و دوستانی که در تایپیک ساخت شوکر و مدارات های ولتاژ کار کردن خواهش میکنم همکاری بکنن
              افرادی هستن که برای خرید حتی ساده ترین نوع خانگی اوزونر چینی 400 هزار تومن به بالا مجبورن هزینه پرداخت کنن هرچند که ساختاری بسیار ارزانقیمت داره
              با سلام خدمت دوست عزیز و گرامی و صاحبنظر در زمینه ساخت دستگاه اوزونر میخواستم بپرسم از وقتی این پست رو گذاشتین که مشخصه 4 سال قبل بوده تا الان کار عملی خودتون یا دیگر صنعتگران کشورمون در این زمینه انجام شده یا خیر ممنونم

              دیدگاه


                #67
                پاسخ : آموزش ساخت دستگاه اوزون ساز ( اوزونر )

                نوشته اصلی توسط kimiya40 نمایش پست ها
                از تذکرتون بسیار ممنونم
                راستش خطا از من بود که بحث رو بصورت مشارکتی باز کردم تا اول اطلاعات کامل داده باشیم
                یکی دو تا از سایتها ایرانی وتعداد زیادی خارجی و دو تایپیک از همین انجمن روش ساخت بسیار گذرا و بسیار خطرناک بدون محدودیت کنترل میزان تولید داده شده بود ولی این همه تذکر به شخص داده نشده بود چون فقط روش ساخت بود و بحث پیش درامدانه نداشت
                خواستیم یه تایپیک تخصصی بزنیم با اطلاعات کامل از ازن و دستگاههاش و خطراتش و نحوه کاربرد و پیشگیری از مسمومیتهای ازن و روشهای اندازه گیری و کنترلش که هم تو مراکز تخصصی مثل لوازم دندانسازی وپزشکی و اتاقهای جراحی و هودهای بیو زیستی و... بشه مطمئنا استفادش کرد
                و هم در صورت نیاز اشخاص کم اطلاع و غیر متخصص برا نوع احتیاجشون از استخر و آکواریوم و آب چاه و مرغداری و ...استفاده مطمئن بشه
                ولی عزیزان بجای بحث سازنده موضوع رو تخریب کردن مثل اینکه ساخت این جور لوازم کار ما نیست و از ما بهتران اینها رو میسازن .
                خلاصه دوستان موفق شدن منو هم قانع کنن بنده تسلیم ...
                تسلیم نشو داداش ما به امید خدا میسازیمش هر کی دوست نداشت استفاده نکنه
                هیچ اجباری هم نکردیم کسی حتما بسازه
                خودمم تو حوزه الکترونیک و های ولتاژ در خدمتم

                دلیل: ادغام دو پست برای جلوگیری از اسپم

                نوشته اصلی توسط amir2012new نمایش پست ها
                عَه. چقدر بحث پوچ شده. :NO:

                آقا شما اوزون ساز رو میخوای دیگه؟ هدف هم آموزش هست.

                این دیاگرام کلی هست:



                از تخله کرونا استفاده شده برای تولید اوزون. پس باید یه دی الکتریک داشته باشیم که تو شکل بنفش هست.

                شما برو یه منبع های ولتاژ AC بیاب. بعد اون رو به دو تا صفحه نزدیک به هم وصل کن. و روی یکیشون دی الکتریک بمال مثلا روغن.

                بعد از یه سمت به فن روشن کن تا باد رو هل بده بین دو تا صفحه و از اون ور در بیاره بیرون.

                حالا شما یه اوزون ژنراتور دارین.
                احسنت دمت گرم واقعا بالاخره یکی شروع کرد

                دلیل: ادغام دو پست برای جلوگیری از اسپم

                نوشته اصلی توسط amir2012new نمایش پست ها
                روغن سیلیکون
                عالیه
                تا حدود 35KV هم در برابر ولتاژ مقاومت داره

                دیدگاه


                  #68
                  پاسخ : آموزش ساخت دستگاه اوزون ساز ( اوزونر )

                  نوشته اصلی توسط Enjfi نمایش پست ها
                  سلام میشه یه مقاله بهم معرفی کنید که روش ساختش رو درست و دقیق و علمی توضیح داده باشه ، من یک پروژه دارم به عنوان ساخت اوزون ژنراتور جهت استفاده در دندانپزشکی

                  دلیل: ادغام دو پست برای جلوگیری از اسپم

                  کسی هست که بتونه کمکم کنه
                  همه دست به دست هم میدیم و میسازیمش داداش
                  ان شاالله

                  دلیل: ادغام دو پست برای جلوگیری از اسپم

                  نوشته اصلی توسط یاشار شهبازی نمایش پست ها
                  سلام میشه منبع رو از کوئل ماشین استفاده کنیم ؟ چون لحظه ای ولتاژ میده ازن خروجیم قابل کنترلتره
                  چرا که نشه؟هر کاری شدنیه فقط همت میخاد

                  دلیل: ادغام دو پست برای جلوگیری از اسپم

                  سلام و عرض ادب خدمت جناب کیمیا و دوستان عزیز
                  حالتون خوبه؟خیلی خوشبختم از آشناییتون وافتخار میکنم که شما سال 94 که هیچکس اسم ازون هم نشنیده بود چه برسه به ساخت دستگاهش تو ایران شما این تاپیک رو زدین حالا بماند که بعضیا مشکل تراشی میکنن اینجور افراد نباید منو شمارو بتونن دلسرد کنن باید خیلی بیشتر از این چیزا مقاوم باشیم وگرنه در طوفان حوادث نابود و متلاشی میشیم
                  بنده مهرداد هستم از شیراز و میخام اگه هنوز هم جایی برای تولید این دستگاهها در کشور وجود داره بعنوان اول خومت به مردم کشور خودم و در وحله دوم امرار معاش در این کار فعالیت کنم چه شما قابل بدونین و بامن همکاری کنین و چه قابل ندونین
                  نمیخام بگم به کمکتون نیاز ندارم میخام بگم چقدر در ساخت این دستگاه مصممم

                  چند روز قبل با بزرگترین تولید کننده نشا گیاهان دارویی در کشور آشنا شدم که در چند زمینه دیگه هم فعالیت داشتن
                  ایشون بسیار انسان شریف و معتمد و دست به خیری هستن
                  فرمودن یه دستگاه اوزون ساز از کانادا برای یک شرکت فکر میکنم لبنیات سفارش دادن فکر میکنم حدود یک میلیارد دلار اگه اشتباه نکنم
                  خوب ما اگه بتونیم خودمون این تکنولوژی رو بومی سازی کنیم هم از خروج ارز جلوگیری کردیم اونم ارزی که نفت هم نمیتونیم بفروشیم و جایگزینش کنیم
                  و هم به مردممون خدمت کردیم و در ارتقا سلامتیشون مشارکت داشتیم و هم امرار معاش کردیم
                  لطفا در صورت همکاری اعللم آمادگی بفرمایید
                  و ممنونم از بابت انتشاراطلاعات مفیدتون
                  جدیدترین ویرایش توسط mehrdad549; ۱۱:۳۱ ۱۳۹۸/۱۱/۲۱.

                  دیدگاه


                    #69
                    پاسخ : آموزش ساخت دستگاه اوزون ساز ( اوزونر )

                    اخرش هم کسی نتونست درست کنه و آموزش ساختشو بده

                    دیدگاه


                      #70
                      پاسخ : آموزش ساخت دستگاه اوزون ساز ( اوزونر )

                      سلام ببخشید میشه کمی اطلاعات درمورد این دستگاه به من بدید؟

                      دلیل: ادغام دو پست برای جلوگیری از اسپم

                      سلام ببخشید من چندتا سوال برای شما پیام کردم اما صندوق پیام شما پر هست.میشه چک کنید؟

                      دیدگاه


                        #71
                        پاسخ : آموزش ساخت دستگاه اوزون ساز ( اوزونر )

                        دوستان نیاز به سنسور ازن و سنجش میزان ازن موجود در هوا داریم میخواییم برسی کنیم ساعتی چند دقیقه ازن ژنراتور روشن باشه تا غلظت ازن باعث مرگ و خسارت به بدن انسان و گیاهان نشه

                        دیدگاه


                          #72
                          پاسخ : آموزش ساخت دستگاه اوزون ساز ( اوزونر )

                          سلام دوست عزیز لطفا به من پیام بدین

                          دیدگاه


                            #73
                            پاسخ : آموزش ساخت دستگاه اوزون ساز ( اوزونر )

                            درود
                            توجه شما را به این پست که در صفحه اول این تاپیک فرستادم جلب میکنم :
                            اوزون بدلیل داشتن اکسیژن آزاد تک ظرفیتی دارای خاصیت اکسید کنندگی بسیار قوی برای سلامتی بسیار خطرناک است و معمولا بعنوان ضد عفونی کننده بسیار قوی از آن استفاده میشود و دارای بوی خاصی است ( بویی که هنگام کارکردن دستگاههای فتو کپی یا پرینتر های لیزری در اثر زدن کرونا و تولید ازن ایجاد میگردد) و لذا از دوستان درخواست میگردد قبل از تولید آن با پزشکان در این زمینه مشورت نمایند.

                            دیدگاه

                            لطفا صبر کنید...
                            X