اطلاعیه

Collapse
No announcement yet.

مشکل با آداپتور های سویچینگ دوربین مداربسته ahd

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • Show
Clear All
new posts

    مشکل با آداپتور های سویچینگ دوربین مداربسته ahd

    سلام بر اساتید و دوستان محترم
    مشکل ازین قراره که من 2 مدل آداپتور سویچینگ دارم(از هر کدوم 4 عدد) که هر کدوم رو به دوربین مداربسته وصل میکنم تصویر دارای نویز نردبانی میشه. (البته یکیشو با یه تغییراتی که توش انجام دادم نویز نداره که در پایین مینویسم)
    البته اینم بگم در الکترونیک زیاد وارد نیستم و در حد مبتدی هستم
    امسال با نوسان برق آداپتور 4 دوربین خازن 400 ولتیشون ترکید پل دیودشون سوخت و فیوزشون سوخت که اقدام به تعویض اینها کردم خازن 400 ولتی خودشون 15 میکرو بود که پیدا نکردم 10 میکرو گذاشتم ولی اخیرا باز کردم همون خازن رو 68 میکرو گذاشتم خازن های خروجی هم دو تا 16 ولت 220 میکرو بودن که با 16 ولت 1000 میکرو عوضشون کردم. همه این کارا که انجام شد احساس کردم نویز به میزان خفیفی بیشتر شد.!!!!!!


    ​تا اینکه یه مدل آداپتور دیگه داشتم که که نه فیوز داشت نه emi داشت نه خازن mkt و نه وریستور اینو که همینطوری وصل میکردم نویز به طرز وحشتناکی زیاد میشد ولی یه روز تصمیم گرفتم برای تست هم که شده این قطعات رو بهش اضافه کنم به علاوه اینکه خازن بعد پل دیودش 4.7 میکرو بود که اینم 68 میکرو انداختم و یه فریت بید هم در خروجی اضافه کردم ببینم چی میشه که در کمال تعجب نویز کاملا برطرف شد. البته این بردش خیلی با کیفیت و قابل اعتماد نیست (در عکس پایین مشخصه) بخاطر همین میخوام بدونم اون برد پاوری که جنسش بهتره و قطعات بیشتر داره چه مشکلی داره که نویز میندازه رو دوربین؟

    جدیدترین ویرایش توسط sina-sarhadi; ۱۹:۵۲ ۱۴۰۲/۰۷/۱۱.

    #2
    سلام دوست عزیز
    عوض کردن (البته فقط زیاد کردن ظرفیت با در نظر گرفتن ESR) خازن بعد از پل دیود مشکلی ایجاد نمیکنه چونکه این خازن یک خازن صافی هست ولی تغییر دادن ظرفیت خازن های خروجی مشکل ایجاد میکنه چون ترکیب خازن (خازن های) خروجی با سلف (سلف های) خروجی یک فیلتر برای حذف کردن نویز های سوییچینگ (علاوه بر صافی خروجی) تشکیل میدند، که مقدار آن ها با توجه به فرکانس و پهنای فیلتر و ... انتخاب میشه. شما اول خازن ها در (خروجی) رو با مقادیر اصلیش ولی کیفیت بهتر (مهم هست) تغییر بدید و بعد نویز رو اندازه بگیرید.

    دیدگاه


      #3
      درود
      در خروجی با خازنهای الکترولیت یک خازن 100 نانو فاراد موازی کنید .

      دیدگاه


        #4
        نوشته اصلی توسط daryooosh نمایش پست ها
        سلام دوست عزیز
        عوض کردن (البته فقط زیاد کردن ظرفیت با در نظر گرفتن ESR) خازن بعد از پل دیود مشکلی ایجاد نمیکنه چونکه این خازن یک خازن صافی هست ولی تغییر دادن ظرفیت خازن های خروجی مشکل ایجاد میکنه چون ترکیب خازن (خازن های) خروجی با سلف (سلف های) خروجی یک فیلتر برای حذف کردن نویز های سوییچینگ (علاوه بر صافی خروجی) تشکیل میدند، که مقدار آن ها با توجه به فرکانس و پهنای فیلتر و ... انتخاب میشه. شما اول خازن ها در (خروجی) رو با مقادیر اصلیش ولی کیفیت بهتر (مهم هست) تغییر بدید و بعد نویز رو اندازه بگیرید.
        سلام ممنونم از پاسخگویی. باید بخرم این خازن هارو چون ندارم و تست میکنم.
        ولی یه سوالی برام پیش اومد تو همین مدار اول فرکانس سینوسی تمام موج نیم موج میشه توسط پل دیود بعد صاف میشه توسط اون خازن 400 ولت بعد با آیسی سویچینگ دوباره تبدیل به فرکانس مربعی میشه و وارد ترانس میشه و بعدش دوباره یعنی بعد از خروجی ترانس تمام موج سینوسی تولید میشه؟ چون من این بخشش رو متوجه نمیشم و از اونجایی که بعد از ترانس فقط یک دیود برای یکسو سازی وجود داره یه مقداری برام گیج کنندس. بخاطر همین فکر میکردم هرچه ظرفیت خازن های خروجی هم بیشتر بشن میزان ریپل باید کمتر بشه.
        و سوال بعدی این هست گفتید خازن خروجی با سلف خروجی تشکیل فیلتر فرکانس میدن ولی توی این برد خازن خروجی با فریت بید سری هست و سلف نداره و من همین فریت بید رو با یه سلف توریدی 100uH عوض کردم نتیجه فاجعه بود نویز بسیار بیشتر شد. البته در پست های دیگه دیدم دوستان گفته بودن میزانش نباید از 10uH بیشتر بشه شاید بخاطر این بوده نمیدونم
        جدیدترین ویرایش توسط sina-sarhadi; ۱۱:۳۷ ۱۴۰۲/۰۷/۱۲.

        دیدگاه


          #5
          نوشته اصلی توسط nimdar نمایش پست ها
          درود
          در خروجی با خازنهای الکترولیت یک خازن 100 نانو فاراد موازی کنید .
          درود بر شما دوست عزیز.
          منظور شما اینه با همین خازن های 1000 میکرو این خازن های 10 نانو رو اضافه کنم یا باید خازن هارو به حالت اول برگردونم و 220 بندازم بعد این خازن عدسی رو اضافه کنم؟
          دلیل اضافه کردن این خازن رو میفرمایید؟ چون مبتدی هستم بخاطر این میپرسم

          دیدگاه


            #6
            نوشته اصلی توسط sina-sarhadi نمایش پست ها
            سلام ممنونم از پاسخگویی. باید بخرم این خازن هارو چون ندارم و تست میکنم.
            ولی یه سوالی برام پیش اومد تو همین مدار اول فرکانس سینوسی تمام موج نیم موج میشه توسط پل دیود بعد صاف میشه توسط اون خازن 400 ولت بعد با آیسی سویچینگ دوباره تبدیل به فرکانس مربعی میشه و وارد ترانس میشه و بعدش دوباره یعنی بعد از خروجی ترانس تمام موج سینوسی تولید میشه؟ چون من این بخشش رو متوجه نمیشم و از اونجایی که بعد از ترانس فقط یک دیود برای یکسو سازی وجود داره یه مقداری برام گیج کنندس. بخاطر همین فکر میکردم هرچه ظرفیت خازن های خروجی هم بیشتر بشن میزان ریپل باید کمتر بشه.
            و سوال بعدی این هست گفتید خازن خروجی با سلف خروجی تشکیل فیلتر فرکانس میدن ولی توی این برد خازن خروجی با فریت بید سری هست و سلف نداره و من همین فریت بید رو با یه سلف توریدی 100uH عوض کردم نتیجه فاجعه بود نویز بسیار بیشتر شد. البته در پست های دیگه دیدم دوستان گفته بودن میزانش نباید از 10uH بیشتر بشه شاید بخاطر این بوده نمیدونم
            طراحی مدارات سویچینگ با آداپتور خیلی تفاوت داره، مدارات سویچینگی فرکانس بالاتری دارند. تغییر در مقادیر می تونه خروجی رو خراب کنه
            منظور از سلف همون ترانس کوچیک روی برده
            اگر می خواین اطلاعات بیشتری کسب کنید، مدارات باک و بوست رو گوگل کنید، کلی اطلاعات مفید هست
            اگر از نظر علمی می خواین چیزی یاد بگیرید، بحثش جدا، می تونید همینجا بپرسید و گوگل کنید
            ولی بهتره آداپتور جدید بگیرید، چون در مقابل قیمت دوربین چیزی نیست و اگر روی مدار تسلطی نداشته باشید، امکان داره دوربین ها صدمه ببیند.

            دیدگاه


              #7
              نوشته اصلی توسط فرشاد اکرمی نمایش پست ها

              طراحی مدارات سویچینگ با آداپتور خیلی تفاوت داره، مدارات سویچینگی فرکانس بالاتری دارند. تغییر در مقادیر می تونه خروجی رو خراب کنه
              منظور از سلف همون ترانس کوچیک روی برده
              اگر می خواین اطلاعات بیشتری کسب کنید، مدارات باک و بوست رو گوگل کنید، کلی اطلاعات مفید هست
              اگر از نظر علمی می خواین چیزی یاد بگیرید، بحثش جدا، می تونید همینجا بپرسید و گوگل کنید
              ولی بهتره آداپتور جدید بگیرید، چون در مقابل قیمت دوربین چیزی نیست و اگر روی مدار تسلطی نداشته باشید، امکان داره دوربین ها صدمه ببیند.
              ممنونم از شما. خب بله از گوگل هم میشه کمک گرفت ولی خب میخواستم یکی به زبان ساده تر برام توضیح بده.
              قطعا هدفم یادگیری به علاوه تعمیر بود
              بله درست میفرمایید بهتره آداپتور جدید بخرم ولی خب دیدم اون آداپتور قدیمی هاش کیفیت خوبی داشتن بخاطر همین به فکر تعمیر افتادم وگرنه اون 4 تا آداپتور بی کیفیت رو نو خریده بودم توی قاب شکیلی بود ولی بردش زیاد جالب نبود قبل اینکه بازش کنم اصلا فکر نمیکردم این آداپتور نو ها هستن که نویز میندازن تا اینکه آداپتور قبلی هارو تعمیر کردم و نصب کردم دیدم عه تصویر بدون نویز شده بود تقریبا . ولی خب از نظر مداری خیلی شبیه به هم هستن و اینو اگر در نظر بگیریم که از مدل باک و بوست باشن الان میفهمم(گوگل) که چرا تک دیود در خروجی ترانس با خازن سری شده و متوجهم که تغییرات من فقط در فرکانس خروجی تاثیر گذار بوده چون ولتاژ خروجی که تغییر نکرده یعنی اون آداپتور کیفیت بهتره با تغییر خازن و بدون تغییر خازن ولتاژ خروجیش فیکس 12 ولته و میزانی جریانی که میده با لامپ 21 وات خودرو تست کردم 1.5 آمپر میداد که برای آداپتوری که به صورت نامی 2 آمپره توان خوبی هست و با لامپ 55 وات که فکر میکنم نزدیک 4 آمپر میکشه خروجی مدار قطع و وصل میشد یا خروجی نمیداد.
              حالا اون برد کیفیت پایینه هم 1.5 آمپر میداد که تعجب بر انگیزه منتهی ایرادی که داره ولتاژ خروجیش 13 ولته که زیر بار 12 ولت میشه و مثل اون یکی با کشیدن آمپر بیشتر از 2 آمپر خروجی قطع میشد.
              جالب اینجاست آداپتور خوده دستگاه dvr هم خازن 400 ولتیش ترکیده بود بخاطر همون نوسان برق ولی همینطوری هم کار میکرد بازش که کردم دیدم الکترولیتش همه جا پخشه روی برد با تعویض همین یدونه خازن کلی نویز از روی همه ی تصاویر دوربین ها برداشته شد. کلا این آداپتور ها باید کیفیت بالایی داشته باشن وگرنه روی این دستگاه های آنالوگ نویز میندازن. جالبه بدونید آداپتور دستگاه dvr روش 1.5 آمپر خورده بود ولی هیچکدوم از آداپتور های بالا که تصویرشون هست نمیتونست دستگاه رو روشن کنه منم موقتا دوتا آداپتور سویچینگ رو با دیود شاتکی در خروجی موازی کردم تا بتونم دستگاه رو روشن کنم حالا نمیدونم کار درستی کردم یا نه.

              آداپتور دستگاه dvr : که واسه اینم یدونه خازن 68 میکرو وصل کردم البته به سختی جا شد

              دیدگاه


                #8
                نوشته اصلی توسط sina-sarhadi نمایش پست ها

                درود بر شما دوست عزیز.
                منظور شما اینه با همین خازن های 1000 میکرو این خازن های 10 نانو رو اضافه کنم یا باید خازن هارو به حالت اول برگردونم و 220 بندازم بعد این خازن عدسی رو اضافه کنم؟
                دلیل اضافه کردن این خازن رو میفرمایید؟ چون مبتدی هستم بخاطر این میپرسم
                درود
                بله منظورم موازی کردن با همین خازن 1000 است که در خروجی گذاشته اید. ریپل های منابع سویچینگ بدلیل فرکانس بالای کار آنها شامل فقط فرکانس 50 هرتز برق شهر نمیشوند( که معمولا با خازنهای 1000 یا 2200 میکرو اثر آنها را خنثی میکنند) خازنهای با ظرفیت کمتر برای حذف ریپل های فرکانسهای بالاتر است مثل آن چیزی که روی تصویر دوربین مشاهده میکنید ضمنا باید کابل انتقال ولتاژ و تصویر کاملا توسط شیلد که یا زمین شده باشد یا به منفی متصل شده باشد انتقال یابند.

                دیدگاه


                  #9
                  نوشته اصلی توسط nimdar نمایش پست ها

                  درود
                  بله منظورم موازی کردن با همین خازن 1000 است که در خروجی گذاشته اید. ریپل های منابع سویچینگ بدلیل فرکانس بالای کار آنها شامل فقط فرکانس 50 هرتز برق شهر نمیشوند( که معمولا با خازنهای 1000 یا 2200 میکرو اثر آنها را خنثی میکنند) خازنهای با ظرفیت کمتر برای حذف ریپل های فرکانسهای بالاتر است مثل آن چیزی که روی تصویر دوربین مشاهده میکنید ضمنا باید کابل انتقال ولتاژ و تصویر کاملا توسط شیلد که یا زمین شده باشد یا به منفی متصل شده باشد انتقال یابند.
                  ممنونم از پاسگویی شما. برای رفع نویز قبل از تعویض آداپتور ابتدا سی سانت کابل تصویر و برق شهر رو از هم فاصله دادم و یه اتصال زمین هم به dvr وصل کردم که این کار ها ۲۰ درصد نویز رو بهتر کرد. گرچه الان هیچ نویزی ندارم روی تصویر ولی پیشنهاد شمارو هم در صف انجام قرار میدم.

                  دیدگاه


                    #10
                    نوشته اصلی توسط daryooosh نمایش پست ها
                    سلام دوست عزیز
                    عوض کردن (البته فقط زیاد کردن ظرفیت با در نظر گرفتن ESR) خازن بعد از پل دیود مشکلی ایجاد نمیکنه چونکه این خازن یک خازن صافی هست ولی تغییر دادن ظرفیت خازن های خروجی مشکل ایجاد میکنه چون ترکیب خازن (خازن های) خروجی با سلف (سلف های) خروجی یک فیلتر برای حذف کردن نویز های سوییچینگ (علاوه بر صافی خروجی) تشکیل میدند، که مقدار آن ها با توجه به فرکانس و پهنای فیلتر و ... انتخاب میشه. شما اول خازن ها در (خروجی) رو با مقادیر اصلیش ولی کیفیت بهتر (مهم هست) تغییر بدید و بعد نویز رو اندازه بگیرید.
                    در صحبت های شما یه نکته نظر منو جلب کرد اونم اینه به جای خازن های خروجی الکترولیت معمولی اگر از خازن هایی با ESR پایین مثل خازن جامد پلیمری استفاده کنم آیا تاثیر بیشتر روی فیلتر نویز و عمر بالاتری نداره؟

                    دیدگاه


                      #11
                      نوشته اصلی توسط sina-sarhadi نمایش پست ها
                      در صحبت های شما یه نکته نظر منو جلب کرد اونم اینه به جای خازن های خروجی الکترولیت معمولی اگر از خازن هایی با ESR پایین مثل خازن جامد پلیمری استفاده کنم آیا تاثیر بیشتر روی فیلتر نویز و عمر بالاتری نداره؟
                      عمر بالاتر به خیلی از فاکتور ها بستگی داره که ازش صرف نظر میکنم ولی در مورد فیلتر نویز، ESR پایین باعث بهبود عملکرد فیلتر میشه ولی از طرف دیگه در منابع سوییچینگ ESR پایین خازن های خروجی میتونه باعث ناپایدار شدن ( نوسان کردن) خروجی بشه. ولی معمولا ESR خازن های الکترولیتی معمولی (ولی مرغوب) در رنجی هست که هم فیلتر مناسبی انجام بده و هم باعث ناپایداری نشه.
                      در مورد خازن های صافی هم ESR پایین بهتر است.

                      دیدگاه


                        #12
                        سلام
                        خب بعد از یه مدت کلنجار رفتن با این قضیه گفتم یه آپدیتی به این تاپیک بدم شاید بدرد کسی بخوره.
                        مشکلی که من جدیدا داشتم این بود با اقداماتی که قبلا نوشتم نویز کاملا رفع میشد ولی بعد از یکی دو روز یا سه روز بر میگشت و من نمیفهمدم چرا و به خیلی چیزا شک کردم.
                        خب اون سه تا آداپتور که بردشون شبیه هم بود و بعد نوسان برق قسمت گرم مدار برخی از قطعاتش سوخته بود و با تعویض خازن و پل دیود و فیوز راه افتاد ولی باز هم نویز تولید میکرد هنوز کشف نشد چرا اینطوری شده ولی احتمالا مقاومت های به ظاهر سالمش هم خرابه.من این آداپتور هارو کنار گذاشتم و روی چهار آداپتور دیگه کار کردم و عکسشون رو گذاشتم قبلا به اون برد ها emi وریستور خازن mkt و فریت بید و دیود شاتکی اضافه کردم با این حال این آداپتور ها بعد از دو سه روز نویز مینداختن روی تصویر( بر عکس اون آداپتور قبلی ها که وقتی وصلشون میکردم بلافاصله نویز مینداختن رو تصویر.)
                        بعد تصمیم گرفتم به توصیه دوستان خازن خروجی اون برد قبلی هارو به حالت فابریک برگردونم یعنی از 1000 میکرو فاراد به 220 میکرو که با این تغییر نویز بیشتر میشد. بعد از این کار به توصیه دوست دیگری خازن های 100 نانو با خازن های 1000 میکرو موازی کردم که این کار هم تاثیری در نویز نداشت. اون خازن 22 میکرو 50 ولت (نوسان ساز )رو هم برای تست عوض کردم تاثیری نداشت.


                        با این حال یه سرچی تو نت زدم دیدم یه سری مدار های پیشنهاد کردن که میتونه نویز رو کمتر کنه که در حقیقت اضافه کردن emi خازن و مقاومت و.. در ورودی مداره و همین خازن های 100 نانو خازن الکترولیت و سلفت در خروجی مداره . منم گفتم حالا emi که داره چطور emi بیشتر میتونه نویز رو کمتر کنه؟ با این حال گفتم تستش ضرری نداره.


                        البته گفتم فعلا برای ورودی مدار بسازم ببینم چی میشه اگر جواب نداد صافی خروجی مدار هم میسازم. گرچه یه سری المان هارو نداشتم ولی به جای یک emi از دو عدد استفاده کردم (که در برد بعضی از پاور های لپتاپ دیده بودم دو عدد استفاده کردند.)


                        نتیجه شد مدار بالا دو عدد فیوز در ورودی یک وریستور یک emi یک خازن 100 نانو mkt یک emi و دو عدد خازن 2.2 نانو فاراد که به صورت سری و در مدار به صورت موازی وصل شده و پایه مشترکشون رو قرار بود که به ارت ساختمون وصل کنم ولی وصل نکردم هنوز. ازونجایی که برق 220 ولت رو هم از یک پریز به سمت همه دوربینا بردم پس این مدار رو قبل از سه راهی برق دوربینا وصل کردم تا با یک مدار به سمت همه ی آداپتور ها بره و اگر نویز روی سیم ها منتقل میشه به حداقل برسه.
                        نتیجه این کار این بود بعد از یه هفته که زیر نظر دارم کوچکترین نویزی روی تصویر نیست امیدوارم دیگه هم ظاهر نشه.

                        دیدگاه


                          #13
                          نوشته اصلی توسط nimdar نمایش پست ها


                          ضمنا باید کابل انتقال ولتاژ و تصویر کاملا توسط شیلد که یا زمین شده باشد یا به منفی متصل شده باشد انتقال یابند.
                          خب با درودی دوباره گفتم آپدیتی به تاپیک بدم
                          خب من این نویز گیر عکس بالا رو که ساختم وصل کردم هیچگونه نویزی در هیچ دوربینی نبود تا همین هفته ی پیش که هوا سرد و رطوبتی شد و فقط و فقط یکی از دوربین ها که در فاصله ی 80 متری از dvr هست دچار نویز میشه(فقط هم شبها) و جالبه که این نویز گیر رو جدا میکنم کلا دیگه تصویر نمیده. حتی آداپتور دیگه هم داشتم تست کردم همینطور بود حالا آداپتور بهتری هم پیدا کردم هنوز تست نکردم ولی احتمالا همینطوره.
                          احتمالات رو برسی کردم آداپتور dvr رو از نظر ولتاژ و جریان برسی کردم اسما 1.5 آمپره ولی من 2.2 آمپرم جریان کشیدم جواب داد درصورتی که بقیه آداپتور های فعلی دوربین ها تا 1.75 آمپر بیشتر جواب نمیدن در صورتی که اسما 2 آمپر هستن حالا به زودی همه ی آداپتور هارو عوض میکنم با جنس خوب.
                          ولی نکته ای که هست اینه طول کابل تصویری که تا اونجا میره زیاده به علاوه اینکه از کنار دو عدد سیم برق و سیم تلفن رد شده در این فکر رفتم که لوله فلکسیبل فلزی بگیرم بندازم داخلش که خب قیمت هارو دیدم دنده عقب اومدم تا اینکه به چسب آلومینیوم برخوردم به نظتون میشه کل کابل رو چسب آلومینیوم زد؟
                          راه دوم اینه برقی که به دوربین میره رو از کنتور که فاصله ی کمتری داره بگیرم تا از کنار کابل دوربین فقط یه کابل برق رد شده باشه.
                          راه سوم با خرید آداپتور بهتر و باز کردنش???? و مودیفای سازی نویز رو کمترش کنم.
                          البته یکسری اساتید هم هستن میگن ممکنه هارد عمرشو کرده باشه رو دوربینا نویز میندازه یا خازن های دستگاه ESR DVR شون کم شدن باید عوض بشه.
                          نمیدونم خلاصه
                          میخوام منفی خروجی آداپتور ها و قسمت شیلد کابل انتقال تصویر رو هم به زمین متصل کنم نمیدونم کار درستی هست یا نه.
                          البته نیاز به برسی بیشتری داره bnc هم گرفتم عوض کنم حتی ممکنه کابل متصل به دوربینم ایراد داشته باشه چون تکون که میدم تصویر خیلی قطع و وصل میشه حالا نمیدونم اینام نویز میتونن درست کنن یا نه؟
                          جدیدترین ویرایش توسط sina-sarhadi; ۱۸:۰۸ ۱۴۰۲/۰۹/۲۵.

                          دیدگاه


                            #14
                            نوشته اصلی توسط sina-sarhadi نمایش پست ها
                            خب با درودی دوباره گفتم آپدیتی به تاپیک بدم
                            خب من این نویز گیر عکس بالا رو که ساختم وصل کردم هیچگونه نویزی در هیچ دوربینی نبود تا همین هفته ی پیش که هوا سرد و رطوبتی شد و فقط و فقط یکی از دوربین ها که در فاصله ی 80 متری از dvr هست دچار نویز میشه(فقط هم شبها) و جالبه که این نویز گیر رو جدا میکنم کلا دیگه تصویر نمیده. حتی آداپتور دیگه هم داشتم تست کردم همینطور بود حالا آداپتور بهتری هم پیدا کردم هنوز تست نکردم ولی احتمالا همینطوره.
                            احتمالات رو برسی کردم آداپتور dvr رو از نظر ولتاژ و جریان برسی کردم اسما 1.5 آمپره ولی من 2.2 آمپرم جریان کشیدم جواب داد درصورتی که بقیه آداپتور های فعلی دوربین ها تا 1.75 آمپر بیشتر جواب نمیدن در صورتی که اسما 2 آمپر هستن حالا به زودی همه ی آداپتور هارو عوض میکنم با جنس خوب.
                            ولی نکته ای که هست اینه طول کابل تصویری که تا اونجا میره زیاده به علاوه اینکه از کنار دو عدد سیم برق و سیم تلفن رد شده در این فکر رفتم که لوله فلکسیبل فلزی بگیرم بندازم داخلش که خب قیمت هارو دیدم دنده عقب اومدم تا اینکه به چسب آلومینیوم برخوردم به نظتون میشه کل کابل رو چسب آلومینیوم زد؟
                            راه دوم اینه برقی که به دوربین میره رو از کنتور که فاصله ی کمتری داره بگیرم تا از کنار کابل دوربین فقط یه کابل برق رد شده باشه.
                            راه سوم با خرید آداپتور بهتر و باز کردنش???? و مودیفای سازی نویز رو کمترش کنم.
                            البته یکسری اساتید هم هستن میگن ممکنه هارد عمرشو کرده باشه رو دوربینا نویز میندازه یا خازن های دستگاه ESR DVR شون کم شدن باید عوض بشه.
                            نمیدونم خلاصه
                            میخوام منفی خروجی آداپتور ها و قسمت شیلد کابل انتقال تصویر رو هم به زمین متصل کنم نمیدونم کار درستی هست یا نه.
                            البته نیاز به برسی بیشتری داره bnc هم گرفتم عوض کنم حتی ممکنه کابل متصل به دوربینم ایراد داشته باشه چون تکون که میدم تصویر خیلی قطع و وصل میشه حالا نمیدونم اینام نویز میتونن درست کنن یا نه؟
                            فکر نمیکنم سرد شدن هوا به ایجاد نویز ربطی داشته باشه ، شاید بر اثر انبساط و انقباض قطعی ایجاد شده باشه.
                            مداری ساده و عملی برای صرفه جویی در مصرف برق خانه:
                            https://www.eca.ir/forums/thread89900.html

                            دیدگاه


                              #15
                              نوشته اصلی توسط HS1386 نمایش پست ها

                              فکر نمیکنم سرد شدن هوا به ایجاد نویز ربطی داشته باشه ، شاید بر اثر انبساط و انقباض قطعی ایجاد شده باشه.
                              احتمالش هست امشب کلا تصویر همون دوربین کاملا قطع شد و چون بارون میباره امکان برسیش رو ندارم بعد کشف مشکل قطعا اینجا مینویسم چی شد.

                              دیدگاه

                              لطفا صبر کنید...
                              X