اطلاعیه

Collapse
No announcement yet.

کامپایلر C یا ++C برای TMS320F28XX

Collapse
این موضوع بسته شده است.
X
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    پاسخ : کامپایلر C یا ++C برای TMS320F28XX

    اینطور که پیداست این دوستمون شرکت داره نه
    خوب من هم منظورم همین است اگر از شما سوال شود که لامپ رو چه کسی ساخت جواب می دهید ولی اگر از شما سئوال شود که اولین شاتل رو چه کسی ساخت چه می گویید قطعا نمی توانید بگویید یک نفر خاص بلکه می گویید یک گروه به همین دلیل است که ما هیچ حرفی برای گفتن در عرصه الکترونیک حداقل در آسیا نداریم چون کار گروهی را نمی پسندیم و مدیران شرکت ها هم با این فکر که یک نفر رو بگیرن و هزار تا کار از او بخوان و به اصطاح خودشون زرنگی کنند می بینند که زمانی که پروژه ها دارن به نتیجه می رسند متخصصان اونها جای بهتری رو پیدا می کنند و اونها رو ترک می کنند (( مثل خود من )) و اون موقع علی می ماند و حوض خویش :icon_razz:
    به دیگران بیاموز تا بتو بیاموزند
    bioosun@gmail.com

    دیدگاه


      #17
      پاسخ : کامپایلر C یا ++C برای TMS320F28XX

      لینک مربوط به پروگرامر و لینک دانلود کامپایلر مربوط به TMS320F28XX در سایت www.ti.com چی هست؟

      لطفا لینک را بگذارید.

      دیدگاه


        #18
        پاسخ : کامپایلر C یا ++C برای TMS320F28XX

        یک دوستی داشتم که می گفت یک مهندس ایرانی این توانایی رو داره که بجای چهار مهندس ژاپنی کار انجام بده ولی 10 مهندس ایرانی نمی توانند جای 2 مهندس ژاپنی کار کنند میدونید چرا ؟ (( قضیه مورچه ها)) چون ما متا سفانه هیچ وقت دوست نداریم با هم کار کنیم ((team working (( و همین موضوع است که هیچ وقت نمی توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم .
        یک روز به ما اعلام کردند که یکی از بستگان رئیس شرکت ما که اتفاقا مهندس الکترونیک بود و در شرکت microchip مشغول به کار است به ایران اومده و می خواد از شرکت بازدید داشته باشه وقتی ایشون برای بازدید از شرکت ما اومدند از من پرسیدند که طراح این مدار چاپی چه کسی است گفتم من گفت برنامه نویسی این میکرو که روی این برد نسب می شود رو چه کسی انجام می ده گفتم من ، گفت برنامه ای رو که روی pc نوشته میشه رو چه کسی انجام میده گفتم من ، حرفی به من زد که محال است فراموش کنم گفت مهندسین ایرانی دریایی هستند به وسعت خزر و به عمق یک بند انگشت...........!!!!!!!!!!
        این داستان تکراری را از 100 نفر دیگه هم شنیدم و جالبه که همه هم یه جور میگن!

        من اعتقاد دارم که توان و ارزش انسانی بیش از این است که مثل یه رباط یک منظوره به ان نگاه کرد بلکه ما ایرانیها با هوشتر از یک خارجی(جاپنی) هستیم چرا فقط یک چیز بدونیم !

        ما می توانیم چندین مورد را بدانیم و هر وقت لازم بود در یک مورد تخصصی تر شد در ضمن شرایط و نیاز های کشور ما با ژاپن فرق دارد.
        در ضمن اینقدر که انگلیس و امریکا چوب لای چرخ ملت ما میگذارن اگه در مورد جاپنی ها انجام میدادند الان از کشور افریقایی اتیوپی هم عقب تر بودن !

        شایسته هم نیست این قدر خودمان را کوچکتر از دیگران دیده و تحقیر کنیم.دهه های اینده نشان خواهد داد ملت ایران چقدر شایسته است



        در مورد امریکا : الان امریکا مثل یک ماشین شیک و اخرین سیستم است که یک احمق مست پشت فرمونش نشسته و به زودی اوون را میندازه تو دره و نابود میکنه! :mrgreen:

        دیدگاه


          #19
          پاسخ : کامپایلر C یا ++C برای TMS320F28XX

          با این حرف مخالفم که ایرانی خیلی باهوش تر از یک ژاپنی یا یک ملت دیگر است (قصد جسارت به ایرانی ها رو ندارم)
          چون اگه ژاپنی ها باهوش نبودند الان اینجا نبودند . فرق ژاپنی ها با ایرانی ها اینه که ملت ژاپن یک کار رو که انجام میدن برای سر بلندی کشور شونه ولی ایرانی ها این کار رو ......
          برای همینه که اونا به اونجا رسیدن و ما تا همون جامون داریم در جا میزنیم و با این و اون سر و کله می زنیم
          من نمی خوام بحث رو سیاسی کنم ولی اگه ایران اون همه وقت و جنگی که برای راه اندازی نیروگاه اتمی کرده بود صرف ساخت چند تا پالایشگاه کرده بود الان وضعیت مون این نبود . که بخواهیم بنزین رو از کشورهای دیگه مثل همین ژاپن بخریم.
          ببین از DSP به کجا رسیدیم

          دیدگاه


            #20
            پاسخ : کامپایلر C یا ++C برای TMS320F28XX

            با سلام.
            به دلیل انحراف پست ها از موضوع اصلی، موضوع قفل گردید.
            شأن انسان در ايمان و هجرت و جهاد است و هجرت، مقدمهآ‌ي جهاد فيآ‌سبيلآ‌الله.
            هجرت، هجرت از سنگينيآ‌هاست و جاذبهآ‌هايي كه تو را به خاك ميآ‌چسباند.
            چكمهآ‌هايت را بپوش، رهآ‌توشهآ‌ات را بردار و هجرت كن.

            دیدگاه

            لطفا صبر کنید...
            X