منظور شما جریان راه اندازی هست و معمولا 5 تا 7 برابر جریان نامی موتور در نظر میگیرند
البته تکنیک هایی هم برای کاهش این جریان هست
و محاسبه آن نیاز به داشتن اطلاعات درونی مدال موتور دارد
منظور شما جریان راه اندازی هست و معمولا 5 تا 7 برابر جریان نامی موتور در نظر میگیرند
البته تکنیک هایی هم برای کاهش این جریان هست
و محاسبه آن نیاز به داشتن اطلاعات درونی مدال موتور دارد
جریان هجومی مربوط به ترانسفروماتور هاست
خیر منظور من اون نیست
بستگی به نوع موتور و سرعتش داره
کاهش جریان راه اندازی با بعضی از تجهیزات براحتی انجام می شه و نیازی به طلاعات داخلی موتور نیست
اگه مردم می دونستن زمان چقدر با ارزشه دیگه هیچ وقت کفش بند دار نمی خریدن البرت انیشتن
دیدگاه