اطلاعیه

Collapse
No announcement yet.

درمان سرطان و بیماریهای صعب العلاج از طریق امواج بیوالکتریک و بیو الکترومغناطیس

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • Show
Clear All
new posts

    درمان سرطان و بیماریهای صعب العلاج از طریق امواج بیوالکتریک و بیو الکترومغناطیس

    جام جم آنلاین: نخستین بار در جهان ، علی عالیشاهی محقق ایرانی به شیوه جدیدی از درمان سرطان و بیماریهای صعب العلاج از طریق امواج بیوالکتریک و بیو الکترومغناطیس دست یافت.


    به گزارش واحد مرکزی خبر ، در این اعلام جهانی که امروز - جمعه - با حضور شمار زیادی از بیماران درمان شده به این روش در آمفی تئاتر دانشگاه امیرکبیر برگزار شد ، تعدادی از پزشکان و استادان مهندسی پزشکی نیز حضور داشتند .

    عالیشاهی گفت : هزاران میلیون سلول بدن موجودات زنده از جمله انسان ، حاوی امواج بیوالکتریک و الکترومغناطیسی است که تعادل این امواج در بخشهای مختلف سلول نشان دهنده سلامت و جوانی سلول زنده است .

    وی معتقد است همه بیماری ها حتی بیماریهای ژنتیکی نتیجه نابسامانی و بهم خوردن تعادل بیوالکتریکی و بیو الکترومغناطیسی در سلولهای بدن است و از این طریق می شود با تنطیم و برگرداندن این جریانات به سلول ، بیماری را درمان کرد .

    عالیشاهی که موسس انستیتو علمی با نام وادی الایمن علی در وین است ، می گوید : کروموزم ها در هسته سلول ، دیواره سلول شامل پوسته داخلی و خارجی و همچنین کانالهای سلولی همگی دارای بارهای الکتریکی و الکترومغناطیسی هستند که تعادل آنها لازمه سلامتی سلول است .

    وی بر اساس نتایج تحقیقات گروه خود که در وین در مدت 8 سال گذشته انجام شده است ، افزود : نابسامانی های بیوالکتریکی کروموزوم ها عامل 20 درصد بیماریها از جمله سرطان ، این بی تعادلی در دیواره و کانالهای سلولی باعث 50 درصد بیماریها ، نابسامانی های قطب ها و عوامل تولید کننده انرژی در سلول که اصطلاحا به باتری سلول موسومند موجب 30 در صد بیماریها از جمله بیماریهای مغز و اعصاب و گرفتگی های عروق بدن است .

    عالیشاهی که خود کارشناس و محقق بیولوژی است در فرضیه خود که آن را در درمان سرطان و "ام اس" به کار گرفته معتقد است : حتی با حفظ بالانس بیوالکتریکی و مغناطیسی سلول می توان روند پیری را مهار کرد که البته این امر با وجود انرژی ها و امواج بیرونی که مختل کننده تعادل الکتریکی سلول ها هستند ، در شرایط کنونی امکان پذیر نیست .

    به گفته وی ، مراحل کار و تحقیقات او از سال 2000 میلادی در وین با راه اندازی مرکزی که با تدابیری خاص مانند ایجاد سازه در زیرزمین و کاربرد لایه های مختلف فلزات از جمله طلا برای حذف امواج الکتریکی و الکترومغناطیسی محیط پیرامون انسانها ، ساخته شده ، آغاز شده است .

    عالیشاهی مرحله نخست کار خود را پس از طراحی تئوری های اولیه کار بر روی سرطان سارکوم استخوان در پای سگ اعلام کرد و گفت : این عملیات بر سارکوم پای سگ و زیر نظر دکتر چرنی از استادان ارشد سلولی دانشگاه وین انجام گرفت .

    تومور سرطانی سگ پس از قرار گرفتن در دستگاه ابداعی و دریافت 4 ساعت از امواج بیوالکتریکی کوچک و جمع شد و پس از خارج کردن این تومور از بدن سگ ، دیگر نشانه ای از سلولهای سرطانی در آن مشهود نبود .

    وی گفت : تاکنون بر اساس آخرین دستورالعمل درمانی در این مرکز به شیوه ای با انجام 3000 میلیارد عملیات الکتریکی و الکترومغناطیسی در سلول دست یافته ایم و پس از گرفتن مجوز از دولت اتریش ، با اجرای این عملیات بر بیش از 300 بیمار به نتیجه 80 درصدی درمان کامل بیماری دست یافته ایم .

    عالیشاهی بر اساس تئوری پروفسور تالینیو از دانشگاه چنی واشنگتن که می گوید در درون سلولها در هر ثانیه هزاران نوسان صورت می گیرد معتقد است این نوسانها در هر ثانیه 27 هزار میلیارد بار است که عدد شگفت انگیزی است .

    او می گوید بزودی محققان مرکز وادی الایمن علی جدول دقیقی از نوسانات سلولی منتشر خواهند کرد .

    بنابر این گزارش در حال حاضر در این مرکز که در وین قرار دارد ، بر اساس دستورالعملی خاص که برای هر بیماری متفاوت است ، مقدار مشخصی از عملیات بیوالکتریکی و بیوالکترومغناطیسی در بدن بیماران طی یک تا ده جلسه منتقل می شود که می تواند بر اساس این تئوری ، نابسامانی های الکتریکی سلول را برطرف کند .

    عالیشاهی همچنین از ثبت اختراع منحصر به فرد مرکز خود در امریکا خبر داد و گفت : آزمایشهای انجام شده در اتریش حاکی از آن است که روش بیوالکتریک و بیوالکترومغناطیسی درمانی موجب شادابی سلولها و خودکشی سلول های سرطانی می شود و هیچگونه عارضه ای ندارد .

    #2
    پاسخ : درمان سرطان و بیماریهای صعب العلاج از طریق امواج بیوالکتریک و بیو الکترومغناطیس

    و هر روز راز جدیدی از این پدیده شگفت انگیز ،نور (امواج الکترومغناطیس)، کشف میشود....

    دیدگاه

    لطفا صبر کنید...
    X