اطلاعیه

Collapse
No announcement yet.

عینک مادون قرمز

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    پاسخ : عینک مادون قرمز

    نوشته اصلی توسط Control
    سلام
    ممنونم از جوابت، همین الان دارم این برد فلزیاب PI لینک زیر رو مونتاژ میکنم به عنوان نمونه اولیه کار...
    http://www.roboeq.ir/products/detail/%DA%A9%DB%8C%D8%AA%20%D9%81%D9%84%D8%B2%DB%8C%D8%A 7%D8%A8%20%D9%BE%D8%B1%D9%82%D8%AF%D8%B1%D8%AA%20P I/

    در مورد نوع GPR میشه بیشتر توضیح بدید؟، البته خودمم الان دارم سرچ میکنم
    سلام
    خوب برای ابتدای کار خوبه .ولی اگه با این میخوای بری سراغ دفینه وگنج فکر کنم غیر از درب نوشابه و قوطی کنصرف چیزی گیر نیاری :mrgreen:
    در مورد فلزیاب های GPR اینا تکنلوژی پیچیده ای دارن . مثلا خود سنسور GPR را باید بخری و بعد مدار براش طراحی کنی . البته کار منو تو نیست . این سیستم ها فقط برای گنج یابی طراحی نشدن . یا اصلا نشدن .این سیستم ها یه فرکانس خیلی زیادی ایجاد میکنن ودر زمین نفوذ میکنه بعد بصورت چند بعدی اطلاعات را دریافت میکنه که اصلا کاری نداره که فلز هست یعنی اصلا فلزیاب نیست که بخواد این کار رابکنه . در حقیقت این سیستم ها .حتی مکانی در زمین و در داخل زمین که بصورت حفره باشه را هم تشخیص میده مثلا اگه یه گوزه داخل زمین باشه و یا یه تونل اون را بهصورت حاله ای در داخل زمین سنس میکنه و بعد از پردازش تصویر مثلا شکلش را به صورت یه تونل یا به صورت یه کوزه میبینی . پس GPR ها صرفا برای سنس کردن فلز نیستن برای همه چی بکار میره مخصوصا برای پیدا کردن تونل . البته یکی از رفقای من با همین GPR تونست یه تونل پیدا بکنه که بعد متطل بود به یه اتاق . که داخل اون اتاق گنج بوده البته تعدادی کوزه شکسته و دیگه بقیشو نمیدونم .

    دیدگاه


      #17
      پاسخ : عینک مادون قرمز

      [img][/img]quote /]author=aawww link=topic=77832.msg475114#msg475114 date=1372078582]
      توضیحات کامل
      سلام
      خوب برای ابتدای کار خوبه .ولی اگه با این میخوای بری سراغ دفینه وگنج فکر کنم غیر از درب نوشابه و قوطی کنصرف چیزی گیر نیاری
      در مورد فلزیاب های GPR اینا تکنلوژی پیچیده ای دارن . مثلا خود سنسور GPR را باید بخری و بعد مدار براش طراحی کنی . البته کار منو تو نیست . این سیستم ها فقط برای گنج یابی طراحی نشدن . یا اصلا نشدن .این سیستم ها یه فرکانس خیلی زیادی ایجاد میکنن ودر زمین نفوذ میکنه بعد بصورت چند بعدی اطلاعات را دریافت میکنه که اصلا کاری نداره که فلز هست یعنی اصلا فلزیاب نیست که بخواد این کار رابکنه . در حقیقت این سیستم ها .حتی مکانی در زمین و در داخل زمین که بصورت حفره باشه را هم تشخیص میده مثلا اگه یه گوزه داخل زمین باشه و یا یه تونل اون را به صورت حاله ای در داخل زمین سنس میکنه و بعد از پردازش تصویر مثلا شکلش را به صورت یه تونل یا به صورت یه کوزه میبینی . البته نه عکس کوزه یا تونل ...نه .. یه چیزی مثل نقاشی که فقط دور اون با مداد بکشی البته بصورت سه بعدی انگار که یه کوزه را تو زمین بزاری و کاملا روش فشار بیاری . و بعدش اون کوزه را از زمین در بیاری . خوب معلومه چی میمونه دیگه .. جای کوزه میمونه . پس تصویری که به ما میده اون دور و حاله های که جای چیزی باشه را نشون میده نه عکس و یا تصویر واقعه ای یک جسم .. پس GPR ها صرفا برای سنس کردن فلز نیستن برای همه چی بکار میره مخصوصا برای پیدا کردن تونل . البته یکی از رفقای من با همین GPR تونست یه تونل پیدا بکنه که بعد متصل بود به یه اتاق . که داخل اون اتاق گنج بوده البته تعدادی کوزه شکسته و دیگه بقیشو نمیدونم .
      [/quote]

      دیدگاه

      لطفا صبر کنید...
      X