بعضی از محصولاتی که درون فروشگاه دارید اطلاعاتی که براشون نوشته شده کافی نیست و شماره و آدرس خاصی هم ندارند که بشه دیتاشیتی چیزی براشون پیدا کرد و مطالعه کرد، یا عکسا کیفیت کافی رو ندارند که بشه از روی عکس تشخیص داد، پشتیبانی آنلاین بنا به دلایل مختلف خیلی ضعیف هست و همون جواب غیر فنی هم زوری میده، به عنوان مثال من برای اینکه بدونم از یک ال ای دی پیکسلی که در فروشگاه هست چنتا سیم اومده بیرون نیم ساعت منتظر بودم تا بخش آنلاین بگه نمیدونم!! بعد هم که میگیم از کی بپرسم یا سوالای فنی رو کی جواب میده میگن کسی این چیزارو نمیدونه!! آخه مگه میشه شما محصولی رو بیارید بعد نتونید نگاه کنید چنتا سیم بهش وصل شده؟ حالا خوبه من اطلاعات فنی خاصی هم نمیخواستم!! یا فردی رو در قسمت پشتیبانی آنلاین قرار بدید که حداقل 4تا قطعه الکترونیکی بشناسه یا یک بخش پشتیبانی فنی درست حسابی مجزا بذارید که بشه باهاش آنلاین یا تلفنی تماس برقرار کرد آدم تکلیفش رو بدونه. اگر هم هست و من اطلاع ندارم باز تقصیر پشتیبانی آنلاین خودتون هست چون من سوال کردم از کی بپرسم گفتند هیچکی نمیدونه این چیزارو!!! انگار ازش روش پیاده سازی شبکه عصبی روی پردازشگر آرم رو پرسیدم!!!
از دیروز هم درون بخش مربوطه خود انجمن سوال گذاشتم متاسفانه کسی از دوستان هنوز جواب نداده و من توقعی از دوستان هم ندارم بلکه وظیفه فروشگاه هست که اطلاعات خوبی از محصولاتش در اختیار مشتری ها بذاره مشتری نمیتونه برای اطلاع از هر محصول توی انجمن سوال بذاره و چند روز صبر کنه به امید اینکه شاید کسی که قبلا کار کرده بیاد جواب بده و کارش راه بیوفته.
دفعه اول و دوم هم نیست چندین مرتبه دیگه برام پیش اومده چیزی میخواستم از فروشگاه بگیرم اما به دلیل نبود اطلاعات فنی و پشتیبانی به موقع مجبور شدم از جای دیگه خرید کنم یا کارم رو به شکل دیگری انجام بدم. همچنین من به نمایندگی از خیلی دیگر از دوستان که با این مشکل مواجه هستند انتقاد کردم امیدوارم به چشم یک کاربر که یکبار کارش لنگ شده و اومده شکایت میکنه نگاه نکنید!!!
ممنون
از دیروز هم درون بخش مربوطه خود انجمن سوال گذاشتم متاسفانه کسی از دوستان هنوز جواب نداده و من توقعی از دوستان هم ندارم بلکه وظیفه فروشگاه هست که اطلاعات خوبی از محصولاتش در اختیار مشتری ها بذاره مشتری نمیتونه برای اطلاع از هر محصول توی انجمن سوال بذاره و چند روز صبر کنه به امید اینکه شاید کسی که قبلا کار کرده بیاد جواب بده و کارش راه بیوفته.
دفعه اول و دوم هم نیست چندین مرتبه دیگه برام پیش اومده چیزی میخواستم از فروشگاه بگیرم اما به دلیل نبود اطلاعات فنی و پشتیبانی به موقع مجبور شدم از جای دیگه خرید کنم یا کارم رو به شکل دیگری انجام بدم. همچنین من به نمایندگی از خیلی دیگر از دوستان که با این مشکل مواجه هستند انتقاد کردم امیدوارم به چشم یک کاربر که یکبار کارش لنگ شده و اومده شکایت میکنه نگاه نکنید!!!
ممنون
دیدگاه