اطلاعیه

Collapse
No announcement yet.

وصل کردن 2 میکرو به میکروی master

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • Show
Clear All
new posts

    وصل کردن 2 میکرو به میکروی master

    ا سلام.
    من یک میکرو به عنوان master و 2 میکروی دیگر به عنوان salve بستم. حالا می خوام 24 بایت اول در میکروی salve اولی ارسال بشه و 24 تای بعدی به میکروی salve دومی. این پین های ss رو نمی دونم چطور راشون بندازم. استدلال من اینطوره. دو پین از میکروی master رو به عنوان ss انتخاب می کنیم و هر پین رو به پین های ss در میکرو های slave وصل می کنیم. بعد در میکروی master پین اولی رو 0 می کنیم و پین دومی رو 1 می کنیم تا 24 بایت اولی وارد میکروی slave اولی بشه. الی آخر. این طوری درسته؟

    #2
    پاسخ : وصل کردن 2 میکرو به میکروی master

    چرا کسی به سوال من جواب نمی ده :sad:

    دیدگاه


      #3
      پاسخ : وصل کردن 2 میکرو به میکروی master

      سلام
      http://www.atmel.com/images/doc0943.pdf
      http://www.atmel.com/Images/doc2585.pdf
      هر کدوم ازین فایل ها مطالب به درد بخوری داره ، فقط برید شماتیک ها +توضیحاتشو مطالعه کنید و در صورت لزوم مطالب بیشترم میشه مورد مطالعه قرار بدید .
      وقتي گريبان عدم با دست خلقت مي دريد/وقتي ابد چشم تو را پيش از ازل مي آفريد/وقتي زمين ناز تو را در آسمانها مي کشيد/وقتي عطش طعم تو را با اشکهايم مي چشيد/من عاشق چشمت شدم ، نه عقل بود و نه دلي/چيزي نمي دانم از اين ديوانگي و عاقلي/يک آن شد اين عاشق شدن ، دنيا همان يک لحظه بود/آن دم که چشمانت مرا از عمق چشمانت ربود/وقتي که من عاشق شدم شيطان به نامم سجده کرد/آدم زميني تر شد و عالم به آدم سجده کرد /بودم و چشمان تو ، نه آتشي و نه گلي/چيزي نمي دانم از اين ديوانگي و عاقلي/.

      دیدگاه

      لطفا صبر کنید...
      X