اطلاعیه

Collapse
No announcement yet.

اتصال کیبرد عدد PS2 به AVR

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    پاسخ : اتصال کیبرد عدد PS2 به AVR

    نوشته اصلی توسط masoud58
    من فکر کنم شاید سوالم رو خوب بیان نکردم
    می خوام بدونم با علم به اینکه کد اسکی enter برابر 13 هست (همونطور که خودتون هم نوشته اید ) چرا در خانه نودویکم هست ؟ این برام جای سواله چرا خانه نودویکم ؟ :eek:
    یه سوال دیگه اینکه از بین make و brake کدومش تو جدول کیبرد استفاده شده ؟؟؟
    من نگفتم کد اسکی اینتر 13 هست ...
    منظورم این بود که بعضی کلید ها دستوری هستند و تشکیل شده از دو کد اسکی هستند ...

    در مجموع من یه توضیح مختصری میدم تا رفع ابهام بشه
    هر کلیدی که فشار میدهیم make code ارسال میشود ... و زمانی که دستمان از روی کلید رها کنیم make code همراه با Break code ارسال میشود ...
    در حقیقت کد break code برای تشخیص رها کردن به کار گرفته میشود ... بنابراین کدی که برای ما خیلی مهمه Make code است.
    هر کلیدی برای خودش یک make code دارد که این کد تا قبل از تبدیل به کد اسکی برای ما هیچ کاربردی ندارد ...
    بنابراین باید کدهای Make code را با جدول لوکپ تبدیل به کد اسکی گردد ...
    حالا
    اینکه شما میگید چرا خونه 91 هست به خاطر اینه که کد make code کلید اینتر 5A است که اگر تبدیلش کنیم به مبنای ده میشه 90 . شمارش دیجیتال از صفر شروع میشه پس صفر تا 90 میشه 91 ...
    بنابراین در جدول لوکپ باید خانه 91 را بگذاریم اون کدی که مربوط به کد اسکی هست ...
    که البته باز هم میگم کلید اینتر کد اسکی نداره و تشکیل شده از دو کد اسکی دستوری آن کار اینتر را انجام میدهد ...
    کدهای اسکی سه نوع هستند :
    1- ASCII control characters (کارکترهای اسکی کنترلی یا دستوری)
    2- ASCII printable characters (کارکترهای اسکی چاپی)
    3- Extended ASCII characters (کارکترهای اسکی گسترش یافته)

    هر موقع که کلید اینتر را میزنیم فقط یک کد make code از کیبرد خارج می شود و زمانی که بخواهیم تبدیلش کنیم باید به دو کد اسکی دستوری که شامل پرش به ابتدای خط و پرش به خط بعدی میباشد ، تبدیل شود ...
    در هر صورت زمانی که کیبرد را به میکروکنترلر وصلش میکنیم نیازی به تعریف دو کد اسکی نیست زیرا این کاری که گفتم فقط در کامپیوتر کاربرد دارد و شما میتوانید در برنامه ای که مینویسید تنها آن کاری که میخواهید انجام دهید را بکنید ...
    =============================
    در کل
    اون جدول به خاطر اینه که کدها رو تبدیل کنی به کد اسکی ...
    =============================
    در مورد اون عکس هم خداییش هیچی نفهمیدم ...
    چون قبلش و بعدش نیست که متوجه منظورشون بشم ...
    عکس کامل باشه بهتره ...

    امیدوارم که خوب توضیح داده باشم ...
    سوالی بود در خدمتم
    موفق باشید

    ================================================ اضافه شده
    http://www.computer-engineering.org/ps2keyboard/scancodes2.html
    این لینک هم خیلی خوبه
    نگاش کنید
    [b]چگونه همه پایه های میکروکنترلر AVR را PWM کنیم؟
    معرفی نرم افزارEasy 7segment (برای راه اندازی آسانتر 7segment )
    معرفی نرم افزار Codewizard PWM
    با من بیشتر آشنا شوید

    دیدگاه


      #17
      پاسخ : اتصال کیبرد عدد PS2 به AVR

      واقعاً ممنونم از اینکه وقت گذاشتید :applause:
      خیلی از ابهامات برطرف شد حالا معنی ترتیب رو فهمیدم :wow:
      فقط فعلا یه سوال برام پیش اومده و اون هم در مورد ترکیب دو کد در کلید enter اگه امکان داره بیشتر توضیح بدید :question:
      من تو خیلی از کتابهای x86 دیدم که کد اسکی کلید اینتر برابر 13 است . این برام جای سواله که شما می گید کلید اینتر کد اسکی نداره
      ببخشید من کمی دیر می گیرم ممنون میشم اگه توضیح بیشتری تو این زمینه بدید که چطور کد پرش به خط بعد و کد پرش به اول سطر با هم ترکیب می شن
      مردود شدن بهتر از با تقلب قبول شدن است

      دیدگاه


        #18
        پاسخ : اتصال کیبرد عدد PS2 به AVR

        نوشته اصلی توسط masoud58
        فقط فعلا یه سوال برام پیش اومده و اون هم در مورد ترکیب دو کد در کلید enter اگه امکان داره بیشتر توضیح بدید :question:
        من تو خیلی از کتابهای x86 دیدم که کد اسکی کلید اینتر برابر 13 است . این برام جای سواله که شما می گید کلید اینتر کد اسکی نداره
        ببخشید من کمی دیر می گیرم ممنون میشم اگه توضیح بیشتری تو این زمینه بدید که چطور کد پرش به خط بعد و کد پرش به اول سطر با هم ترکیب می شن
        درسته ....
        روی هایپر ترمینال بررسی کردم ...
        دیدم حرف شما کاملا" درسته ...
        چرا بعضی ها اطلاعات غلط میدن که من اینجا ضایع بشم ............ :angry: :angry: :angry: :angry:
        شاید باورتون نشه چند ماه پیش روی یک چیزی کار میکردم که با سریال کار میکرد آخر پاکت اطلاعاتی دو بایت 13 و 10 ارسال میشد
        به یه بنده خدایی گفتم مفهومش چیه ؟؟
        گفت یعنی برو به اول خط و خط بعدی :redface:

        از اینکه اطلاعات غلط دادم ببخشید ... :sad:
        ولی یه چیز جالب
        ASCII code 10 = LF ( Line feed )
        ASCII code 13 = CR ( Carriage return )
        معانی اینها میشه تعویض خط و بعدیش نفهمیدم چی میگه
        ترانزلیت گوگل زدم دیدم میشه بازگشت نورد!!!
        نورد دیگه چیه ؟؟؟
        [b]چگونه همه پایه های میکروکنترلر AVR را PWM کنیم؟
        معرفی نرم افزارEasy 7segment (برای راه اندازی آسانتر 7segment )
        معرفی نرم افزار Codewizard PWM
        با من بیشتر آشنا شوید

        دیدگاه


          #19
          پاسخ : اتصال کیبرد عدد PS2 به AVR

          نوشته اصلی توسط Saman.Asadi
          درسته ....
          روی هایپر ترمینال بررسی کردم ...
          دیدم حرف شما کاملا" درسته ...
          چرا بعضی ها اطلاعات غلط میدن که من اینجا ضایع بشم ............ :angry: :angry: :angry: :angry:
          شاید باورتون نشه چند ماه پیش روی یک چیزی کار میکردم که با سریال کار میکرد آخر پاکت اطلاعاتی دو بایت 13 و 10 ارسال میشد
          به یه بنده خدایی گفتم مفهومش چیه ؟؟
          گفت یعنی برو به اول خط و خط بعدی :redface:

          از اینکه اطلاعات غلط دادم ببخشید ... :sad:
          ولی یه چیز جالبمعانی اینها میشه تعویض خط و بعدیش نفهمیدم چی میگه
          ترانزلیت گوگل زدم دیدم میشه بازگشت نورد!!!
          نورد دیگه چیه ؟؟؟
          به هر حال ممنون از راهنمایی های خوبتون
          اگر باز هم جایی برام سوال پیش اومد مزاحمتون می شم
          مردود شدن بهتر از با تقلب قبول شدن است

          دیدگاه


            #20
            پاسخ : اتصال کیبرد عدد PS2 به AVR

            در کامپیوتر های x86 عبارت line feed یعنی به خط بعد برو و عبارت carriage return یعنی به اول سطر برو
            البته شما خودتون استادید ولی
            مترجم گوگل بصورت جنرال ترجمه می کنه نه تخصصی
            مردود شدن بهتر از با تقلب قبول شدن است

            دیدگاه


              #21
              پاسخ : اتصال کیبرد عدد PS2 به AVR

              نوشته اصلی توسط masoud58
              در کامپیوتر های x86 عبارت line feed یعنی به خط بعد برو و عبارت carriage return یعنی به اول سطر برو
              البته شما خودتون استادید ولی
              مترجم گوگل بصورت جنرال ترجمه می کنه نه تخصصی
              عذر خواهیم رو پس میگیرم :biggrin:
              الان با میکرو برنامه زیر رو امتحان کردم دیدم اون بنده خدایی که این رو گفته درست گفته ...
              حقیقتش صبح با virtual terminal پروتئوس تست کردم ...
              ولی الان با هایپر ترمینال تست کردم ...
              این هم برنامه و عکس از هایپر ترمینال ...
              کد:
              putchar('A');
              putchar(0x0A);
              putchar('B');
              putchar(0x0A);
              putchar('C');
              putchar(0x0A);
              putchar('A');
              putchar(0x0D);
              putchar('B');
              putchar(0x0D);
              putchar('C');
              putchar(0x0D);

              اول A رو چاپ کرده و بعد رفته خط بعدی
              بعد B رو چاپ کرده و بعد رفته خط بعدی
              بعد C رو چاپ کرده و بعد رفته خط بعدی
              بعد A رو چاپ کرده و بعد رفته ابتدای خط
              بعد B رو چاپ کرده و بعد رفته ابتدای خط
              بعد C رو چاپ کرده (که در اینجا چون به ابتدای خط رفته روی حرف قبلی که همان B بوده ، حرف C چاپ شده است)

              ببخشید دیگه ....
              باید این رو میگفتم ....
              چون اگه نمیگفتم گناه بزرگی مرتکب میشدم
              سوالی بود در خدمتم

              موفق باشید
              [b]چگونه همه پایه های میکروکنترلر AVR را PWM کنیم؟
              معرفی نرم افزارEasy 7segment (برای راه اندازی آسانتر 7segment )
              معرفی نرم افزار Codewizard PWM
              با من بیشتر آشنا شوید

              دیدگاه


                #22
                پاسخ : اتصال کیبرد عدد PS2 به AVR

                عبارتهای Carriage return و Line feed از زمان ماشن تایپ های مکانیکی قدیمی مونده. اگر با اونا کار کرده باشید میدونید چی میگم.
                یه سری ها بودن که دستی بودن و احتمالاً تو فیلمها دیدید که طرف بعد تایپ کردن یک خط
                یه اهرم رو میکشه و به سمت چپ(یا راست بسته به فارسی یا انگلیسی) میبره.(Carriage return)
                یا برای رفتن به خط بعد رول کاغذ رو با دست میچرخونه. (Line feed)
                یه سری هم بودن که اتوماتیک بودن و با برق کار میکردن و با زدن یه دکمه به اول خط میرفت و کاغذ رو کمی بالا می داد.
                از اونجایی که سیستم های کامپیوتری کم کم از سیستم های مکانیکی تکامل پیدا کردن هنوز این Carriage return و Line feed مونده.

                نکته دیگه اینکه تو سیستم های مختلف نشانگر رفتن به خط بعدی (Newline) با هم تفاوت هایی دارند.
                مثلاً تو ویندوز نشانگر رفتن به خط بعدی CRLF یا 0x0D 0x0A هست. ولی تو لینوکس فقط LF یا 0x0A هست.

                من خودم توی حفظ کردن این مشکل دارم که توی تابع printf زبان C اول "n\" میاد یا "r\" ؟

                اطلاعات بیشتر: http://en.wikipedia.org/wiki/Newline

                دیدگاه


                  #23
                  پاسخ : اتصال کیبرد عدد PS2 به AVR

                  نوشته اصلی توسط freedom_truth
                  عبارتهای Carriage return و Line feed از زمان ماشن تایپ های مکانیکی قدیمی مونده. اگر با اونا کار کرده باشید میدونید چی میگم.
                  یه سری ها بودن که دستی بودن و احتمالاً تو فیلمها دیدید که طرف بعد تایپ کردن یک خط
                  یه اهرم رو میکشه و به سمت چپ(یا راست بسته به فارسی یا انگلیسی) میبره.(Carriage return)
                  یا برای رفتن به خط بعد رول کاغذ رو با دست میچرخونه. (Line feed)
                  یه سری هم بودن که اتوماتیک بودن و با برق کار میکردن و با زدن یه دکمه به اول خط میرفت و کاغذ رو کمی بالا می داد.
                  از اونجایی که سیستم های کامپیوتری کم کم از سیستم های مکانیکی تکامل پیدا کردن هنوز این Carriage return و Line feed مونده.

                  نکته دیگه اینکه تو سیستم های مختلف نشانگر رفتن به خط بعدی (Newline) با هم تفاوت هایی دارند.
                  مثلاً تو ویندوز نشانگر رفتن به خط بعدی CRLF یا 0x0D 0x0A هست. ولی تو لینوکس فقط LF یا 0x0A هست.

                  من خودم توی حفظ کردن این مشکل دارم که توی تابع printf زبان C اول "n\" میاد یا "r\" ؟

                  اطلاعات بیشتر: http://en.wikipedia.org/wiki/Newline
                  ممنون که این اطلاعات رو در اختیارمون قرار دادید :applause:
                  خیلی برام جالب بود :nice:

                  موفق باشید
                  [b]چگونه همه پایه های میکروکنترلر AVR را PWM کنیم؟
                  معرفی نرم افزارEasy 7segment (برای راه اندازی آسانتر 7segment )
                  معرفی نرم افزار Codewizard PWM
                  با من بیشتر آشنا شوید

                  دیدگاه


                    #24
                    پاسخ : اتصال کیبرد عدد PS2 به AVR

                    کد اسکی num lock وجود داره ؟ اگه داره چند است ؟
                    مردود شدن بهتر از با تقلب قبول شدن است

                    دیدگاه


                      #25
                      پاسخ : اتصال کیبرد عدد PS2 به AVR

                      نوشته اصلی توسط masoud58
                      کد اسکی num lock وجود داره ؟ اگه داره چند است ؟
                      نظیر این دکمه کد اسکی نداره و اسکن کد دارند ... مثل caps lock و num lock و Scrol lock
                      این دکمه ها کد اسکن را به هاست ارسال میکند و هاست تصمیم میگیرد که چیکار کند ...
                      اگر دقت کرده باشید اگر کیبرد به کامپیوتر وصل باشد و دکمه num lock را بزنید میبینید که چراغ مربوط به اون دکمه روشن میشود ...
                      حالا اگر در این حالت فیش کیبرد را از کامپیوتر قطع کنیم و دوباره وصل کنیم میبینیم که چراغش خاموشه و اگر دوباره دکمه numlock را بزنیم میبینیم که چراغ numlock خاموش باقی میماند ... و اگر دوباره این دکمه را بزنیم میبینیم که روشن می شود ...
                      از اینجا میفهمیم که خاموش و روشن شدن چراغ numlock از هاست(کامپیوتر) فرمان میگیرد ...
                      بنابراین هاست باید پس از گرفتن اسکن کد numlock ، فرمان روشن و خاموش کردن چراغ numlock را به کیبرد بدهد ...

                      موفق باشید
                      [b]چگونه همه پایه های میکروکنترلر AVR را PWM کنیم؟
                      معرفی نرم افزارEasy 7segment (برای راه اندازی آسانتر 7segment )
                      معرفی نرم افزار Codewizard PWM
                      با من بیشتر آشنا شوید

                      دیدگاه


                        #26
                        پاسخ : اتصال کیبرد عدد PS2 به AVR

                        نوشته اصلی توسط Saman.Asadi
                        نظیر این دکمه کد اسکی نداره و اسکن کد دارند ... مثل caps lock و num lock و Scrol lock
                        این دکمه ها کد اسکن را به هاست ارسال میکند و هاست تصمیم میگیرد که چیکار کند ...
                        اگر دقت کرده باشید اگر کیبرد به کامپیوتر وصل باشد و دکمه num lock را بزنید میبینید که چراغ مربوط به اون دکمه روشن میشود ...
                        حالا اگر در این حالت فیش کیبرد را از کامپیوتر قطع کنیم و دوباره وصل کنیم میبینیم که چراغش خاموشه و اگر دوباره دکمه numlock را بزنیم میبینیم که چراغ numlock خاموش باقی میماند ... و اگر دوباره این دکمه را بزنیم میبینیم که روشن می شود ...
                        از اینجا میفهمیم که خاموش و روشن شدن چراغ numlock از هاست(کامپیوتر) فرمان میگیرد ...
                        بنابراین هاست باید پس از گرفتن اسکن کد numlock ، فرمان روشن و خاموش کردن چراغ numlock را به کیبرد بدهد ...

                        موفق باشید
                        ممنون که زود پاسخ دادید
                        2 تا سوال داشتم :
                        1. وقتی می خوام با دکمه dat یعنی همون نقطه مار کنم بر طبق جدول کد 46 رو باید تو برنامه قرار بدم ولی نمیدونم چرا کار نمی کنه علتش میدونید چیه ؟
                        2. به نظر شما اگه بخواهیم برنامه ای بنویسیم که با فشار کلید num lock چراغ مربوطه روشن بشه چیکار باید کرد ؟
                        مردود شدن بهتر از با تقلب قبول شدن است

                        دیدگاه


                          #27
                          پاسخ : اتصال کیبرد عدد PS2 به AVR

                          نوشته اصلی توسط masoud58
                          ممنون که زود پاسخ دادید
                          2 تا سوال داشتم :
                          1. وقتی می خوام با دکمه dat یعنی همون نقطه مار کنم بر طبق جدول کد 46 رو باید تو برنامه قرار بدم ولی نمیدونم چرا کار نمی کنه علتش میدونید چیه ؟
                          2. به نظر شما اگه بخواهیم برنامه ای بنویسیم که با فشار کلید num lock چراغ مربوطه روشن بشه چیکار باید کرد ؟
                          1- شما عدد 0x71 (هگزادسیمال) را به ده دهی تبدیل کنید میشه 113 که باید خانه 114 را تغییر بدهید ...
                          این کار رو کردید ؟؟؟
                          2- توی اون کتاب راهنمایی کرده که چیکار کنیم که بتونیم روی کیبرد رایت کنیم ...

                          دوست عزیز اون کدی که خود بسکام داره بریز دور
                          خودتون همون کدهای زبان سی رو تبدیلش کن به بیسیک ... اینجوری هم میفهمید که دارید چیکار میکنید هم به دهنتون شیرین میاد ...
                          اون کتابی که گذاشتم رو خوب مطالعه کنید ... خیلی نکات توی اون گفته شده ...
                          یادم میادبرای درک بهتر ، آن مطالب رو چهار پنج بار خوندم ...
                          خنگ نیستماااااا ... میخواستم بیشتر مسلط بشم ....
                          موفق باشید
                          [b]چگونه همه پایه های میکروکنترلر AVR را PWM کنیم؟
                          معرفی نرم افزارEasy 7segment (برای راه اندازی آسانتر 7segment )
                          معرفی نرم افزار Codewizard PWM
                          با من بیشتر آشنا شوید

                          دیدگاه


                            #28
                            پاسخ : اتصال کیبرد عدد PS2 به AVR

                            نوشته اصلی توسط Saman.Asadi
                            1- شما عدد 0x71 (هگزادسیمال) را به ده دهی تبدیل کنید میشه 113 که باید خانه 114 را تغییر بدهید ...
                            این کار رو کردید ؟؟؟
                            2- توی اون کتاب راهنمایی کرده که چیکار کنیم که بتونیم روی کیبرد رایت کنیم ...

                            دوست عزیز اون کدی که خود بسکام داره بریز دور
                            خودتون همون کدهای زبان سی رو تبدیلش کن به بیسیک ... اینجوری هم میفهمید که دارید چیکار میکنید هم به دهنتون شیرین میاد ...
                            اون کتابی که گذاشتم رو خوب مطالعه کنید ... خیلی نکات توی اون گفته شده ...
                            یادم میادبرای درک بهتر ، آن مطالب رو چهار پنج بار خوندم ...
                            خنگ نیستماااااا ... میخواستم بیشتر مسلط بشم ....
                            موفق باشید
                            واقعاً شرمندم مزاحمت زیادی ایجاد کردم
                            مردود شدن بهتر از با تقلب قبول شدن است

                            دیدگاه


                              #29
                              پاسخ : اتصال کیبرد عدد PS2 به AVR

                              نوشته اصلی توسط masoud58
                              واقعاً شرمندم مزاحمت زیادی ایجاد کردم
                              یه سوال در حد زیر دیپلم داشتم
                              چرا بایستی این کد در خانه 114 قرار بگیره ؟ اینو خوب متوجه نشدم :question:
                              درضمن من آخر نفهمیدم ما با کد اسکی باید کار کنیم یا با make code ؟؟؟؟؟
                              شما یک بار این جدول make code رو برام ارسال کردید
                              یک بار هم جدول زیر رو ارسال کردید
                              http://www.asciitable.com/
                              من که نفهمیدم این دو تا چه ربطی به هم داشتن ؟؟؟
                              حالا یه نفر دیر می گیره یا با بیسیک کار کرده که گناه نکرده
                              اون کتاب شما که چیز خاصی توش نیاورده من قبلا هم این ها رو دیده بودم
                              من کد اسکی کلید enter رو که برابر 13 هست رو تست کردم دقیقا جواب داد
                              برخی کلیدهای دیگه رو هم تست کردم جواب داد
                              ولی کلید نقطه که کد اسکی برابر 46 داره طبق همون جدولی که شما فرستاید جواب نمیده
                              حالا هم که می گید باید با make code کار کنم . من واقعا گیج شدم
                              تو رو خدا یه کم واضح تر بیان کنید من تکلیفم معلوم شه دیگه اینقدر مزاحمت ایجاد نکنم
                              مثلا بگید کلید h باید چه عددی و در کدوم خونه قرار بگیره ؟ علتش رو هم بی زحمت بیان کنید
                              این قسمت رو با دقت بیشتر بخوانید
                              نوشته اصلی توسط Saman.Asadi
                              در مجموع من یه توضیح مختصری میدم تا رفع ابهام بشه
                              هر کلیدی که فشار میدهیم make code ارسال میشود ... و زمانی که دستمان از روی کلید رها کنیم make code همراه با Break code ارسال میشود ...
                              در حقیقت کد break code برای تشخیص رها کردن به کار گرفته میشود ... بنابراین کدی که برای ما خیلی مهمه Make code است.
                              هر کلیدی برای خودش یک make code دارد که این کد تا قبل از تبدیل به کد اسکی برای ما هیچ کاربردی ندارد ...
                              بنابراین باید کدهای Make code را با جدول لوکپ تبدیل به کد اسکی گردد ...
                              حالا
                              اینکه شما میگید چرا خونه 91 هست به خاطر اینه که کد make code کلید اینتر 5A است که اگر تبدیلش کنیم به مبنای ده میشه 90 . شمارش دیجیتال از صفر شروع میشه پس صفر تا 90 میشه 91 ...
                              بنابراین در جدول لوکپ باید خانه 91 را بگذاریم اون کدی که مربوط به کد اسکی هست ...
                              که البته باز هم میگم کلید اینتر کد اسکی نداره و تشکیل شده از دو کد اسکی دستوری آن کار اینتر را انجام میدهد ...
                              کدهای اسکی سه نوع هستند :
                              1- ASCII control characters (کارکترهای اسکی کنترلی یا دستوری)
                              2- ASCII printable characters (کارکترهای اسکی چاپی)
                              3- Extended ASCII characters (کارکترهای اسکی گسترش یافته)

                              هر موقع که کلید اینتر را میزنیم فقط یک کد make code از کیبرد خارج می شود و زمانی که بخواهیم تبدیلش کنیم باید به دو کد اسکی دستوری که شامل پرش به ابتدای خط و پرش به خط بعدی میباشد ، تبدیل شود ...
                              در هر صورت زمانی که کیبرد را به میکروکنترلر وصلش میکنیم نیازی به تعریف دو کد اسکی نیست زیرا این کاری که گفتم فقط در کامپیوتر کاربرد دارد و شما میتوانید در برنامه ای که مینویسید تنها آن کاری که میخواهید انجام دهید را بکنید ...
                              =============================
                              در کل
                              اون جدول به خاطر اینه که کدها رو تبدیل کنی به کد اسکی ...
                              =============================
                              عزیزم مزاحمت برای هیچ کس درست نکردید ... مشکل اینجاست که دارید شبانه روز روی این پروژتون کار میکنید و بدنتون احتیاج به استراحت داره ... یکی دو روز نه طرف این پروژه برو و نه بهش فکر کن ... (نظر شخصی من)
                              این قسمتی که نقل قول کردم رو خودم همین الان خوندم و هرچی فکر کردم که بهتر از این توضیح بدم نتونستم ...
                              نیاز هست که دوباره این قسمت رو بخوانید ...

                              قبل از این که بخوام توضیحی بدم شما لطف کنید بگید که پروژتون چیه و میخواهید چیکار کنید تا کمکتون کنم که پروژتون رو تمام کنید ...
                              [b]چگونه همه پایه های میکروکنترلر AVR را PWM کنیم؟
                              معرفی نرم افزارEasy 7segment (برای راه اندازی آسانتر 7segment )
                              معرفی نرم افزار Codewizard PWM
                              با من بیشتر آشنا شوید

                              دیدگاه


                                #30
                                پاسخ : اتصال کیبرد عدد PS2 به AVR

                                می بخشید من الان جواب گرفتم
                                بگذارید برداشت خودم رو بگم اگه اشتباه می کنم شما اصلاح کنید :
                                در جدول بایستی کدهای اسکی قرار بگیره
                                محل قرار گرفتن کدهای اسکی رو make code تعیین می کنه
                                مثلا کد اسکی enter برابر 13 هست و make code کلید enter برابر 5a بنابراین بایستی عدد 13 در مکان 5A یعنی خانه 91 قرار بگیره
                                من تعجب می کنم شما می گید کد اسکی enter برابر 13 نیست :eek:
                                خواهشا موضوع رو جمع بندی کنید
                                مردود شدن بهتر از با تقلب قبول شدن است

                                دیدگاه

                                لطفا صبر کنید...
                                X