فیلم اصلاح شد
سورس اضافه شد
سلام.
یه بازی Snake ساده که با IAR و C++ نوشته شده. ال سی دیش هم همون N96LCD هست :redface:
یه فیلم ازش گرفتم فقط کیفیتش یخورده یه جوری شد (البته الان اصلاحش کردم ولی هنوز یکم مشکل داره)
یکم هم مشکل سخت افزاری داشت که تو فیلم از صداش کلید ها معلومه :cry2:
توی لینک زیر میتونید میتونید فیلم رو ببینید :
فیلم
و این هم سورس :
دانلود از پرشین گیگ
لینک کمکی
درمورد سورس اول از همه بگم که با استفاده از IAR نوشته شده و کتابخونه ای که برای N96LCD هست نسخه ++C کتابخونه آقای علی ایمانی فر هست با یه سری تغیرات نسبت به اون نسخه ای که قرار داده شده.
درمورد سخت افزار هم باید یه پایه خالی باشه ( برای Delay استفاده میشه ) که توی هدر مربوط به Delay قابل تغیر هست. از 4 کلید هم استفاده شده. همین :smile:
توی منو با کلید های پایین و بالا بین گزینه ها جابجا میشه و با کلید سمت راست وارد اون گزینه و با کلید سمت چپ وارد مرحله آزاد میشه ( یه مرحله خالی که مرحله بعدی هم نداره). قست بارگذاری هنوز نوشته نشده :redface:
برای استفاده از کلید ها و ... هدر های جدا جدا نوشته شده که میشه اونا رو تو پرژه های دیگه به راحتی استفاده کرد.
تصاویری هم که استفاده شده درپوشه Assets موجود هست همراه با فایل .PSD و هدرهای تصاویر هم که به پروژه ضمیمه شده در پوشه SpriteHeader قرار داره.
برای تبدیل تصاویر به فایل HEX هم از نرم افزار جناب آقای ایمانی فر استفاده شده :smile:
سورس اضافه شد
سلام.
یه بازی Snake ساده که با IAR و C++ نوشته شده. ال سی دیش هم همون N96LCD هست :redface:
یه فیلم ازش گرفتم فقط کیفیتش یخورده یه جوری شد (البته الان اصلاحش کردم ولی هنوز یکم مشکل داره)
یکم هم مشکل سخت افزاری داشت که تو فیلم از صداش کلید ها معلومه :cry2:
توی لینک زیر میتونید میتونید فیلم رو ببینید :
فیلم
و این هم سورس :
دانلود از پرشین گیگ
لینک کمکی
درمورد سورس اول از همه بگم که با استفاده از IAR نوشته شده و کتابخونه ای که برای N96LCD هست نسخه ++C کتابخونه آقای علی ایمانی فر هست با یه سری تغیرات نسبت به اون نسخه ای که قرار داده شده.
درمورد سخت افزار هم باید یه پایه خالی باشه ( برای Delay استفاده میشه ) که توی هدر مربوط به Delay قابل تغیر هست. از 4 کلید هم استفاده شده. همین :smile:
توی منو با کلید های پایین و بالا بین گزینه ها جابجا میشه و با کلید سمت راست وارد اون گزینه و با کلید سمت چپ وارد مرحله آزاد میشه ( یه مرحله خالی که مرحله بعدی هم نداره). قست بارگذاری هنوز نوشته نشده :redface:
برای استفاده از کلید ها و ... هدر های جدا جدا نوشته شده که میشه اونا رو تو پرژه های دیگه به راحتی استفاده کرد.
تصاویری هم که استفاده شده درپوشه Assets موجود هست همراه با فایل .PSD و هدرهای تصاویر هم که به پروژه ضمیمه شده در پوشه SpriteHeader قرار داره.
برای تبدیل تصاویر به فایل HEX هم از نرم افزار جناب آقای ایمانی فر استفاده شده :smile:
دیدگاه