سلام دوستان
وقتی یه برنامه رو با codevision کامپایل می کنی حجم چه فایلهایی مهمه که بدونی میکروت پر میشه یا نه؟
مثلا من الان یه برنامه با lcd نوشتم
کلی منو داره منم واسه هر حالتی از هر صفحه منو ،یه BMP کشیدم
تعداد BMPها خیلی بالا میره ولی حجم فایل hex. فعلن رو 68kb هست
یه فایل دیگه هم هست با پسوند rom. که حجمش شده 198kb
میکروم هم 128 هست
میخوام بدونم این روش درست هست یا نه؟؟ اگه فقط حجم فایل hex مهمه که کلی دیگه هم bmp بذارم توش اگه نه که یه فکر دیگه بکنم
وقتی یه برنامه رو با codevision کامپایل می کنی حجم چه فایلهایی مهمه که بدونی میکروت پر میشه یا نه؟
مثلا من الان یه برنامه با lcd نوشتم
کلی منو داره منم واسه هر حالتی از هر صفحه منو ،یه BMP کشیدم
تعداد BMPها خیلی بالا میره ولی حجم فایل hex. فعلن رو 68kb هست
یه فایل دیگه هم هست با پسوند rom. که حجمش شده 198kb
میکروم هم 128 هست
میخوام بدونم این روش درست هست یا نه؟؟ اگه فقط حجم فایل hex مهمه که کلی دیگه هم bmp بذارم توش اگه نه که یه فکر دیگه بکنم
دیدگاه