اطلاعیه

Collapse
No announcement yet.

تقویت کننده برای پیزو الکتریک

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    پاسخ : تقویت کننده برای پیزو الکتریک

    نوشته اصلی توسط aliagha1382
    سلام
    بعید می دونم پیزو الکتریک باشه
    تا آنجا که یادمه این وسیله ای که شما اشاره کردید به نام پیکاپ تلفن معروف بود و از یک سیم پیچ درست شده و در حقیقت یک نوع میکروفن دینامیکی هست.
    با سلام

    مطمئنید پیزو نیست ؟!! دستگاهی که گفتم از اونایی هستش که میچسبونن به پشت گوشی تلفن و صدا رو میگیره و تقویت میکنه و میده به بلندگو ... ( فکر کنم شما کیتش رو باید گرفته باشید ... البته دوران علم و الکترونیک :mrgreen: )
    از سختی نترس! این سختی هاست که جایگاه و مقام انسان را بالا میبرد...

    دیدگاه


      #32
      پاسخ : تقویت کننده برای پیزو الکتریک

      سلام
      من کیتش را نگرفتم.
      ولی یه دونش را باز کردم.حالا اگر انواع دیگه ای داشته باشه نمی دونم.
      پیشنهاد می کنم با پیزوی بازر تلفن یه امتحان کنید. البته حساسیت اون توی فرکانسهای 1 تا 2 کیلو هست.شاید توی فرکانسهای پایین تر هم حساسیت خوبی داشته باشه.

      دیدگاه


        #33
        پاسخ : تقویت کننده برای پیزو الکتریک

        سلام رشته کاری من پیزوالکتریک نیست ولی میدانم اولا این وسیله بیشتر به ولتاژ بالاتر احتیاج دارد تا به جریان ثانیا برای تقویت فرکانس بالا برای این وسیله لازم نیست از آی سی و آمپلی های صوتی دقیق استفاده کنید بلکه حتی اگر از تقویت کننده ترانزیستوری که قسمتی ازسیکل را قطع میکند استفاده کنید مصرف جریان کمتر میشود و بهره بالا تری می گیرید مهم ترین نکته این است که خروجی تقویت کننده امپدانس متناسبی با این قطعه داشته باشد یعنی ولتاز بالاتری تولید کند نه جریان بالا ، اگراشتباه میکنم به دل نگیرید چون من متخصص این رشته نیستم ولی آنچه به ذهنم آمد گفتم

        دیدگاه

        لطفا صبر کنید...
        X